Oottako pannu merkille, notta Kauhavalla on polttoaine monopoli. Vaikka mihinkä päin lähärettä seikkaalemahan niin aina on halavempaa.
Minoon jo kauan säästäny ja tankannu viarahis.
Yt: Korpikyr…
Polttoaineen hinta Kauhavalla
12
380
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään 1.44 lapualla löpö. Kauhavalla 1,62. Melekeen 20 senttiä eroa
- Anonyymi
Meillä Kauhavalla on sellainen varallisuus, notta voimma maksaa 15% enemmän kun lapualaaset. Sen tähären meillä on paremmat tiet ja julkinen sektori…
- Anonyymi
Bensa tänään alennuskottilla Lapualla 1.571. Eikä vaikuta teihin eikä muihinkaan palveluihin!
- Anonyymi
Seinäjoella on kartelli ollut jo vuoden
- Anonyymi
Harvoin tulee tankattua enää Kauhavalla. Ylihärmässäkin on halvempaa. Koveron shelli yleensä kaikista halvin lähialueella
- Anonyymi
Lapua, Neste Express siinä Lidlin edes... Bensa 1,593 , hinnalla ei oltu pilattu myöskään 98E:tä joka 1,703
95/98E:n välinen pikku hintaero 0,11/L kantsii maksaa sillä tankillisella 98:a moni auto kulkee selvästi enee kilsoja kuin 95:lla. - Anonyymi
Halvasta bensasta perussuomalaiset ansaitsevat kiitoksen ja kumarruksen.
- Anonyymi
Ei liity persuihin mitenkään vaan öljyn maailmanmarkkinahintaan.Nyt taas apinat kiipeilleet tolpissa 1.89 1,99 litra
- Anonyymi
PS piti lupauksensa, kepu ei vaan petti taas.
- Anonyymi
Oon pannu, mutta en merkille. Ja pelaan vaan uutta finanssia, monopolia en ollenkaan!
- Anonyymi
Ainakaan vihreällä kusetus kortilla en tankkaa
- Anonyymi
St1 polliisiaseman viäres lapulla halavi menovesi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211293
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601068Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601044- 511017
- 36942
- 33814