Sinun mahdollisesti hyvästä elintasosta? Sinusta aidosti tykkäsin/tykkään, mutta kyllä se sinun parempi elintasokin houkutteli.
Mies, haittaako jos tykkäsin myös
96
941
Vastaukset
- Anonyymi
Halusin yrittää ns. parempaa miestä. 😓 kun itse olen vaan tämmönen. Ap
- Anonyymi
Minua haittaa, että sekoilet täällä. Poistu välittömästi.
- Anonyymi
Oot pelkkä trolli. Hirveä tyyppi. 😄 Miksi haluat noin kovin liata jonkun viattoman ihmisen maineen?
Mene itsees. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Vuoroin esittää miestä, vuoroin naista. Kirjoitusasu paljastaa. Sama lapsi kyseessä.
”Haittaako..?” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tämä sinun nolo huseeraaminen palstasedän aloituksissa on varsin viihdyttävä ilmiö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Vuoroin esittää miestä, vuoroin naista. Kirjoitusasu paljastaa. Sama lapsi kyseessä.
”Haittaako..?”Niin kysessä on todellakin aina sama mies, lapsen tasolle taantunut kertoja ja elämänkoulupropagandisti. Tee tee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kysessä on todellakin aina sama mies, lapsen tasolle taantunut kertoja ja elämänkoulupropagandisti. Tee tee
🤣
J
- Anonyymi
Ööbbb mitä sä puhut juan Pirkk kaljaa hesa kämpäs
- Anonyymi
Ei sulle sitten.
- Anonyymi
Stadi kämpäs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stadi kämpäs
Kaksiossa vai isommassa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksiossa vai isommassa ?
Joko kantiksessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko kantiksessa?
Missä päin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin?
Varissuolla?
- Anonyymi
Kannattaisko aloittajaäijä hakea välillä ässästä kuparia? Sama litku sama maku
- Anonyymi
Minä en osaa ajatella niin, että miehen elintaso vaikuttaisi tunteisiini. Persoona ja ulkonäkö, pituus ja muut asiat, kuten kemian merkitys tuoksun muodossa ovat tärkeämpiä.
- Anonyymi
Pidän lyhyistä miehistä aivan erityisesti!
- Anonyymi
Olen niin köyhä ja en kykene tienaamaan, mutta silti haluaisin elää melko leveästi. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän lyhyistä miehistä aivan erityisesti!
Miles Davis Mick Jagger Prince
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen niin köyhä ja en kykene tienaamaan, mutta silti haluaisin elää melko leveästi. Ap
En usko. 😂😂 Oot trollihirviö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten minusta tuntuu, että olet hyvin pårsaukinen mies, joka esittää katkeraa teatteria sellaisille ihmisille, joilla ei myöskään mene kovin hyvin elämässä ja polot siirtää negatiivisia tunteita tänne misogyniabakkanaaliisi. T nainen
- Anonyymi
Reverse stygologiaa
- Anonyymi
Niin eli sinäkin osasit siis samaistua tähän palstaäijän ketutuksen kun rahat ei riitä ööliin ei makarooniin? ☺️
- Anonyymi
Olik tää joku tsoukki 😆😆
- Anonyymi
Todennäköisesti... Joku kiusaa.
- Anonyymi
Mulla on ollut joskus varakas mieskaveri. Mutta en hänen kanssaan ollut rahasta. Meni maku kun ei ymmärtänyt kuin työnteosta ja oli aina töissä. Ja sitten yritti hallita minua juottamalla mua. Se oli kamalaa, en meinannut päästä loma-aikaan kotiin ollenkaan, kun en saanut juomakierrettä poikki. Oli siis paha ongelma silloin. Kyllä mulle kelpaa köyhäkin, kunhan ei mun eväitä ala syömään.
- Anonyymi
Mutta tämähän voi olla aloittajaäijä ja monologin pitäjä myös arkipäivää jossain suhteessa, että pitää olla aina pikkusen pieruissa että pystyy olemaan. Onpa ikävää että tämä pateettinen naisvihateatteri alkaa kuivua kasaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tämähän voi olla aloittajaäijä ja monologin pitäjä myös arkipäivää jossain suhteessa, että pitää olla aina pikkusen pieruissa että pystyy olemaan. Onpa ikävää että tämä pateettinen naisvihateatteri alkaa kuivua kasaan
Ajatelkaa tätä esim kun on otettava suojakaljaa kun menee ravintolaan koska rumat ihmiset
- Anonyymi
🫣 toivottavasti tsoukki...
