Suomen ulkopolitiikalla on kansalaisten täysi tuki

Anonyymi-ap

Talvisodan henki on selkeästi nähtävissä !

31

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ryssä on ryssä vaikka voissa paistaisi.
      Kaikki suomalaiset tietävät mitä tuo tarkoittaa.

• Anonyymi

Suomi tuhotaan kokonaan lopulta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi tuhotaan kokonaan lopulta

Niin jos on näin niin ei ainakaan teidän venäläisten voimin te ette osaa muuta tehdä ja uhota ku venäläisten kylä rakien tavoin räxyttäö ku muuhunkaam ette pysty

• Anonyymi

Tiltuloinen ei kannata Suomen ulkopolitiikkaa.
      No eipä tietenkään, marginaali trolli vastustaa aina kaikkea.

• Anonyymi

Multa ei saa mitään tukea, älä yleistä, vituttaa tämä yleistäminen. Jos sulla lystiä on ja käsiäsi yhteen lyöt, niin paukuttele keskenäsi.

• Anonyymi

Itärajan takainen helvetti on laittanut suomalaiset aina varautumaan

ITÄRAJAN TAKANA ON PIMEYS HALITSEVA TEKIJÄ

• Anonyymi

Älä poloinen pelkää.

• Anonyymi

Venäläiset pelkää sotaan joutumista.
        Onneksi Suomi ehti Natoon ja täällä on rauha.

• Anonyymi

Ja haju

• Anonyymi

Kyselyn mukaan Suomen ulkopolitiikalla on Iso-Britannian kansalaisten täysi tuki.

Suomalaiset eivät luota maansa nykyiseen johtoo, ei sisä- eikä ulkopolitiikan suhteen.

Kyselun mukaan Natoa kannatti enää 13% Suomalaisista.

• Anonyymi

Meidän politiikot täysin kahjoja, ei todellisuudentajua yhtään.

• Anonyymi

Hellan lettäs sentään rusnoya Pietarista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän politiikot täysin kahjoja, ei todellisuudentajua yhtään.

Hyvä että tajuat sen Pietarissa et politiikkone ovat kahjuja

• Anonyymi

Suomen ulkopoliittinen johto nauttii aivan erityistä luottamusta.

• Anonyymi

Tuskin, jos nykyistä sisäpoliittiika kannattaa vain 32 %...

• Anonyymi

Hallitus ja teot ovat suorastaan hävettäviä.
      Mietitään miten ihmisten elämää voitaisiin vaikeuttaa jos kansainväliset ehdot hiuksen hienosti täyttyisivät. On siis keskitetty kaikki energia kansalaisten hyvinvoinnin ja oikeuksien huonontamiseen.

"”Mietinnössä väitetään, että hallitusohjelmaa ei voitaisi noudattaa ILOn yleissopimusten ja Euroopan sosiaalisen peruskirjan vuoksi. Mikään näistä kansainvälisistä sopimuksista ei kuitenkaan tosiasiassa estä uudistusten toteuttamista hallitusohjelmassa sovitun mukaisina”, sanoo EK:n Katja Leppänen."

• Anonyymi

Hallituksen jyrkkä asenne Venäjän sotapolitiikkaa kohtaan saa kansalaisilta täyden luottamuksen.

• Anonyymi

Kokonaisuudessaan ulkopolitiikka on nyt pahimmillaan ollut Trumpin pallikasvojen sylkemistä suusta.
      Ei ole järkevää, kuten ei länsimaiden ulkopolitiikka yleisesti ole vähään aikaan ollut.
      Jos ei muuta ihmeellistä keksitä niin Yhdysvallat voi hauskuuttaan alkaa ottamaan maita liittolaisiltaan, kuten on ollut vakavasti Grönlantikin keskusteluissa mukana.

Päättömiä päätöksentekijöitä länsimaissa nyt riittää.
      Puolueettomuus olisi ollut sata kertaa parempi vaihtoehto.
      Kauppakumppaneita kun ei balleja imemällä oikein saa, siihen vaaditaan luottamukselliset ja hyvät suhteet jossa oikeasti raha liikkuu. Ei tehdä vain kuvitteellisia aijesopimuksia ja riistetä jo tehtyjen kauppojen tuotoksista satojatuhansia pois, Yhdysvaltojen taskuihin.

Huonoa ulkopolitiikkaa on tehty jo muutama vuosi.

• Anonyymi

Suhteet korkean teknologian läntisiin liittolaisiin ovat erinomaiset ja kaupankäynti Saksaan, Usaan, Britanniaan ja Ranskaan kasvaa. Jopa Ruotsi on suorastaan kateellinen Suomen asemasta ja kuningaskin tuli juuri Suomea ihailemaan.
      Takana on ankean yksipuolinen idänkauppa eikä itäöljyä enää tarvita.

