”Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.”
1 Joh 1;9
SYNTIEN TUNNUSTAMINEN!
25
94
Vastaukset
- Anonyymi
Jos me tunnustamme meidän syntimme, niin hän on uskollinen ja hurskas, joka meille synnit anteeksi antaa ja puhdistaa meitä kaikesta vääryydestä,
- Anonyymi
Om vi bekänna våra synder, så är han trofast och rättfärdig, så att han förlåter oss våra synder och renar oss från all orättfärdighet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Om vi bekänna våra synder, så är han trofast och rättfärdig, så att han förlåter oss våra synder och renar oss från all orättfärdighet.
If we confess our sins, he is faithful and just to forgive us our sins, and to cleanse us from all unrighteousness.
- Anonyymi
Mikset tunnusta omia syntejäsi julkisesti ja anna siitä hyvä esimerkki?
- Anonyymi
Pitää elää Pyhän Hengen voimassa, niin voi voittaa syntitottumukset ja on valmis, kun Jeesus tulee. http://www.tscpulpitseries.org/finnish/tspurge.htm
- Anonyymi
Niitä erilaisia henkiä kun on niin monenlaista, joihin ihmiset luottaa ja pitää niitä kovasti pyhinä, vaikka kyse on villitsevistä hurmoshengistä.
Raamattu kehottaa luottamaan enemmän Jumalan sanaan, eikä pelkkiin henkiin.
1. Joh. 4:1
Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.
Perinteinen kristinusko, sakramentit ja Jumalanpalvelus ei enää riitä tämän ajan ihmisille. Pitää saada kovempaa kamaa, kokemuksia, henkielämyksiä jne.
1. Tim. 4:1
Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä erilaisia henkiä kun on niin monenlaista, joihin ihmiset luottaa ja pitää niitä kovasti pyhinä, vaikka kyse on villitsevistä hurmoshengistä.
Raamattu kehottaa luottamaan enemmän Jumalan sanaan, eikä pelkkiin henkiin.
1. Joh. 4:1
Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.
Perinteinen kristinusko, sakramentit ja Jumalanpalvelus ei enää riitä tämän ajan ihmisille. Pitää saada kovempaa kamaa, kokemuksia, henkielämyksiä jne.
1. Tim. 4:1
Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.Emme uskoneet sinun harhaoppiasi.
Mutta hän vastasi ja sanoi: "Jokainen istutus, jota minun taivaallinen Isäni ei ole istuttanut, on juurineen revittävä pois.”
Matt 15:13
- Anonyymi
Nimenomaan pitää tunnustaa että on kova herjaamaan ja tekemään sitä väätyyttä, niin voi saada syntinsä anteeksi.
- Anonyymi
Höpsö.
- Anonyymi
Raamatun mukaan kaste ja ehtoollinen, sakramentteina ovat niitä tilanteita, joissa Jeesus on läsnä ihmisten maailmassa konkretian tasolla puhdistamassa ihmistä synneistä. Ja kun kasteessa puhdistttuun sydämeen on kerran saatu luvattu Kristuksen Hengen lahja, niin se puhdistaa meitä koko ajan synneistä, koska meillä on yhteys Kristuksen kanssa ja hän puhdistaa meitä koko ajan sovintoverensä tähden synneistä.
- Anonyymi
Room. 8:26
Myös Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä, miten meidän tulisi rukoilla, että rukoilisimme oikein. Henki itse kuitenkin puhuu meidän puolestamme SANATTOMIN huokauksin.
- Anonyymi
Mä oon ajatuksin kauheen syntinen. Mutta Enkeli pitää mut aina kahleissa niin etten kykene tekemään syntiä. Mulla ei siis ole vapaata tahtoa ja kaikki aloitekykyni ja tahdonvoimani on lannistettu.
Herra ei puhdista mua vaan kahlitsee niin että olen kuin pakkopaidassa. Eihän muhun voi kukaan luottaa ilman enkeliä ja kahleita. Outo tilanne sinänsä. Löytyykö raamatusta mitään kohtaa joka selittäisi asiaa. - Anonyymi
Raamatun mukaan ihminen voi antaa toiselle ihmiselle vain häntä itseään koskevan synnin...."ja anna meille anteeksi meidän rikkomuksemme, niinkuin mekin annamme anteeksi niille, JOTKA OVAT MEITÄ VASTAAN RIKKONEEN...
