Suhdepeli on tuonut alalle lahjattomat ihmiset. En katso sarjoja enkä elokuvia sillä näyttelijöiden surkea näytteleminen pilaa sarjan heti
Suomalaisten näyttelijöiden osaaminen surullista katsottavaa
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mietin tätä mikä tökkii ja tosiaan juuri se huono näyttelijä osaa pilata. Mainoksissa näkyy osaaminen kaikessa, sarjat ja elokuvat paljastavat sen ,että näyttelijöissä se erhe on. Mikä on syy?
Kun katsoo ulkomaalaisia elokuvia niin niissä ei löydy sanoja Rönkkö tyylejä. Nämä ovat niitä suhteilla teatterikorkeaan päässeitä. Nyt sitten paljastui, että he ovat sukulaissuhteilla melkein kaikki alalle kiipeämässä- Anonyymi
Ajattelin ihan oikeasti, että etsitään lahjoja ja taitoa, mutta surkea kehitys on vienyt loputkin lahjakkuudet pois alalta. Voin ihan rehellisesti sanoa, että ei ole kuin muutama lahjakas näyttelijä.
Osaisin itsekkin näytellä ihan tuosta vain. En itse pidä itseäni lahjakkaana näyttelemisestä siis. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin ihan oikeasti, että etsitään lahjoja ja taitoa, mutta surkea kehitys on vienyt loputkin lahjakkuudet pois alalta. Voin ihan rehellisesti sanoa, että ei ole kuin muutama lahjakas näyttelijä.
Osaisin itsekkin näytellä ihan tuosta vain. En itse pidä itseäni lahjakkaana näyttelemisestä siis.Minulla ei olisi hölmöjä maneereja, mutta olisin juuri ihan perustasoa näyttelemisestä . Minä ymmärtäisin olla olematta hölmö kuulemassa jotain. Pelottavaa kyllä se, että taso on onnetonta saa muutaman hyvän näyttämään mestarilta. Kun vertaa muihin maihin taso on surkea. Elokuvaa pitää katsoa niin, että ei huomaa kiinnittää huomiota näyttelemisen vaan kerronnan tulee edetä uskottavasti. Huh.
Piina on ainoa tunne mitä tulee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei olisi hölmöjä maneereja, mutta olisin juuri ihan perustasoa näyttelemisestä . Minä ymmärtäisin olla olematta hölmö kuulemassa jotain. Pelottavaa kyllä se, että taso on onnetonta saa muutaman hyvän näyttämään mestarilta. Kun vertaa muihin maihin taso on surkea. Elokuvaa pitää katsoa niin, että ei huomaa kiinnittää huomiota näyttelemisen vaan kerronnan tulee edetä uskottavasti. Huh.
Piina on ainoa tunne mitä tulee.Suomen taso on pudonnut näyttelemisen osalta!
- Anonyymi
1980 luvun lopulta tuli viimein näyttelijäsukupolvi joka osaa ihan oikeasti näytellä.Näyttelijöiden taso on romahtanut todella alas suomessa ja pitäisi muuttaa koulutus aivan uusiksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 846432
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524606- 764337
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?573517Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263098Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82778- 382394
- 2052208
- 462066