• Anonyymi

Tutkimuksen mukaan Suomen ulkopolitiikalla ei ole pohjoiskorean kansalaisten eikä Kremlin natsien tukea ja siksi me paheksumme Suomea ja Suomen kansan politiikkaa syvästi täällä' pietarin trollitehtaalla .

Meillä' venäläisillä diktatuurin asukkailla oli aikoinaan loistavat suhteet Suomen historian ainoaan oikeaan lailliseen hallitukseen Terijoen hallitukseen" joka kutsui puna-armeijan vapauttamaan maanne ...teiltä itseltänne ...ja liittämään maanne suureen neuvostoliittoon .

• Anonyymi

Nato-ÄÄLIÖ luottaa edelleen hallitukseensa, joka on hävittänyt Meidän esi-isien verellään lunastaman Suomen Itsenäisyyden!

Häipykää Suomesta!

• Anonyymi

Yksinäinen tiltu itkee katkerana rys...sänmaa vetelee viimesiään ja Suomi jatkaa omaa hienoa taivaltaan😂🤣

Kun minä sanoin meidän pitää mennä Natoon menimme Natoon ,kun minä sanoin meidän on tehtävä lukuisia puolustussopimuksia me teimme ,kun minä sanoin meidän on suljettava itäraja me suljimme ,kun minä tuomitsin venäjän rikollisen hyökkäyksen Ukrainaan me tuomitsimme ,kun minä sanoi n pitää Ukrainaa tukea me tuimme ,kun minä sanoin venäjämieliset on pudotettava eduskuntavaaleissa he putosivat ,kun minä sanoin että on ostettava F-35 hävittäjät me ostimme jne....

Tunnen olevani lähes Suomen presidentti vaikka olenkin vain rekkakuski se että Suomi on toiminut asioissa juuri minun tahtoni mukaan kertoo siitä että olen suomalainen ja kansamme on hyvin yhtenäinen ja samaa mieltä asioista toimista joihin on ollut pakko ryhtyä.

Tässä ei jää tiltuille juurikaan tilaa tai mahdollisuuksia vaikuttaa meidän suomalaisten asioihin kuten huomaat 😉

• Anonyymi

Jo on lapsellista louskutusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo on lapsellista louskutusta.

"Jo on lapsellista louskutusta."

Jaa se että Suomi on toiminut juuri niin kuin olen halunnut ? pettyneen tiltun louskustus on musiikkia korville silläse tarkoittaa että Suomi on taas tehnyt jotain todellakin oikein. 👍

• Anonyymi

Hellan lettäs sentää vatnikki pietarista taas vauhdissa

• Anonyymi

Kansalaiset eivät tue nykypolitiikkaa, joka on ulkoa ohjattua.
      Kansalaisilla ei ole mitään roolia tässä, eikä ollut myöskään natoon liittymisessä.
      Suomen tilanne on naton aikana muuttunut totaalisesti.

• Anonyymi

Tiltu tuntuu olevan täysin sivuutettu vähemmistö maassamme 😉🤣

No minä oikeana suomalaisena olen hyvin tyytyväinen asioiden hoitoon Suomessa asiat onhoidettu juuri niin kuin olen toivonut .....jos ei näin olisi ....olisin ajat sitten muuttanut toiseen maahan joka vastaa minun näkemyksiini .

Ihmettelenkin näiden tiltujen porua minun maassani kun mikään ei estä näitä tyytymättömiä muuttamaan maihin joissa heidän näkemyksensä ja arvomaailmansa on arkipäivää kuten esimerkiksi valkovenäjä pohjoiskorea venäjä eritrea jne....

No joo ei edes rys...sä muuta rys...sä maahan jos sieltä kerran on pois päässyt ja sitten se kela 😉

• Anonyymi

Tiltuloisen ei pidäkään tukea Suomen hallituksen linjaa.
      Tiltuloisen pitää toistaa Pietarin trollin narratiivia.
      Tiltu ei ole tiltu, jos hyväksyy Suomen päätökset.

• Anonyymi

Suomen Palestiinaa tukevalla ulkopolitiikalla on kansalaisten täysi tuki

Teillä Kokoomus, PS ja KD:n sionisteilla Suomen kansan tukea ei ole.

• Anonyymi

Palestiinan terroristit pitää saada kuriin !
      Suomi ei tue terrorismia.

Suomen hallituksella on kansan enemmistön kannatus. Eduskuntavaaleissa taas ratkaistaan seuraavan hallituksen koostumus.

• Anonyymi

Israelin kansa terrorisoi Palestiinaa.

Palestiinan terroristit pitää saada kuriin !

Suomi ei SAATANA tue terrorismia!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7533
    2. 102
      5486
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5017
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      136
      4394
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3140
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      49
      2793
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2759
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2377
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2334
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      1936
    Aihe