Et voinut sille mitään. Se valaisi kaiken, ja sillä hetkellä tiesin, että kaikki säkenöivä välillämme on ollut todellista. Myös minä hymyilin. Onnellisuus nousi silmiini.
En tiedä, milloin näemme seuraavan kerran. Ehkä joskus sattumalta, tai ehkä joskus vielä jompikumpi tietoisesti valitsee kohtaamisen. Tiedän jo nyt, että sillä hetkellä, kun tiedostamme toistemme läsnäolon, hymy valaisee meidät. Aika ei erota meitä.
Sinun kanssasi olen ollut onnellisin.
Muistan kasvoillesi nousseen hymyn
36
790
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai mikään ole sattumaa?
- Anonyymi
Ei ole, kyllä meidät on tarkoitettu ja hänkin sen tietää. Sivusta
- Anonyymi
Mikään ei sido meitä ellei sitten se, että toisen seurassa tuntee olevansa kokonainen. Se vetää puoleensa. Ehkä ei siis lopulta sattumaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tiedänkin. Asia on tiedossa ollut jo hetken mutta ei ihan olla valmiita vielä
- Anonyymi
Ihanaa♥️
- Anonyymi
Eli olet hänen kanssaan ollut yhdessä joskus?
Kun laitoit että "hänen kanssaan olen ollut onnellisin"? Missä olet tavannut hänet ja koska olet nähnyt viimeksi?- Anonyymi
En ole, mutta olemme viettäneet aikaa yhdessä hyvin intensiivisesti.
- Anonyymi
Ihana mies😊❤️
- Anonyymi
Kunpa kokisi joskus jotain tuollaista.....
- Anonyymi
ihana.. :3 oispa eräs kettu repolainen.. anyway parasta kun tietää että maailmassa on melko varmasti yks semmonen ihminen et ei tarvii kun kattoo niin olo on ku ois kotiin tullu. <3 siltä se pitää tuntua!! sillon tietää et on jotain kaunista käsillä.. mistä haluu pitää kii!! saispa rakastuu<3 mä luulen et se ois kaiken tän jälkeen just sitä mitä tarviin.<3 jos joku täällä kaipais just mua niin toivon et lähestyt jos näät mua. kaipaisin sitä. :*
- Anonyymi
Joo🫠mut käveleppä sen rinnalla ja tuntuu kuin koko maailma katois sun ympäriltä
- Anonyymi
Ai että ihana viesti! Minäkin muistan yhden katseen ja hymyn. Sitten jos nähdään, en kyllä koskaan enää tahdo olla hetkeäkään erossa.
- Anonyymi
Sait taas pitkän ajan jälkeen tunteeni nousemaan eikä siihen tarvittu sanaakaan. Leveät hymymme kertoivat kaiken mitä meidän tarvitsee tietää.
- Anonyymi
Kyllä🤩silmistä sen huomasi. Sydämmessä nousi lämpö🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä🤩silmistä sen huomasi. Sydämmessä nousi lämpö🥰
Mulla oli kyllä aurinkolasit paitsi siellä sisätiloissa mutta en ollut varma huomasitko kun hymyilin sulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli kyllä aurinkolasit paitsi siellä sisätiloissa mutta en ollut varma huomasitko kun hymyilin sulle
Minä tiedän että sä hymyilet. Se on ihaninta maailmassa😍
- Anonyymi
Varmaan ajattelin vaan viikko sitten kuulemaani vitsiä.
- Anonyymi
Viikonko kesti, että tajusit viimein vitsin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikonko kesti, että tajusit viimein vitsin?
Niin oon niin tyhmä.
- Anonyymi
Ihana viesti. ❤️
- Anonyymi
Juu, pitkät piuhat kun viikon päästä jo hoksasit sen puujalkavitsin😂
- Anonyymi
Olin onneni kukkuloilla hänen kanssaan ja näkyi hymy kilometrin päähän. 🥰😍 Olisi hauska nähdä ja katsoa, että kuinka reagoin hänet nähdessäni. Itse asiassa olin tänään näkeväni hänet kadulla jonkun kaverin kanssa kävelemässä.
- Anonyymi
Mutta olet oikeassa, se kaikki säkenöinti siinä pienessä välissä oli todellista. Välillämme ei juuri välillä ollut mitään...mutta loistiko se naamalta niin ilmeisesti?😁
- Anonyymi
Olet oikeassa, kaikki tuo on tottax❤️☺️🌞
- Anonyymi
Kaunis viesti!!!!!! On hyvin kaunista kun rakkaus valaiseen tilan, kahden rakastuneen silmistä loistava ilo ja onnellisuus sädehtii auringonvalon tavoin. Sädehtivät pikkutähdet törmäilevät toisiinsa ja katseita ei saa pois toisesta eikä tahdokaan, se vetovoima on valtava. On maailman hienoin tunne kun tekisi mieli laittaa kädet toisen kasvoille ja suudella niitä loistavia kasvoja kauttaaltaan, Rakastuneena halauksessa tuntee huimauksen lisäksi jokaisen pienen lihaksen ja aistii vaatteiden alla olevan lämpimän rakkaan vartalon. Ja kyllä silloin tuntee aidon onnellisuuden, se saattaa hieman kostuttaa silmäkulmaa, mutta rinnassa sykkivä rakkaus lämpö tekee sen hellästi ja se haihtuu kuin kesäsateen jälkeinen kyynel kielon kukan kukinnolta.
https://www.youtube.com/watch?v=qaeWss85_vg- Anonyymi
Niin sinun viestisikin, siltä se tuntui hänen kanssaan, mutta tuskin hän tunsi niin..t
- Anonyymi
Niin tiedän tuollaisen hetken, meistä on kuvakin tuollaisen hetkellä, meillä hymy kasvoilla vuosia sitten ja muutama kohtaaminen nyt muutaman vuoden sisäänlin..t
- Anonyymi
Tai ethän sinä tuntenut niin, kielsit sen..ed
- Anonyymi
Kaunista
- Anonyymi
"Et voinut sille mitään. "
tää aloitus ei siis mulle 😉 - Anonyymi
Mulla on ikävä niitä aikoja. Mutta aika ei erota meitä. Silloin olin myös onnellinen, monestakin syystä. Hymyilyttää nytkin muistella. Vielä uudestaan, jossakin kohdataan taas🤩
- Anonyymi
Ihanasti sanottu...
- AnonyymiUUSI
💙 ❤️ ❤️🩹
- AnonyymiUUSI
Aloittaja,
Pitääpä tähän vastata, kuulostaa ihan meiltä, vuosia sitten ne hetket olivat tärkeitä ja yhä muistan ensi kohtaamisen ja miten hakeuduin lähellesi niin sain hymyillä ja leijua.
Tykättiin katsoa toisiamme ja nauroimme myös ilman sanoja.
Koskaan ennen ja jälkeen en ole vastaavaa tuntenut. Onnellisinta aikaa!
Sinua en ole edelleenkään unohtanut ja toivon yhä kohtaamista
Joskus
Nähdään? - AnonyymiUUSI
Milloin ihana näit hymyn?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428