Samaan aikaan kun Musk alkoi kampanjoida Trumpin puolesta, hän alkoi käyttää valtavia määriä huumeita. Sehän selittää miten Muskista tuli niin hullu että kannattaa Trumpia. Huumeet tuhoaa aivot!!!
https://yle.fi/a/74-20165029
Elon Musk on narkkari!
22
168
Vastaukset
- Anonyymi
No Trump ei tarvitse kuin coca cola samaan hommaan .
- Anonyymi
Trumppi alkoi heti kehumaan tuota narkkaria.
- Anonyymi
Amerikassahan pystytettiin patsas fentanyyliin kuolleelle rikolliselle, joka uhkasi aseella raskaana olevaa naista. Miljoonat riehui kadulla polttaen autoja ja ryöstäen ihmisiä, kun narkki kuoli.
- Anonyymi
Musk on ns. parempi narkkari. Sen erottaa siitä ettei poliisi ole jo pidättänyt häntä. Se mihin amerikkalaiseen lakiin "parempien narkkarien" etuoikeus huumeidenkäyttöön perustuu kannattaisi kysellä Ruotsilalta. Hän varmaan osannee vastata miksi poliisi USA:ssa ei voi pidättää ketään jolla on omaisuutta yli tietyn rajan. Kyse lienee jostain perustuslain lisäyksestä, olisikohan lisäys numero 666.
- Anonyymi
Mikäs se macron on? Kas, kun ei sen tekemisistä/tekemättäjättämisistä täällä vouhkata?
- Anonyymi
Olisin toimittajana kysynyt eikö kaikille hallinnon virkamiehille pitäisi tarjota huumetta jos työn tehokkuus on Fantastista!
- Anonyymi
Eikös tuo Trumppi ole sanonut taistelevansa huumerikollisuuttakin vastaan?
Miten tuo natsaa yhteeen sen kanssa, että tekee yhteistyötä laittomia kovia huumeita käyttävän narkomaanin kanssa?- Anonyymi
Trump on populisti valehtelija.
- Anonyymi
Imotti netissä, että ostaa Coca-Colan, että voi lisätä kokan takasin. Hänhän on autisti, että siksi varmaan osa pillerikassista.
- Anonyymi
Jospa Trumpin kanssa ei vai pärjää selvinpäin. Parempi pieni hönö, niin jutut samalla tasolla.
- Anonyymi
Sannaakin jännitti puhua, kokkeli rentoutti
- AnonyymiUUSI
Jos meinaa päästä trumpin kanssa samalle tasolle niin se vaatii vaarallisen määrän huumeita ja viinaa. Silti ei ole varmaa että pääsee trumpin tasolle.
- Anonyymi
Musk vetää ketamiinia.
- Anonyymi
Sannalle maistuu kokaiini.
- Anonyymi
Vetää ketamiinia jotta jaksaa vetää kovia huumeita.
- Anonyymi
Muskin käytös julkisuudessa kertoi kaiken kaiken kemikaaliriippuvuudestaan.
- Anonyymi
On
- Anonyymi
Kateellisten panettelua.
- AnonyymiUUSI
Tuo valtamedian viime aikojen Musk-uutisointi on todella luokatonta mustamaalausta, demonisointia ja loanheitoa. Siis todella ala-arvoista "journalismia", eikä loppua näy!
Laitetaan tähän vielä totuus Pariisin "jalkapallomellakoista" kontrastiksi siihen mitä Suomen valtamedia niistä pimittää, eli valehtelee:
https://www.youtube.com/watch?v=kt--scaMsos&ab_channel=PaulJosephWatson - AnonyymiUUSI
Entäs häkkänen,Valtonen, marin miksi näistä vaijjetaan veijjari salea lukuunottamatta
- AnonyymiUUSI
elon musk sukuaiset asuvat afrikassa savimajassa
- AnonyymiUUSI
Esimerkin voimalla moni Tesla-kuski ajaakin hyvin tukevassa "lääkityksessä". Tämä on huomattu hurjana nousuna vaarallisissa liikennetilanteissa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503794
- 1053405
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262418- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51779- 1851736
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271427
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91218