Ei ihminen ole Jumala, joka voi jakaa vaikka minkälaisia anteeksisantoja Jumalan nimessä.
Naatan, vaikka oli profeetta, vain välitti tiedon, että Jumala on antanut Davidin synnin anteeksi.
2. Sam. 12:13
Niin Daavid sanoi Naatanille: "Minä olen tehnyt syntiä Herraa vastaan". Naatan sanoi Daavidille: "Niin on myös Herra antanut sinun syntisi anteeksi; sinä et kuole.
2. Sam. 12:15
Sitten Naatan meni kotiinsa. Ja Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.
18 Seitsemäntenä päivänä lapsi kuoli
Seuraavana päivänä, 8 pv. ikäisenä poika olisi pitänyt liittää ympärileikkauksessa Jumalan lasten ikuiseen liittoon.- Anonyymi
Lukekaa vaikka eläinsatuja. Niistä voi vaikka oppia jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukekaa vaikka eläinsatuja. Niistä voi vaikka oppia jotain.
Totuus taisi kolahtaa sinuun?
- Anonyymi
Syntien tunnistaminen on monelle vaikeata.
Raamatun mukaan Jumalan lakien rikkominen on syntiä, ei mikään muu.
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee
Jumalan lain rikkomista.- Anonyymi
Siksi monet harhaopit yrittävät kumota Jumalan lait ja he puhuvat pelkistä hengistä ja niiden mukaan elämisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi monet harhaopit yrittävät kumota Jumalan lait ja he puhuvat pelkistä hengistä ja niiden mukaan elämisestä.
Matt. 5:18
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun harhalahkosi oli tästä oiva esimerkki TS!
Mutta hän vastasi ja sanoi: "Jokainen istutus, jota minun taivaallinen Isäni ei ole istuttanut, on juurineen revittävä pois.”
Matt 15:13
- Anonyymi
On tietenkin hyvä noudattaa lakeja, ei tappaa eikä kannattaa tappamista.
Silti se ei pelasta kuten kertomuksessa rikkaasta miehestä. Lakien pitäminen ei pelastanut.
Muuta ei ainakaan pelastu, jos puolustelee ihmisten tappamista korvasyyhy Raamatun kohdilla.- Anonyymi
Synnit on aina saanut anteeksi katumalla ja pyytämällä anteeksi Jumalalta.
Paljon ennen Jeesuksen syntymääkin.
- Anonyymi
Huono peruste rikkoa lakeja eli tehdä syntiä ja sanoa, että lait eivät pelasta.
- Anonyymi
Pelkistä hengistä puhumisella ihmisiä tavallisesti eksytetäänkin. Pelkistä hengistä puhumalla voidaan selittää melkein mitä tahansa.
Esim.
Eksyttäjät sanookin, että pitää syntyä uudeksi Hengestä, mutta ohittavat Jeesuksen sanat, että uudestisyntyminen tapahtuu Jumalan tekona
"vedestä ja Hengestä" (Joh.3:5).
Sillä Jeesus viittaa kasteeseen, minkä takia Nikodemus tuli hänen luokseen kyselemään kasteen merkitystä.
1. Joh. 5:8
"Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat."
Yhdessä ovat...ei erikseen.
Joh.3:5
" Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."
Joh. 16:29
"Opetuslapset sanoivat: "Nyt sinä puhut selvin sanoin, et enää vertauksin."- Anonyymi
Pyhä Henki on kasteen lahja. Pyhän Hengen yksi pysyvä ominaisuus, usko, toivo, rakkaus, ilo, rauha...
Apt.2
38 Then Peter said unto them, Repent, and be baptized every one of you in the name of Jesus Christ for the remission of sins, and ye shall receive the gift of the Holy Ghost.
39 For the promise is unto you, and to your children. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhä Henki on kasteen lahja. Pyhän Hengen yksi pysyvä ominaisuus, usko, toivo, rakkaus, ilo, rauha...
Apt.2
38 Then Peter said unto them, Repent, and be baptized every one of you in the name of Jesus Christ for the remission of sins, and ye shall receive the gift of the Holy Ghost.
39 For the promise is unto you, and to your children.And there are three that bear witness in earth, the spirit, and the water, and the blood: and these three agree in one.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855040- 473482
- 1053335
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342521- 1992503
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️252109- 1332059
- 201799
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51689- 1821668