Tätä eräskin ryzzän fani toisti täällä eilen. Ilmeisesti lukevat juttunsa MV:stä.
Ne on vasemmistolaisia jotka uskoo, että Ukraina ja USA aloitti sodan
11
69
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan vassuilla ainakin sama aate kuin putella.
- Anonyymi
Putin natsi on hyvä . Dieoot persutrolli tai Putinin trolli .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putin natsi on hyvä . Dieoot persutrolli tai Putinin trolli .
Miltä tuntuu olla sairas?
- Anonyymi
Ne on äärioikeistolaisia perzzuja jotka uskoo, että Ukraina ja USA aloitti sodan.
- Anonyymi
Z-studiossa ei ole vassuja vaan äärioikeistopersuja tyyliin Johan Backman, Kosti Heiskanen, Janus Putkonen jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Z-studiossa ei ole vassuja vaan äärioikeistopersuja tyyliin Johan Backman, Kosti Heiskanen, Janus Putkonen jne.
..ja Ano Turtiainen.
- Anonyymi
Ei se ole uskon asia saakelin daiju vaan fakta. USA ja EU ovat syylliset koko sotaan.
Ottaisit selvää asioista v*tun idi00tti.- Anonyymi
Sanoo MV:n lukija joka uskoo salaliittoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo MV:n lukija joka uskoo salaliittoihin.
MV-lehteä ei lue vasemmisto vaan persut ja muu äärioikeisto.
- Anonyymi
Kaikkien persuin kannattaisi liittyä Putinin Wagner natsijoukkoihin niin voisi päästä jopa Afrikassa sotiin. ! Hyvä palkka on ja voisi toteuttaa itseään .
- Anonyymi
Trumppi on siis vasemmistolainen, olin kyllä jo vähän epäillyt sitä, koska jostain syystä hän vihaa meitä varakkaita sijoittajia, mutta nyt se taitaa sitten olla varmaa....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861449- 271447
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228