poliitikoille ja eläkeyhtiöille!!!
IS- ”70 on uusi 50” – Näin eläkeikä nousee eri maissa
Eläkeikää aiotaan lähivuosien aikana korottaa useissa Euroopan maassa. Tanskasta voi tulla esimerkki useille valtioille.
EIKÖ TÄSSÄ tapauksessa jos eläke ikä nousee, niin poistuu eläkevakuutusmaksut?? Eihän moni edes elä 70 vuotiaaksi, joten mihin ne rahat sitten menisi??? herroille ja poliitikoille???
Millainen työkunto on tuon ikäisellä enää töissä?
IS - Eläkeikää aiotaan korottaa ympäri Eurooppaa. Tähän kannustaa myös Kansainvälinen valuuttarahasto IMF, jonka mukaan suurten ikäluokkien olisi pysyttävä kauempaan työelämässä helpottaakseen jo velkaantuneiden valtioiden taloutta.
IMF perustelee ehdotusta muun muassa eläkeikää lähestyvien hyvällä terveydellä. IMF:n mukaan ”70 on uusi 50”: laajojen tutkimusten perusteella nimittäin nykyisten 70-vuotiaiden kognitiiviset kyvyt ovat yhtä hyvät kuin 53-vuotiailla vuonna 2 000.
ETTÄ kerätään vanhusten kustannuksella taas rahaa valuuttarahastoille ja herroille ja velkaisin talouteeen, HEL..TTI MIKÄ TAPA!!!!!
Hyvä tapa taas kerätä rahat pois
8
104
Vastaukset
- Anonyymi
Poliitikkohan keksii aina uusia kurjuutkksia kun itse saa työttömyyskorvausta 7 tonnia ym lisät!!! Ainahan se kansalaisille keksii miten heiltä saa raahat pois heille itselleen. Eläkeläisiä nyt kiusataan oikein urakalla. Niin mihin ne eläkevakuutusrahat menee jos ihminen ei elä 70 v ja siitä eteenpäin, orpo vie ne itelleen.
- Anonyymi
Lapset, opiskelijat, vanhukset, vammaiset, eläkeliset... ne on orpon ja purran hampaissa!!!!! Toivotaan että tuo ryhmä muistaa vaaleissa, ketkä äänestää, ja muutenkin.
- Anonyymi
Eäke-ikä Suomessa varmaan alhaisempi kun 40 kymppisenä tuli postilaatikkooni myöntö eläkkeestä.Vai paljonko se on? PALJON! vähän PALJON!
Siitäkin on jo aikaa ja varsinaiseen eläkeikäänkin monia vuosia.
sivupersoona Kelasta - Anonyymi
Tärkeintä on kuitenkin se, että eläkkeen maksun pituutta ei rajoiteta.
Mullakin oli sellaisia työkavereita, jotka ehtivät nauttia eläkettä yli 30 vuotta.
Se on jo valtavan pitkä aika. Jo 15 vuoden aikana ehtii kertyä pelkästään
rivimiehen eläkettä reilut 500.000 € itse kullekin. Kyllä sillä pärjää. - AnonyymiUUSI
Aivan sama. Itse jään eläkkeelle 50 vuotiaana.
- AnonyymiUUSI
Joko valtavien summien takuueläke kangastelee mielessä ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Narsistilla ei ole koskaan muuta sanottavaa kuin v..lla ja ilkeillä asiasta kuin asiasta.
Ilman takuueläkettä ja muita apurahoja ja ruokajonoja et sinäkään selviä nyt etkä eläkkeelläsi. Tuskin edes ymmrrät mitä tarkoitan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin, kaikki yhteiskunnalta pois mitä saa. eduskuntalaiset tekee sitä pivittäin, ja vetelee muualtakin rahaa vaikkei ole sitä ansainneet. heillä on ammattitaitoa siihen miten ihmisiltä saa rahat pois, valhetelee sujuvasti, huijaa ja valehtelee ja huijaa... jne... Tarvii ammattitaiota valehteluunkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861449- 271447
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228