- Anonyymi
Ei ollut. Ap
- Anonyymi
Onpa aloittajaäijä jännää päivitellä omaa tekstiään jee jee🥱
- Anonyymi
Varallisuutta pitää myös hoitaa. Money talks, wealth whispers
Tämä sivuhuomautuksena ja linkissä cautionary tale
https://youtu.be/EFTp5654pIw?si=H82RcvNX9SVCyZj9 - Anonyymi
kyllä mäkin jäin hymyillen kuunteleen kun ohimennessä kuulin erään naisen sanovan liittymä äijjille ’ei kiitos mun mies hoitaa nää’.. on ne iskät kiwoi varmaan aika monen mielest joillekki on joillekki ei .. yleensä tosi_tuhmilleD666 ei
- Anonyymi
Vaimo hoitaa sähkö laskut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo hoitaa sähkö laskut
Hahah se on just ehkä ainoo minkä maksan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dave sanoo et jos et tajuu juttuu https://youtu.be/XvoYef-5Pig?si=mIXkcxuc5yYXyF8K
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Good energy level literally
- Anonyymi
Yrität vampata jonkun rappeutuvan aatelissuvun degeneroitunutta jälkikasvua? Niillä on kahden kerroksen kämppä Krunassa ja huvila saaristossa. Mutta ylläpitoon menee rahaa ja elää latinanopettajan palkalla.
- Anonyymi
Hopeat voi viedä Helsingin panttiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjat ei oo minkään arvoisia, kalusteista saa jotain jos saa myytyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjat ei oo minkään arvoisia, kalusteista saa jotain jos saa myytyä
Appiukkoa verottaa venäläinen jolle lähettää perintörahoja. Sisarukset on helisemässä äijän kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Appiukkoa verottaa venäläinen jolle lähettää perintörahoja. Sisarukset on helisemässä äijän kanssa
”Huvila” homehtuu. Kaikki huoneet ei kalustettuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Huvila” homehtuu. Kaikki huoneet ei kalustettuja
Kaikesta ylimääräisestä omaisuudesta on vain harmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdessä kohtauksessa isä huolestunut ränsistyneestä villasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa enemmän ku jostain kajarista soittimesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa enemmän ku jostain kajarista soittimesta?
Riippuu mikä kajari ja mikä soitin ja onko huollettu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu mikä kajari ja mikä soitin ja onko huollettu
7ender
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen myös päässyt kohta tohon pisteeseen. Helpommalla pääsee kun ei omista mitään. Voi vaan häipyä kun ei ole mitään omaa. Omakotitalot on vaan lainassa meillä.
Maksat talon ensin
Maksat siitä 1000neliön tontista 800 e kiinteistöveroa joka vuosi 30v !!! (Kaupungilla oikeus vaan nostaa sitäkin hintaa) silti lumia ei aurata tiet on paskassa kunnossa palvelut vähenee mitään et saa pihallas tehdä et polttaa et harrastaa et kaataa puita et istuttaa. Maksat vedestä joka tippuu taivaalta sun katolle ja menee siihen vtun viemäriin. 40e
Maksat vesiliittymän. Maksat veden maksat likaveden. Jätteet. Kaikki eri pyttyihin. Lopulta viet kaatiselle sekin maksaa.
Maksat sen paskan lämmittämisen kun ei ole kuin sinä ja ne 5 huonetta missä on ne kalliit tavarat ja kaikista kalleimmat muistot.
Maksat talon korjaukset
Ylläpidon hoidat siis PANKIN JA KAUPUNGIN OMAISUUTTA.
Lopulta myyt kaiken alihintaan koska päätettiin jossain että kaikki meidän maksamat rahat menee ukrainaan ja israeliin. Ja niihin ihmisiin jotka tulevat kännykkä kädessä istumaan sun työpaikalle missä arvostettiin muita. Jos valitat sen laiskiaisen työpanoksesta olet pahis ja olet rasisti. Sinä paska suomalainen tee työt.
Sorry. Mene töihin ja maksa 33%veroa. Sen jälkeen bensat autot kaikki kuluu ja niistäkin 25% veroja.
Sun palkka ~ omaisuus ja vuodet jotka annoit valtiolle? Koko keho ja mieli paskana.
Mitä jää käteen. Vittuilua? Syyttelyä?
Oot vaan laiska saatana sivusta tämäkin. Nyt töihin että jaksan maksaa. Hautapaikkaa ei ole eikä tule. Hyppään laivasta mereen. Ei tarvitse teidän omaisten vittuilua kuunnella kuinka kallis minut on haudata kun en usko tekopyhään kirkkoon. Vihaan kaikkia vihaan omaisia vihaan muka ystäviä vihaan kaikkia jotka sanoi pahasti vaikka rakasti. Älä tule mun tielle. Ei ole mitään mitä menettää. Perhettä minulla ei ole. Nekin petti. Teen sen vain kerran jos astut mun tielle. Se on lupaus. En pyydä enkä kysele enää keneltäkään mitään. Kaikki on selvää nyt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen myös päässyt kohta tohon pisteeseen. Helpommalla pääsee kun ei omista mitään. Voi vaan häipyä kun ei ole mitään omaa. Omakotitalot on vaan lainassa meillä.
