Hyvä tapa taas kerätä rahat pois

Anonyymi-ap

poliitikoille ja eläkeyhtiöille!!!

IS- ”70 on uusi 50” – Näin eläkeikä nousee eri maissa
Eläkeikää aiotaan lähivuosien aikana korottaa useissa Euroopan maassa. Tanskasta voi tulla esimerkki useille valtioille.

EIKÖ TÄSSÄ tapauksessa jos eläke ikä nousee, niin poistuu eläkevakuutusmaksut?? Eihän moni edes elä 70 vuotiaaksi, joten mihin ne rahat sitten menisi??? herroille ja poliitikoille???
Millainen työkunto on tuon ikäisellä enää töissä?

IS - Eläkeikää aiotaan korottaa ympäri Eurooppaa. Tähän kannustaa myös Kansainvälinen valuuttarahasto IMF, jonka mukaan suurten ikäluokkien olisi pysyttävä kauempaan työelämässä helpottaakseen jo velkaantuneiden valtioiden taloutta.
IMF perustelee ehdotusta muun muassa eläkeikää lähestyvien hyvällä terveydellä. IMF:n mukaan ”70 on uusi 50”: laajojen tutkimusten perusteella nimittäin nykyisten 70-vuotiaiden kognitiiviset kyvyt ovat yhtä hyvät kuin 53-vuotiailla vuonna 2 000.

ETTÄ kerätään vanhusten kustannuksella taas rahaa valuuttarahastoille ja herroille ja velkaisin talouteeen, HEL..TTI MIKÄ TAPA!!!!!

21

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Poliitikkohan keksii aina uusia kurjuutkksia kun itse saa työttömyyskorvausta 7 tonnia ym lisät!!! Ainahan se kansalaisille keksii miten heiltä saa raahat pois heille itselleen. Eläkeläisiä nyt kiusataan oikein urakalla. Niin mihin ne eläkevakuutusrahat menee jos ihminen ei elä 70 v ja siitä eteenpäin, orpo vie ne itelleen.

• Anonyymi

Lapset, opiskelijat, vanhukset, vammaiset, eläkeliset... ne on orpon ja purran hampaissa!!!!! Toivotaan että tuo ryhmä muistaa vaaleissa, ketkä äänestää, ja muutenkin.

• Anonyymi

Eäke-ikä Suomessa varmaan alhaisempi kun 40 kymppisenä tuli postilaatikkooni myöntö eläkkeestä.Vai paljonko se on? PALJON! vähän PALJON!
      Siitäkin on jo aikaa ja varsinaiseen eläkeikäänkin monia vuosia.

sivupersoona Kelasta

• Anonyymi

Tärkeintä on kuitenkin se, että eläkkeen maksun pituutta ei rajoiteta.
      Mullakin oli sellaisia työkavereita, jotka ehtivät nauttia eläkettä yli 30 vuotta.
      Se on jo valtavan pitkä aika. Jo 15 vuoden aikana ehtii kertyä pelkästään
      rivimiehen eläkettä reilut 500.000 € itse kullekin. Kyllä sillä pärjää.

• Anonyymi

Aivan sama. Itse jään eläkkeelle 50 vuotiaana.

• Anonyymi

Joko valtavien summien takuueläke kangastelee mielessä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsistilla ei ole koskaan muuta sanottavaa kuin v..lla ja ilkeillä asiasta kuin asiasta.

Ilman takuueläkettä ja muita apurahoja ja ruokajonoja et sinäkään selviä nyt etkä eläkkeelläsi. Tuskin edes ymmrrät mitä tarkoitan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin, kaikki yhteiskunnalta pois mitä saa. eduskuntalaiset tekee sitä pivittäin, ja vetelee muualtakin rahaa vaikkei ole sitä ansainneet. heillä on ammattitaitoa siihen miten ihmisiltä saa rahat pois, valhetelee sujuvasti, huijaa ja valehtelee ja huijaa... jne... Tarvii ammattitaiota valehteluunkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsistilla ei ole koskaan muuta sanottavaa kuin v..lla ja ilkeillä asiasta kuin asiasta.

Ilman takuueläkettä ja muita apurahoja ja ruokajonoja et sinäkään selviä nyt etkä eläkkeelläsi. Tuskin edes ymmrrät mitä tarkoitan.

