JT totuus on vain yksi uskonto muiden joukossa. Ennustuksia on paljon. Samoin lopulle. Tähän päivään mennessä ei ole Harmagedonia tullut. Ei tarvitsr kuin katsoa historiaa, niin ymmärtää, että loppua ei tule.
Harmagedonia ei tule
4
91
Vastaukset
- Anonyymi
Vielä ei näy ennusmerkkiäkään
ilm. 16:3 Ja toinen enkeli vuodatti maljansa mereen, ja se tuli vereksi
... ja Harma ulee myöhemmin tämän jälkeen
16:16 Ja ne kokosivat heidät siihen paikkaan, jonka nimi hebreaksi on Harmagedon.- Anonyymi
Kaksi tuhatta vuotta sitten annettu ennustus. Haloo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi tuhatta vuotta sitten annettu ennustus. Haloo!
Eihän iällä ole merkitystä, vaan epärehellisellä käytöllä.
Tosiaan on ennusmerkkinä ensin että meri muuttuu vereksi, sen jälkeen voi ruveta odottamaan Harmagedonia. (Jonne kuninkaat kootaan taistelemaan. Voi Ruotsin vanhaa Kalle-Kustaa parkaakin, jos jo hänen aikanaan ...).
ilm. 16:3 Ja toinen enkeli vuodatti isolla äänellä Peräilmaa, ja sitä tulikin aika reippaasti...
... ja Harma tulee myöhemmin tämän jälkeen, kunhan toiselta enkeliltä on Peräilman suitsuttaminen loppunut...
16:16 Ja ne kokosivat heidät siihen paikkaan päästelemään Peräilmaa, jonka nimi härmäksi on Kärsämäki (hepbreaksi הר מגידו )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503794
- 1053405
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262418- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51779- 1851736
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271427
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91218