Ajatteleeko kukaan enään Jumalaa?
Profeettoja, sanaa ja itseään kyllä ajatellaan.
Voiko Jumala tuntea itsensä yksinäiseksi ja hyljätyksi, kuin vanhempi joka on antanut lapselle kaikkensa ja silti joutuu unohdetuksi? Se on kauhea tunne, jota ei armollinen sydän toivoisi kenellekkään.
Minä Rakastan Jumalaa❤️🔥
Joks ilta puhun Hänelle rukouksessa. En siitä mitä toivoisin häneltä, vaan kuten rakkaalle lähimmälle; kysyen kuulumisia ja ajatuksia ja kerron omasta päivästäni, mitä olen tuntenut ja pohtinut.
Minä tarvitsen Häntä ja Hän tarvitsee meitä, omia lapsiaan. Älä unohda.
Ajatteleeko kukaan enään Jumalaa
4
80
Vastaukset
- Anonyymi
Sanotaan, että Jumala on kaikkivoipa. Eli ole, koska ei auta ihmisiä sodankeskellä, nälänhädässä ja sairauksissa ei auta. Maailma hurjenee hurjenemistaan.
- AnonyymiUUSI
Et oikein ymmärrä, koska ajattelet niin yksinkertaisesti.
Jumala on kaikkivoipa todellakin.
Myös sanotaan, että Jumala antaa valinnanvapauden. Se on suuri lahja Jumalalta ihmisille jotka Hän "teki omaksi kuvakseen". Tietoisuus..
Lopputulos on kuitenkin sama, vaikka valitsisitkin elää elämäsi nyrpeänä kitisten kuin tyytymätön vaippaikäinen. Vaikka toverisi murhaisivat rahasta pikkulapsia ja antavat veljiensä mieluummin kuolla nälkään.
Elämä on ikuista. Jumala näkee sen. Ihminen joka ei näe Jumalaa eikä tunne Häntä itsessään, on sokea murhaaja ja valehtelija ja siksi heidän tahtinsa kiihtyy. He lopulta tuhoavat itsensä, niin se menee. He palavat. Sitten Elämä taas jatkuu.
Tähän voit luottaa.
- Anonyymi
Ei. Purista sinä vaan maskottia jos siitä lohtua saat.
- AnonyymiUUSI
Mitä maskottia?
Kyllä saan lohtua Jumalalta. Kun tunnen rakkauttani Häneen, tunnen olevani eniten oma itseni ja turvassa pahalta.
Ihmiselle on annettu tietoisuus, vapaus valita. Eläinten elämä on paljon vaikeampaa ja ankarampaa.
Silti monet ihmiset valitsevat elävänsä kuin eläimet, toisiaan syöden ja tappaen, jatkuvassa pelossa. He eivät halua valita toisin, eivät halua kehittyä kohti Jumalaa.
Asiat voisivat maailmassa olla täysin toisin, jos ihmiset noudattaisivat Jumalan heitä kohtaan asettamaa tahtoa. Armoa ja rakkautta sovintoa ja välittämistä. Rauhaa🕊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836349
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524566- 764297
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?563417Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263078Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72747- 362386
- 2052198
- 462046