Tiedoksi vaan että olen selvinnyt loistavasti eläkkeelläni jo 15 ja sen lisäksi
        rahaa kertyy jopa säästöön kohtuullisesti.
        On tilava asunto ja ruokaa aina sopivasti tarjolla. Sieltä varautumisrahastosta on
        hyvä ottaa välillä summa vaikka kodinkoneen tai autonrenkaiden hankintaan.
        Kyllä se TYÖeläke on loistava ratkaisu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedoksi vaan että olen selvinnyt loistavasti eläkkeelläni jo 15 ja sen lisäksi
        rahaa kertyy jopa säästöön kohtuullisesti.
        On tilava asunto ja ruokaa aina sopivasti tarjolla. Sieltä varautumisrahastosta on
        hyvä ottaa välillä summa vaikka kodinkoneen tai autonrenkaiden hankintaan.
        Kyllä se TYÖeläke on loistava ratkaisu.

Minä en ole koskaan tehnyt töitä, olen elänyt loistavaa elämää kelan rahoilla ja kun tt tuki vielä maksaa kaikki laskut, niin mikä on ollessa. Hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä. kahden tulot jaetaan meillä niin että toisen tuloilla eletään ja toisen laiteaan säästöön vuorotellen... on kertynyt iso summa rahaa ja voi tehdä ja ostaa mitä vaan. Ruokakin on ilmaista kun käyttää hyväkseen kaikki jakelupistettä tästä kähikaupueista. Kyllä suomessa elää vaikkei mitään teekkään ja se on parasta. Miksi raataa kun elämä on parempaa tuilla elämisessä.

Aivan loistavaa.. hienosti menee, rahaa on vaikka muille jaksaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole koskaan tehnyt töitä, olen elänyt loistavaa elämää kelan rahoilla ja kun tt tuki vielä maksaa kaikki laskut, niin mikä on ollessa. Hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä. kahden tulot jaetaan meillä niin että toisen tuloilla eletään ja toisen laiteaan säästöön vuorotellen... on kertynyt iso summa rahaa ja voi tehdä ja ostaa mitä vaan. Ruokakin on ilmaista kun käyttää hyväkseen kaikki jakelupistettä tästä kähikaupueista. Kyllä suomessa elää vaikkei mitään teekkään ja se on parasta. Miksi raataa kun elämä on parempaa tuilla elämisessä.

Aivan loistavaa.. hienosti menee, rahaa on vaikka muille jaksaa.

Taas lööperiä. Ei ole Teitä eikä säästöjä eikä autoa.

• Anonyymi

Vaikka elinikä nousee, työkyky ei nouse. Teollisuus ei myöskään halua yli 60-vuotiasta harjoittelijaa vaikka puhutan elinikäisestä oppimisesta.

Tollous on kuin monivuotinen kasvi. Me lannoitamme sen maata tyhmillä puheillamme mediassa ja demokratialla.,

• Anonyymi

Moni elää yli 8kybäseksi mutta sinun maksa ei kestä eläkeikään asti

• Anonyymi

taas oli tämänpäivn lehdessä miten yksi kansanedustaja ajaa 100 m taksilla yhteiskunnan piikkiin työmatkansa... heheeee... vähissä on kansansalaiset jokat tukia väärin käyttää, suuin osa on eduskuntalaisia. Eihän toki voi lskinä kävellä 100 metriä, kun ilmaiseksi syö joka päivä ja orpokin hamppareita vetää niin ettei meinaa suuhunmahtua.

• Anonyymi

Suurimmat roistot ovat poliitikot, he keräävät kieroillen rahat pois itselleen. Orpo syö ilmaisia hamppareita suu ammollaan, kun vie lapsilta rahat että ne ei saa ruokaa ollenkaan. Järkyttävä tyyppi.

• Anonyymi

Sanos nyt yksikin lapsi, joka ei saa ollenkaan ruokaa Orpon takia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanos nyt yksikin lapsi, joka ei saa ollenkaan ruokaa Orpon takia?

Jarna ja santtu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jarna ja santtu

Eli annat lasten kuolla nälkään ja syytät hallitusta. Hienoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli annat lasten kuolla nälkään ja syytät hallitusta. Hienoa.

Orpo antaa lasten kuolla nälkään. Nämä ei ole mun lapsia onneksi, mutta ne ovat sinun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Orpo antaa lasten kuolla nälkään. Nämä ei ole mun lapsia onneksi, mutta ne ovat sinun.

Onneksi sinulla ei ole lapsia, olisi pentujen elämä yhtä helvettiä ja päätyisivät lastenkotiin, tarkkailuluokalla tms kuten sinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi sinulla ei ole lapsia, olisi pentujen elämä yhtä helvettiä ja päätyisivät lastenkotiin, tarkkailuluokalla tms kuten sinä.

ON on miulla ja on myös iso koira joka söisi sut jos lähelle tulisti.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      112
      5458
    2. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      41
      3595
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      52
      3485
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      93
      3348
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1887
    6. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      34
      1777
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      134
      1667
    8. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      43
      1619
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      152
      1325
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1189
    Aihe