Maksat talon ensin
Maksat siitä 1000neliön tontista 800 e kiinteistöveroa joka vuosi 30v !!! (Kaupungilla oikeus vaan nostaa sitäkin hintaa) silti lumia ei aurata tiet on paskassa kunnossa palvelut vähenee mitään et saa pihallas tehdä et polttaa et harrastaa et kaataa puita et istuttaa. Maksat vedestä joka tippuu taivaalta sun katolle ja menee siihen vtun viemäriin. 40e
Maksat vesiliittymän. Maksat veden maksat likaveden. Jätteet. Kaikki eri pyttyihin. Lopulta viet kaatiselle sekin maksaa.
Maksat sen paskan lämmittämisen kun ei ole kuin sinä ja ne 5 huonetta missä on ne kalliit tavarat ja kaikista kalleimmat muistot.
Maksat talon korjaukset
Ylläpidon hoidat siis PANKIN JA KAUPUNGIN OMAISUUTTA.
Lopulta myyt kaiken alihintaan koska päätettiin jossain että kaikki meidän maksamat rahat menee ukrainaan ja israeliin. Ja niihin ihmisiin jotka tulevat kännykkä kädessä istumaan sun työpaikalle missä arvostettiin muita. Jos valitat sen laiskiaisen työpanoksesta olet pahis ja olet rasisti. Sinä paska suomalainen tee työt.
Sorry. Mene töihin ja maksa 33%veroa. Sen jälkeen bensat autot kaikki kuluu ja niistäkin 25% veroja.
Sun palkka ~ omaisuus ja vuodet jotka annoit valtiolle? Koko keho ja mieli paskana.
Mitä jää käteen. Vittuilua? Syyttelyä?
Oot vaan laiska saatana sivusta tämäkin. Nyt töihin että jaksan maksaa. Hautapaikkaa ei ole eikä tule. Hyppään laivasta mereen. Ei tarvitse teidän omaisten vittuilua kuunnella kuinka kallis minut on haudata kun en usko tekopyhään kirkkoon. Vihaan kaikkia vihaan omaisia vihaan muka ystäviä vihaan kaikkia jotka sanoi pahasti vaikka rakasti. Älä tule mun tielle. Ei ole mitään mitä menettää. Perhettä minulla ei ole. Nekin petti. Teen sen vain kerran jos astut mun tielle. Se on lupaus. En pyydä enkä kysele enää keneltäkään mitään. Kaikki on selvää nytOlet aito sosialisti, ne alkaa aina ensimmäisenä selittämään, miksi mitään ei koskaan kannata yrittää ja tehdä, sitten ne kadehtii jatkuvasti ahkerampien elämää ja varallisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi jos se tuottaa jotakin.
- Anonyymi
”Hyvästä elintasosta” lol
- Anonyymi
Kerro ihmeessä ajatuksistasi lisää suhteessa tähän miehen mielenköyhään provoon, mikäli sinulla on sellainen aamuyöllä ollut ku katsoit asiaksi hirnua jotain. TT eli se ikävä ihminen
- Anonyymi
Et tehnyt kotiläksyjä
- Anonyymi
Nukutko koskaan???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nukutko koskaan???
Entä sä?
- Anonyymi
Omituisia alotuksia
- Anonyymi
Niinhän sinä palstaäijän palstatodellisuuteen jumahtanut pakkomielteinen jaksat päivitellä. Hanki elämä jo sinäki
- Anonyymi
Tuli sellainen fiilis, että aloituksessa esitetään vaihteeksi minua. Onneksi mies tietää, etten ole tuollainen. ❤️
- Anonyymi
Miten sen voisi tietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sen voisi tietää
Tuntee minua sen verran.
No, näkee ainakin sitten jos yhteen päädytään, etten suostu hänen rahoillaan elämään. 🙂
Minä myös epäilen, etten aina tule olemaan niin köyhä kuin tällä hetkellä olen.
- Anonyymi
Heh. Jotenkin on saanut sen käsityksen että hänellä (nainen) vähän eri luokassa ansiotulot kun meikamandoliinilla. Toki kulujakin voi olla, jos elämäntyyli kallis
- Anonyymi
Mistä tiedät
- Anonyymi
Gucci gucci fendi fendi prada basic bi*thes wear that shit i don’t when bother
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gucci gucci fendi fendi prada basic bi*thes wear that shit i don’t when bother
So not basic?
