Suurin osa oli m....a olisko Suomalaisia hakattu?
Menkää Puolaan matut niin saatte kunnolla turpaan siellä on vielä
kansallis ylpeys jäljellä!
Kattelin Sopotin uimarannalla kun matu erehtyi lääppiin paikallista naista,
poliisi ja ambulanssi tuli pelastaan matun.
Kyllä oli ilo silmälle. Lisänä poliisit vaan turvas matun haun. rysät saa myös äkkiä
nenään. Ei parane puhua ruskia...
Kultuurinrikastajien tappelu Kaivopuistossa tallentui videolle.
6
94
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hs ei kerro mittään?
Kommunistilehtikö - AnonyymiUUSI
Sianlihan syönti ja persut hallituksessa.
Siinä syy siihen, että paluumuuttajilla on puukot povarissa, kun lähtevät juhlimaan.- AnonyymiUUSI
minne paluu?
- AnonyymiUUSI
Otteet rajuuntuu ja huumori niistä katoaa, niinkuin pitääkin
- AnonyymiUUSI
Monikulttuuri on iloinen asia ja tämäkin on vasta alkua.
Sääliksi käy nykynuoria ja lähitulevaisuuden vauvoja..kaiken huuume, väkivallan, rikollisuuden, köyhyyden ja arvojen hukkaamisen keskiössä. - AnonyymiUUSI
Videopätkää voisi tarjota Ylelle.
Hyvässä lykyssä esittäisivät sen
jossain ajankohtaisohjelmassa.
Karpo varmaan esittäisi ohjelmassaan,
jos olisi vielä keskuudessamme.
Samoin Poliisi-TV:ssä, tai
Rikosraportissa, jos niitä vielä olisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238