Muistan kasvoillesi nousseen hymyn

Anonyymi-ap

Et voinut sille mitään. Se valaisi kaiken, ja sillä hetkellä tiesin, että kaikki säkenöivä välillämme on ollut todellista. Myös minä hymyilin. Onnellisuus nousi silmiini.

En tiedä, milloin näemme seuraavan kerran. Ehkä joskus sattumalta, tai ehkä joskus vielä jompikumpi tietoisesti valitsee kohtaamisen. Tiedän jo nyt, että sillä hetkellä, kun tiedostamme toistemme läsnäolon, hymy valaisee meidät. Aika ei erota meitä.

Sinun kanssasi olen ollut onnellisin.

36

790

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kai mikään ole sattumaa?

• Anonyymi

Ei ole, kyllä meidät on tarkoitettu ja hänkin sen tietää. Sivusta

• Anonyymi

Mikään ei sido meitä ellei sitten se, että toisen seurassa tuntee olevansa kokonainen. Se vetää puoleensa. Ehkä ei siis lopulta sattumaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️💕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tiedänkin. Asia on tiedossa ollut jo hetken mutta ei ihan olla valmiita vielä

• Anonyymi

Ihanaa♥️

• Anonyymi

Eli olet hänen kanssaan ollut yhdessä joskus?
      Kun laitoit että "hänen kanssaan olen ollut onnellisin"? Missä olet tavannut hänet ja koska olet nähnyt viimeksi?

• Anonyymi

En ole, mutta olemme viettäneet aikaa yhdessä hyvin intensiivisesti.

• Anonyymi

Ihana mies😊❤️

• Anonyymi

Kunpa kokisi joskus jotain tuollaista.....

• Anonyymi

ihana.. :3 oispa eräs kettu repolainen.. anyway parasta kun tietää että maailmassa on melko varmasti yks semmonen ihminen et ei tarvii kun kattoo niin olo on ku ois kotiin tullu. <3 siltä se pitää tuntua!! sillon tietää et on jotain kaunista käsillä.. mistä haluu pitää kii!! saispa rakastuu<3 mä luulen et se ois kaiken tän jälkeen just sitä mitä tarviin.<3 jos joku täällä kaipais just mua niin toivon et lähestyt jos näät mua. kaipaisin sitä. :*

• Anonyymi

Joo🫠mut käveleppä sen rinnalla ja tuntuu kuin koko maailma katois sun ympäriltä

• Anonyymi

Ai että ihana viesti! Minäkin muistan yhden katseen ja hymyn. Sitten jos nähdään, en kyllä koskaan enää tahdo olla hetkeäkään erossa.

• Anonyymi

Sait taas pitkän ajan jälkeen tunteeni nousemaan eikä siihen tarvittu sanaakaan. Leveät hymymme kertoivat kaiken mitä meidän tarvitsee tietää.

• Anonyymi

Kyllä🤩silmistä sen huomasi. Sydämmessä nousi lämpö🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä🤩silmistä sen huomasi. Sydämmessä nousi lämpö🥰

Mulla oli kyllä aurinkolasit paitsi siellä sisätiloissa mutta en ollut varma huomasitko kun hymyilin sulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla oli kyllä aurinkolasit paitsi siellä sisätiloissa mutta en ollut varma huomasitko kun hymyilin sulle

Minä tiedän että sä hymyilet. Se on ihaninta maailmassa😍

• Anonyymi

Varmaan ajattelin vaan viikko sitten kuulemaani vitsiä.

• Anonyymi

Viikonko kesti, että tajusit viimein vitsin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viikonko kesti, että tajusit viimein vitsin?

Niin oon niin tyhmä.

• Anonyymi

Ihana viesti. ❤️

• Anonyymi

Juu, pitkät piuhat kun viikon päästä jo hoksasit sen puujalkavitsin😂

• Anonyymi

Olin onneni kukkuloilla hänen kanssaan ja näkyi hymy kilometrin päähän. 🥰😍 Olisi hauska nähdä ja katsoa, että kuinka reagoin hänet nähdessäni. Itse asiassa olin tänään näkeväni hänet kadulla jonkun kaverin kanssa kävelemässä.

• Anonyymi

Mutta olet oikeassa, se kaikki säkenöinti siinä pienessä välissä oli todellista. Välillämme ei juuri välillä ollut mitään...mutta loistiko se naamalta niin ilmeisesti?😁

• Anonyymi

Olet oikeassa, kaikki tuo on tottax❤️☺️🌞

• Anonyymi

Kaunis viesti!!!!!! On hyvin kaunista kun rakkaus valaiseen tilan, kahden rakastuneen silmistä loistava ilo ja onnellisuus sädehtii auringonvalon tavoin. Sädehtivät pikkutähdet törmäilevät toisiinsa ja katseita ei saa pois toisesta eikä tahdokaan, se vetovoima on valtava. On maailman hienoin tunne kun tekisi mieli laittaa kädet toisen kasvoille ja suudella niitä loistavia kasvoja kauttaaltaan, Rakastuneena halauksessa tuntee huimauksen lisäksi jokaisen pienen lihaksen ja aistii vaatteiden alla olevan lämpimän rakkaan vartalon. Ja kyllä silloin tuntee aidon onnellisuuden, se saattaa hieman kostuttaa silmäkulmaa, mutta rinnassa sykkivä rakkaus lämpö tekee sen hellästi ja se haihtuu kuin kesäsateen jälkeinen kyynel kielon kukan kukinnolta.
      https://www.youtube.com/watch?v=qaeWss85_vg

• Anonyymi

Niin sinun viestisikin, siltä se tuntui hänen kanssaan, mutta tuskin hän tunsi niin..t

• Anonyymi

Niin tiedän tuollaisen hetken, meistä on kuvakin tuollaisen hetkellä, meillä hymy kasvoilla vuosia sitten ja muutama kohtaaminen nyt muutaman vuoden sisäänlin..t

• Anonyymi

Tai ethän sinä tuntenut niin, kielsit sen..ed

• Anonyymi

Kaunista

• Anonyymi

"Et voinut sille mitään. "

tää aloitus ei siis mulle 😉

• Anonyymi

Mulla on ikävä niitä aikoja. Mutta aika ei erota meitä. Silloin olin myös onnellinen, monestakin syystä. Hymyilyttää nytkin muistella. Vielä uudestaan, jossakin kohdataan taas🤩

• Anonyymi

Ihanasti sanottu...

• Anonyymi
      UUSI

💙 ❤️ ❤️‍🩹

• Anonyymi
      UUSI

Aloittaja,
      Pitääpä tähän vastata, kuulostaa ihan meiltä, vuosia sitten ne hetket olivat tärkeitä ja yhä muistan ensi kohtaamisen ja miten hakeuduin lähellesi niin sain hymyillä ja leijua.
      Tykättiin katsoa toisiamme ja nauroimme myös ilman sanoja.
      Koskaan ennen ja jälkeen en ole vastaavaa tuntenut. Onnellisinta aikaa!
      Sinua en ole edelleenkään unohtanut ja toivon yhä kohtaamista
      Joskus
      Nähdään?

• Anonyymi
      UUSI

Milloin ihana näit hymyn?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      67
      4557
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3228
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2648
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2563
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      198
      1931
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      396
      1554
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1428
    Aihe