- Anonyymi
Ei mulla ole hyvä elintaso, en tarvi kuin yhden hyvän vaatteen, niin ylpistyn ja häpeän yli äyräiden.
- Anonyymi
Sama vika..
/nainen sivusta.
- Anonyymi
Todella epämiellyttävä ajatusmaailma sinulla. Kuulostat ihan toisten siivelläeläjältä. Käytö itse töissä?
- Anonyymi
Oletko sinä palstaäijälle jatkuvasti vastaileva ja milloin mistäkin päätä aukova se kirjoittelija, joka oli sitä mieltä että ei paljoa maksele naisille aterioita jos eivät lähde parisuhteeseen? Tuli vain rahasta mieleen, että yhdistämällä maneerit nyt oikein?
- Anonyymi
Ihmiset ovat niin erilaisia. Itse taas koen, että olisin hänelle varmaankin liian pienituloinen. Olisi noloa, jos mies joutuisi aina tarjoamaan, jos haluaisi, että tulen mukaan. 🫣 Tulisi velkainen olo. En siis ole kiinnostunut kenekään hyvistä tuloista, mutta sydämeni valitettavasti valitsi tämän parempi tuloisen.
- Anonyymi
Just, siis jolla enemmän rahaa jotta sinua ei nolota kun antaa liioistaan ja se toinen pienistä tuloistaan. Olet siipeilijä ilmeisesti. Feikkitunteilla elävä.
- Anonyymi
Tää on tätä prisman kassan lähellä syndrooma
Mut kun kostuu niin mitä väliä? - Anonyymi
Mä olen tarjonnut miehelle melkein enemmän kuin hän koskaan mulle..
T. Nainen Sivusta- Anonyymi
Annoitko ihan kuukausi- vai viikkorahana? Naisia esittävä aloittaja
- Anonyymi
Hyvin toimeentulevat usein viihtyvätkin toistensa seurassa.
- Anonyymi
Olitpa nokkela
- Anonyymi
Mä taas vaadin että mies luopuu kaikesta maallisesta. Elämme kuin alkuasukkaat.
- Anonyymi
Reittä pitkin linnaan tuhkimo matkaa
- Anonyymi
Eiks se ollut Snow White
- Anonyymi
Ja mikähän mahtaa olla pakkomielteisen tontun pakkoajatus suhteessa palstaäijän provoon tällä kertaa- missä niitä linnan herroi sitten oikein o? Huutonaurua sulle. Vähemmän nopeit ehkä ajatukset tasoittuu vielä. Mukava jos si tarvi yksin pyöriä tässä pskassa ja muut ympärilläs on yhtä keiloja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikähän mahtaa olla pakkomielteisen tontun pakkoajatus suhteessa palstaäijän provoon tällä kertaa- missä niitä linnan herroi sitten oikein o? Huutonaurua sulle. Vähemmän nopeit ehkä ajatukset tasoittuu vielä. Mukava jos si tarvi yksin pyöriä tässä pskassa ja muut ympärilläs on yhtä keiloja
Siellä Tumpesterissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks se ollut Snow White
Yritätkö luoda itseksesi juttelemalla sellaisen mielikuvan, että sinun jutut on hot topic?
- Anonyymi
Ai haluutko LV:n?
- Anonyymi
Näin on
- Anonyymi
Mä en välitä pätkääkään onko hänellä rahaa vai ei. Jos on yhtä köyhä, ku mä ni sit ollaan yhdessä köyhiä. Näin on.❤️👍
- Anonyymi
Jotenkin tämä aloituksesi haiskahtaa palstasetä siltä, ettei tuohiasiat ole kunnossa. Eikä sun lukijoiden toksinen pää.
- Anonyymi
Mulla on vaan tätä ”kulttuurista pääomaa”. Sillä ei laskuja maksella
- Anonyymi
Artisti maksaa
- Anonyymi
omaa elintasoa ollaan eletty, ja annettu muillekin ja elätetty perhettä :) minä siis nainen... ja eri töitäkin yritettiin sairaslomalla tehdä, fyysisiä vaivoja, mutta tykkäsitte viedä nekin :)
- Anonyymi
Sinä mikään nainen ole, jokainen juustonaksu sen ymmärtää sisimmässään, mutta koska luonnevikaa niin
- Anonyymi
Elintaso ollut aika huono vuosia, ei siitä mihinkään pääse.
- Anonyymi
Toi elintaso hassu sana. Aika on / off, joko elää tai sitten ei
- Anonyymi
Hysss hysss tykkäätkö siitä?
- Anonyymi
Kaikki myönnetään.
- Anonyymi
No yllättäviä menoja ja tuloja on, mutta sekään asia ei ole tasainen viiva.
- Anonyymi
Ööbbbbb
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122611Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121372- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911