Miksi tällä palstalla on niin paljon neuropsykiatrisista sairauksista kärsiviä ihmisiä elämöimässä??

Anonyymi-ap

Tätä olen miettinyt koko yön.

9

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ensin sinun kannattaisi mielestäni miettiä sitä, että kysyisikö kukaan muu kuin neuropsykiatrisista sairauksista kärsivä ihminen tällaista kysymystä aloituksessaan.

• Anonyymi

Sie oot taas tullu ilkeilemään miulle tänne kyllä mie siut tunnistan elä kuule yhtään yritä mittään kepulikonstia taas niih ja samaa sannoo miun huonekaverikin!

Miksi sie halluut itkettää minnuu? En oo siul ikinä mittää pahhaa tehny enkä tahtonna😭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sie oot taas tullu ilkeilemään miulle tänne kyllä mie siut tunnistan elä kuule yhtään yritä mittään kepulikonstia taas niih ja samaa sannoo miun huonekaverikin!

Miksi sie halluut itkettää minnuu? En oo siul ikinä mittää pahhaa tehny enkä tahtonna😭

'En minä ilkeile, minä kerron kaiken sen totuuden niin. kuin olen sen itse kokenut! Sille en voi mitään, jos loukkaannut siitä! Sinä aloitin ilman lupaani jotain sellaista mitä ei olisi koskaan saanut aloittaa! Minulla on täysi oikeus kertoa asiat niin kuin olen ne kokenut! En pysty aettumaan sinun asemaasi ollenkaan, en ole pystynyt moneen vuoteen! Jos et pysty ymmärtämään sitä, kuinka rankkoja vuosia minulla on takana se on minulle ihan sama ja minulle on ihan sama mitä elämässäsi tästä eteenpäin teet! En halua nähdä sinua, en auttaa sinua, enkä olla koskaan missään tekemisissä kanssasi. Ymmärykseni sinun nyhjäämiseen loppui jo kuusi vuotta sitten ja mikä kauheinta se stalkkaaminen oli todella kauhea kokemus joka kerta! Nytkin ahdistaa kun muistelen sitö. Sinussa ei ole mitään sellaista miksi pitäisin sinusta ja vielä vähemmän sellaista miksi haluaisin auttaa sinua. Sinö et ole auttanut minua koskaan mitenkään niiden vuosien aikana, kun voin todella huonosti, joten en ymmärrä kuinka voit edes vaatia minua auttamaan sinua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

'En minä ilkeile, minä kerron kaiken sen totuuden niin. kuin olen sen itse kokenut! Sille en voi mitään, jos loukkaannut siitä! Sinä aloitin ilman lupaani jotain sellaista mitä ei olisi koskaan saanut aloittaa! Minulla on täysi oikeus kertoa asiat niin kuin olen ne kokenut! En pysty aettumaan sinun asemaasi ollenkaan, en ole pystynyt moneen vuoteen! Jos et pysty ymmärtämään sitä, kuinka rankkoja vuosia minulla on takana se on minulle ihan sama ja minulle on ihan sama mitä elämässäsi tästä eteenpäin teet! En halua nähdä sinua, en auttaa sinua, enkä olla koskaan missään tekemisissä kanssasi. Ymmärykseni sinun nyhjäämiseen loppui jo kuusi vuotta sitten ja mikä kauheinta se stalkkaaminen oli todella kauhea kokemus joka kerta! Nytkin ahdistaa kun muistelen sitö. Sinussa ei ole mitään sellaista miksi pitäisin sinusta ja vielä vähemmän sellaista miksi haluaisin auttaa sinua. Sinö et ole auttanut minua koskaan mitenkään niiden vuosien aikana, kun voin todella huonosti, joten en ymmärrä kuinka voit edes vaatia minua auttamaan sinua!

Kehtaatkin huutaa miulle kaikkien niiden vuosien jälkeen mitä meillä oli! Vähemmästäkin loukkaantuu!

Et saa jättää minua! Kyllä minä kaikkeni yritin mutta mikään ei siulle kelvannu! Et oo edes tullu kahtomaan minnuu! Mie en halua päästää irti! Mie vaikka konttaan siun luo jos sä tahdot niin!

• Anonyymi

Maailmanmeno on sellaistatäällä laulurastaat livertää kauniisti. Ruma lintu, kaunis laulu
      Pitää potkaista nuo laiskat kissat ulos hoitaan hhommansa

• Anonyymi

No jos Persut poistettaisiin tältä palstalta niin tämäkin ongelma ratkeaisi

• Anonyymi

Tarkoitin siis, että mielenvikaiset lähtisivät täältä Niuvanniemeen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin siis, että mielenvikaiset lähtisivät täältä Niuvanniemeen

Korjaus äskeiseen. Tarkoitin vain Perus-suomalaisia, tosin enpä usko että muiden puolueiden edustajissa näitä Idiootteja juuri olisikaan.

• Anonyymi

Unettomuutta se usein aiheuttaa. Joku rauhoittava olisi varmaan ihan hyvä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      84
      6432
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      52
      4606
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      76
      4337
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4091
    5. 57
      3517
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      3098
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      2778
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      38
      2394
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      205
      2208
    10. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      46