Olen puoliksi suomalainen ja puoliksi lähi iltäläinen ja haluan kiittää teitä hyvästä maahanmuutto politiikasta. Arvoni ovat samanlaiset kuin perussuomalaisilla ja aion äänestää teitä tulevissa eduskunta vaaleissa. Jatkakaa samaan malliin. Ei islamia suomeen eikä haittaamaahabmuuttoa.
Moi perussuomalaiset
8
103
Vastaukset
- Anonyymi
Minusta tulee uusi suomen salwan momika joka kritisoi islamia. Tiedän kaiken islamista ja kritisoin sitä aina. Minusta olisi hyötyä teille perussuomalaisille koska tiedän kaiken ilmaista ja voin antaa ihmisiä luopumaan islamista. Suomeen kuuluu kristilliset arvot siksi perussuomalaiset on vaihto ehto minulle. Kiitos kun olette olemassa. Nyt näette ihmiset että myös muutkin etniset ryhmät kannattaa perussuomalaisia kuten minä
- Anonyymi
Tottakai perussuomalaisiini on tervetulleita minkä väriset ja taustaiset tahansa, kunhan kunnioittavat hyviä arvoja ja järkevää, hallittua maahanmuuttopolitiikkaa. Vaikka olisit itse tullut ei-työperäisenä siirtolaisena, mutta kunnostautunut täällä, sopeutunut ja kunnioitat arvojamme, pyrit tekemään työtä tai toimimaan yrittäjänä, ei ole ollenkaan väärin että haluat torpata ei-työperäisen maahanmuuton, koska valtaosa heistä ei kotoudu, eikä halua kototutua ja koska määrät ovat liian suuria.
- Anonyymi
Persuja ja ääriislamisteja yhdistää useimmat asiat.
- Anonyymi
Hyvä. Ihan sama, mistä ihminen tulee, kunhan hän muuttaa maahan työ- tai opiskeluluvilla, opiskelee kielen ja kulttuurin, kunnioittaa tapoja ja kantaväestöä ja elää nuhteettomasti. Vaikka meillä on kantaväestössä rötöstelijöitä, ei se ole peruste ottaa heitä lisää, päinvastoin. Emmehän voi lähettää omia lusmuja ja roistoja muiden maiden riesaksi, joten ei meidän pitäisi ottaa myöskään heitä muualta. Jokaisen maan tulee huolehtia omista heikommin pärjäävistä.
- Anonyymi
Pakkoavioliittoon joutuneet poliitikkonaiset Pakistanissa ratkaisivat sen, ettei pakistanilaiset voi enää mennä lapsiaviolittoihin. Islamilaiset oppineet pitävät tätä lakia epäislamilaisena.
- Anonyymi
Kiitos. Olen itse tällä hetkellä työkyvyttömyys eläkkeellä koska minulla on vakavia mielenterveys ongelmia ja laaja alaisia oppimisvaikeuksia mutta haluan tehdä edes jonkulaista työtä mihin pystyn kuhan kuntoudun siihen pisteeseen että pystyn tekemään työtä. Vasemmistopuolueet eivät koskaa ole ollut minun juttu en pidä islamista ja rikollisista ja haitta maahanmuutosta. Pidän suolen kulttuurista enkä halua tänne samaa tilannetta kuin ruotsissa on. En halua suomesta islamilaista maata. Olen sitä mieltä että omia pitää auttaa ensin eikä muita ensin. Minulla on mahdollista mennä työhönvalmennus kautta töihin koska tarvitsen tukea niin paljon koska on mielenterveys ongelmia sekä niin pahat oppimis vaikeudet. Tutkintoa ei ole minulla mahdollista saada mutta jotakin työtä mahdollista tehdä. Minua ollaan kuntouttamassa jonkinlaisen työhön. Minä olen sitä mieltä että jotakin työtä pitää tehdä mutta tilanteeni on tällä hetkellä mikä on Äänestän teitä ensi vaaleissa. Kuntaaveissa äänestin perussuomalaista ehdokasta jo. Aina olen haaveillut jonulaisedta työssä ei oo kivaa istua kotona. Kiitos perussuomalaiset. Tehkää suomesta turvallinen maa
- Anonyymi
Olen myös islamin oppinut ja sanon että Muhammad oli pahempi kun Hitler. Tykkään muista uskonnoista mutta tuo islam on niin perulainen. Isäni on lähi idästä kotoisin ja äitini suomalainen. Olen opiskellut Koraanin ja hävitin ja sanon sen että niissä opetukset ovat päinvastoin mitä Raamattu opettaa. Pidän suomen Kulttuurista en halua tänne muslimeja enempää. Suomi on alunperin kristillinen maa joten pitäkäämme kristilliset arvot täällä. Haluaisin itse työtä kalanjalostamosta siitä Olen haaveilut mutta ammatti en pysty opiskelemaan ilman erityistä tukea koska minulla on pahat oppimis vaikeudet ja mielenterveys sairauksia mutta haluan jotakin työtä kyllästyttää kotona oleminen. Vasemmisto puolueet ovat arvojani vastaan. Perussuomalaisten kanssa on helpompaa keskustella kuin vasemmistolaisten heillä ei ole sanan vapautta. Saatte ääneni eduskunta vaaleissa. Perussuomalaiset ei ole mikään natsi puolue mitä vasemmisto valehtelee. Osaan suomea tosi hyvin koska äitini on kantasuomalainen ja minut on kasvatettu perinteisiin arvoihin.
- Anonyymi
Lähi itäläinen. Haise savelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861449- 271447
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228