Nainen hameessa tahtoisitko vilauttaa, sieltä hameen alta sitä ihanaa namua, vaikka puistossa tai jossain kaupungilla, m 017a
Hame nainen
20
701
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä vilauttelen, jätän pikkarit ja rintsikat kotiin! Tosi kiihottavaa!
- Anonyymi
Missäs päin vilauttele?
- Anonyymi
Miten pääsen katsomaan t aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pääsen katsomaan t aloittaja
Missä vilauttelee..Tulisin mielellä katsomaan mitä näkyy.t.61ukm eteläsuomi
- Anonyymi
Opettele katselemaan ympärille. Vilauttelevia naisia löytyy yllättävänkin usein.
- Anonyymi
Sikailua
- Anonyymi
Löytyisipä kaakkois-suomesta joku nainen joka vilauttelisi tarkoituksella mutta turha toivehan tämä on.
- Anonyymi
Täällä on rämesika turskalla söin juuri hernaria voisi samalla päästellä tuhnuja
- Anonyymi
Jos 47v xxl kokoinen nainen kiinnostaa ja saan katsella samalla miten runkkaat niin löytyy kunhan sovitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on rämesika turskalla söin juuri hernaria voisi samalla päästellä tuhnuja
No ole. Ketä kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos 47v xxl kokoinen nainen kiinnostaa ja saan katsella samalla miten runkkaat niin löytyy kunhan sovitaan.
Saat katsoa kun runkkaan. Tuu vaikka syliin istuu.
Mä ehkä voisin mut olen lahesta!
Kikka- Anonyymi
Kiinnostaa! Haluatko samalla katsoa kun runkkaan? Kik jokku87
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaa! Haluatko samalla katsoa kun runkkaan? Kik jokku87
Riippuu missä siinä ollaan.
- Anonyymi
Moi. Missäpäin lahtee kikka vilauttelee?
- Anonyymi
Kikka.19v kirjoitti:
Riippuu missä siinä ollaan.
Olen avoin ehdotuksille. Vaikka autossa tai jossain metsikössä.
- Anonyymi
Minun naisella on usein pikkarit jääny kotiin. Ja minihameen alla kaunis innie pillu ;)
- Anonyymi
Mulla on kiimaset stringitkin jalassa. Mulla on kyl niin hikinen ja kiimanen pillu et voi olla että sul viisari vrähtäis. Psst. Mul on etäohjattava vibra pillussa. Tykkään tuhmailla julkisilla paikoilla.
- Anonyymi
Vaimoni vilauttelee usein. Kun lähdemme yhdessä ulos, niin vaimo jättää pikkuhousut pois ja pukee lyhyen hameen. Tarkoituksena on vilautella vanhemmille miehille illan mittaan. Jos katselija pysyy vain katselijana, niin hän saa nähtäväkseen koko ajan enemmän ja enemmän.
- AnonyymiUUSI
Vaimo usein puuhailee rivitalon yhteisellä puutarhassa mekkossa ilman rinsikoita, tissit ei ole järin isot, silti ne kivasti roikkuu kaula-aukosta. Naapurin ukko on hyvin tietoinen tisseistä, joten yllytin tässä yhtenä hellepäivänä jättämään pikkarit pois, kun ukko on pihalla. Annoin pienen vinkin ukolle, kun hänen eukko on sellainen laivan kokoinen. Ukkeli päivysti pihamaalla kuin haukka, vaikka pillun näkisi viellä. M59
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh412355Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422961939- 201750
- 241565
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231404- 1001289
- 411272
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391235- 35992
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta31944