30 miljoonaa toriremonttiin Seinäjoella

Anonyymi-ap

13

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Työttömiä ei ainakaan Seinäjoella voi olla, kun kaupungille pääsee kaikki töihin !

• Anonyymi

Tyhmä maalainen ei tietenkään ymmärrä, kuinka tärkeä paikka Seinäjoen Aaltokeskus on kansainvälisesti. Sitä tullaan katsomaan kaukomailta asti, ja se on pidettävä kunnossa.

Tyhmä seinäjokelaisjuntti ei tajua sitäkään että sitä ei pidetä kunnossa millään viidelläkymmenellä eurolla vaan siihen menee rahaa.

• Anonyymi

Pajonko kävijöitä on vuosittain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pajonko kävijöitä on vuosittain?

No kysypä sitä kuule kaupungilta jos se kiinnostaa vaikka tuskin kukaan niistä voi mitään kirjaa pitää Olen itse nähnyt esim japanilaisia kameroidensa kanssa pyörivän Aalto- keskuksen ympärillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kysypä sitä kuule kaupungilta jos se kiinnostaa vaikka tuskin kukaan niistä voi mitään kirjaa pitää Olen itse nähnyt esim japanilaisia kameroidensa kanssa pyörivän Aalto- keskuksen ympärillä.

Hui! Ootko ihan varma? Otitkokuvan! Nämä tais olla niitä ahkeria, tunnollisia ja työssä käyviä manneja.

• Anonyymi

Viime kesänä kävi 7 japanilaista ja edellisenä 2 sitä edellisinä vuosina oli vähän hiljasempaa.

• Anonyymi

Tämä lienee lähempänä totuutta, kun näiden amisrakennusvalittajien “näkemät”. Paljon on puhetta, mutta vähän vaan villoja.

• Anonyymi

Vain 30 miljoonaa.

• Anonyymi

Täällä taas tollot kommentoi ja levittää väärää tietoa. Tuolla 30 miljoonalla on korjattu koko Aalto-keskus, ei pelkästään toria.

• Anonyymi

Silti aivan helvetillinen summa muutaman vuoden välein. Tähän lisää amiksen kustannukset, jotka aaltorakennukset aiheutti.

• Anonyymi

Ja juurihan päätettiin aloittaa Torikeskuksen vanhan tarpeettoman torin remontointi 15 miljoonalla. Sinnehän on lykätty vuosien mittaan kymmeniä miljoonia kun ne torilla olevat laata joudutaan vähän väliä uusimaan kun ne on ihan segundaa. ja seivahinkoja sattuu ja tarvitaan miljoonakorhjauksia koko ajan kun työnlaatu ihan luokatonta.

• Anonyymi

30 miljoonaa tuonne. Ensin tehtiin uusi tori, jonne piti saada maailman ääristä kivet, jotka ei kestänyt lumitöitä... Valot ulkomilt. Miljoonan pieni paviljonki sinne, missä esiintyjät saa esiintyä sateessa.

Eihän siellä silti ole kuin muutama perunan myyjä. Tyhjää täynnä.

Sitten pitikin jo korjata vanha tori miljoonilla.

Ja nyt kokonaan uusi tori 30 miljoonalla missä ei ole kukaan koskaan torielämää viettänyt.

Niin kauan tämä nykyinen hulluus jatkuu, kun Kiiskilän suuruudenhullut suunnitelmat hyväksytään. Ja seinäjokisilla on mistä vielä nipistää lisää rahaa veroina tai maksuina. Tai jos on joku keino saada lisää velkaa nykyisen yli 600 miljoonan lisäksi!

Hyvä Kiiski! Lisää Lakeaa ja Hirviareena. Nyt rahaa palamaan nopeasti kun vielä löytyy mitä käyttää! Ei nämä vieläkään ole tajunneet kupletin juonta.

• Anonyymi

Evakko Kiiski levittää meidän rahoja kuinka sattuu.
      Sulkee meidän kyläkouluja ja säästää 100 t.e.
      Ideapark, Kampus. Aseman uudet rakennukset maksaneet yli. 150 milj e.
      Ja nyt kilpauimahalli , vaikka se rakennetaan lähelle Kuortaneelle.
      Maakuntakeskus tarvitsee seuraavaksi kylpylän !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1283
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      59
      1059
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1034
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1007
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe