kuinka yleistä miesten virtsankarkailu on. itse olen 37 vuotias mies ja lievää tiputtelua on esiintynyt yli 10 vuotta. löytyykö jostakin suojahousuja mihin ei tarvitse erikseen kiinnittää vaippoja. nyt on ongelmana, ettei löydy miehille sopivaa alushousua, missä suojat istuisivat napakasti. jos teillä on samanlaisia ongelmia minkälaisia alushousuja ja vaippoja käytätte?
Virtsankarkailu
26
399
Vastaukset
- Anonyymi
Laita serlaa kärkiosaan ja kalastajalangasta rusetti, morsian tosin saattaa ihmetellä ja kyntöhommat loppuu lyhyeen.
- Anonyymi
voi sua raukkaa pientä äidin pullamössönössöä,eikös sun ikäsi ollut ihan muu noissa aikaisemmissa viesteissä.taidat olla aikamoinen valehtelija,oot pahasti sairas ja hakeudu nopeasti hoitoon ja avun piiriin.siellä saat myös helpotusta pidätyskykyongelmiisi,lobotomia vois olla yks ratkaisu tai jokin mukava nappi oikeaan paikkaan !
- Anonyymi
Taitaa virtsankarkailu täällä päin olla yleistä miesten keskuudessa 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa virtsankarkailu täällä päin olla yleistä miesten keskuudessa 😊
ei Lapualla ole ,ehkäpä tuossa naapurikunnassa assjoella sitä ainakin kuulemanmukaan on havaittavissa enemmänkin.myös siellä vallitseva aine virtaa myös päässä !
- Anonyymi
Tenan sivuilla on valikoimaa
- Anonyymi
Laita pinsetillä solmu siihen ei nokuta enää
- Anonyymi
Usein näkee kun paikallisilla on julpin alue märkänä
- Anonyymi
ei Lapualla vaan assjoella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei Lapualla vaan assjoella
Kyllä tätä vaan lapualla tapahtuu. Avaa munkin puria silmät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tätä vaan lapualla tapahtuu. Avaa munkin puria silmät
ensinnäkin ei tapahdu vaan assjoella,toiseksi Lapua kirjoitetaan AINA isolla alkukirjaimella !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ensinnäkin ei tapahdu vaan assjoella,toiseksi Lapua kirjoitetaan AINA isolla alkukirjaimella !
Tänäänkin oli Halpa-Hallin edessä pari tunaria pöksyt kosteana 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänäänkin oli Halpa-Hallin edessä pari tunaria pöksyt kosteana 👍
assjoella juu oli ,,mäkin kuulin siitä
- Anonyymi
Keskussairaalassa ainakin pissu haiskahtaa.
- Anonyymi
Tip, tip, tippuri!
- Anonyymi
Naisten pesis pelis vasta lemuaa
- Anonyymi
onko assjoella sellanenkin joukkue ?
- Anonyymi
Huh huh ku näin lämpöisellä kelillä jäbät tuoksuu virtsalle huh huh Terv Eini
- Anonyymi
eini assjoelta ?
- Anonyymi
Entä jos päästää tahallaan jossain vaatekaupassa ja kuvaa sen nettiin?
- Anonyymi
sairasta !
Onneksi sataa pian vettä niin nämä etumus kosteana olevat tyypit menee mamman helmoihin
- Anonyymi
assjoella ?
- Anonyymi
Kaupasta miesten vaippoja. Itse käytän Black Horse midi alushousujen kanssa. Toimiva yhdistelmä.
- Anonyymi
Tällä kaverilla oli liian pieni vaippa. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/seinajoen-prismassa-kuvattu-video-hammentaa-mies-virtsaa-omiin-housuihinsa-ja-kuvaa-tekonsa-ei-ole-hyvaksyttavaa-kaytosta/7959844
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Lääkärin todettua tilanteen, saa vaipat veronmaksajien piikkiin. Minulle posti tuo pari kertaa vuodessa kaksi laatikollista vaippoja. Päivässä niitä kuluu 1-4. Käteviä, eivät haise. Ei muuta kuin rohkeasti käyttämään.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2725089- 514087
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933599- 502709
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 191827
- 1001669
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981481- 711085
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461063