Onkohan minulla henkilökohtaisessa näköaistissa vikaa vai miksi lähes pelästyn sitä, kun näen nykyään nämä "kauneusmallit" niin outoina, noitamaisina tai jopa epämuodostuneina kasvoina ...
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7635cda1-f53e-4235-a328-3adcfe9bec45
Miksi Miss Suomi -kilpailuja edes järjestetään, jos enää ei löydy mistään entisaikojen sievää ja siroa ... Mihin katosi sellainen "Nainen on kuin karkki" - asenne ...
Näistä "noidistako" Miss Suomi 2025 ?!
34
1024
Vastaukset
- Anonyymi
Tut tut, siellä on kyllä oikein nättejäkin. Viime vuosina on ollut kunnon apinoita ja turbonaamoja. Olet vain niin tottunut ankkahuuliin ja leikeltyihin naamoihin ettet enää pidä normaalinaamoista.
- Anonyymi
Mikä voi olka tyhmempi kuin missi hahhh. Naisen arvoa alentavaa hommaa
- Anonyymi
Persu katso ensin Purraa ja valita sitten vasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu katso ensin Purraa ja valita sitten vasta
Olen demari. Katson Nasimaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen demari. Katson Nasimaa.
Nazina on hoono kun on afgaani. Eivät ymmärrä suomen asioita nazinakin huijasi pakolaisilta miljoonia mutta ei saanut syytettä miks suojeltiin.
- Anonyymi
Missillä on oikeita kavereita kun julkaisivat kuvia vinosilmistä. Eli kavereihin ei ole luottamista. Kaverit on oikeita käärmeitä.
- Anonyymi
Katselin juuri kuvat ja mietin, minkä ihmeen takia tähänkin tuhlataan "paukkuja"? Taso sen kun huononee ja nämä tytöt ja yksi ex tyttö, ovat ihan jotain muuta kuin missejä. Hei haloo nyt "missi"organisaatio! Lopettakaa jo nuo taviskisat. Yhdelläjään noista ei ole mitään mahkuja maailmalla!
- Anonyymi
Pinnallista on koko touhu, pitäisi lakkauttaa kokonaan. Jos joku on kiinnostunut niin ulkomailla on kisat.
- Anonyymi
Nyt on niitä sensuroituja passikuvia :D minä jo kyselinkin niiden perään. Loppuu se seksualisointi kun peitetään koko keho ja blurrataan naamakin.
Mitä järkeä näissä on, oikeasti. Tämä on lehmien lihakilpailu. Ketään ei kiinnosta missien äly eikä ajatukset eikä meikki. - Anonyymi
Vetäseppä puoli tusinaa viskipaukkua ensin niin kyllä sitten alkaa kelpaamaan. Eikä yksikään kumminkaan ole ämpäriruma.
- Anonyymi
Kauniita kaikki.
vanha sepi - Anonyymi
Erilaisia avustajia oli aivan kauniita, mutta lavalle valittu vain pahannäköisiä
- Anonyymi
Epäkohteliasta arvostella rumia ihmisiä kuten näitä missejä.
- Anonyymi
Miss Suomi on mieluiten muu kuin suomalaistaustainen rodultaan. Kuten nytkin.
- Anonyymi
voisko johtua siitä, että suomalaiset on keskimäärin maailman rumin kansa :D
- Anonyymi
Minun lähipiirissäni on monta kauniimpaa kuin missikisojen ehdokkaat. Ihan tavisnäköisiä ovat voittajaa lukuunottamatta.
- Anonyymi
On tuo n.s monimuotoisuus hörhöily jäänyt Marinin kommunisteilta jäänteenä kuten woketuskin . Jotka jo muista Länsimaista alkanut poistumaan .Tuon Ylen vielä väkisin ideologiaan perustuva . Pirkkalan koulukommunistit tekevät kaikkensa ,Että Missit valitaan muun kuin kauneuden perusteella . Ihme ettei Urpilainen olisi jo kelpuutettu kilpailijaksi ?
- Anonyymi
Teillä on jotain asenteessa vikaa, jos ette pidä ehdokkaita kauniina. Jokaisella on tietenkin omat ihanteet, mutta yleisesti ihan kauniita ihmisiä kaikki.
- Anonyymi
Onko kaikki naisia? Vähintäänkin oudon näköisiä…
- Anonyymi
Samaa ihmettelin. Katselin kuvaa voittajasta ja perintöprinsessoista ja ihmettelin, että onpas siinä kolhon näköisiä rumiluksia.
- Anonyymi
Kyllä kaunein voitti. Kaikki muut olivatkin ihan ala-arvoisia. Rumia hongankolistajia. Jokin taso pitäis olla, jos on rumat kasvot, ei kisaan mukaan.
- Anonyymi
Tiesittekö, että vuonna 1941 Miss Suomi -kilpailu kyllä järjestettiin, mutta osallistujien tason katsottiin olevan niin vaatimaton, ettei varsinaista Miss Suomea valittu lainkaan? 😅
Titteli muutettiin muotoon Miss Messuhalli ja voittajaksi kruunattiin Sanelma Pesonen (myöh. Vuorre). - Anonyymi
Minusta Ella-Ilona on tosi söpön näköinen.
Ehkä on hyväkin, jos kisa painottaa nykyään muitakin asioita kuin vain ulkonäköä.
Makuasioitahan nuo ovat.- Anonyymi
Hän on todella aidon kaunis, ei tekomakea.
- Anonyymi
Miss Pitkäleuka valittu Onnea!
- Anonyymi
Siihen on juoppomiehen aikanaan helppo osua luuvitosellaan...
- Anonyymi
ihme muoti ammatteja jokaisella.
Oikeasti ovat peilin edustajia ja herrojen kahvinkeittäjiä, netin selaajia. - Anonyymi
No 1 ja 2 perintöprinsessat eivät kasvoiltaan ole lainkaan kauniita. Viime vuoden Mis Suomi on kaunis ja kauniit kasvonpiirteet. Näissä kilpailuissa varmaan oli muita paljon kauniimpia kuin valitut. En ehtinyt katsoa niin tarkkaan.
- Anonyymi
Eivätkö he voisi olla enkeleitäkin? Te ette ainakaan ole. Enemmänkin noitia.
- Anonyymi
tämä joka tuli tuon äkkiväärän mä,mulle,mulla x 8 kirjoittavan tilalle, on ihan eri maata, hotellin myyntipäällikkö ja opiskelee tradenomiksi samalla ym. asiallinen järkevä miss suomi , ei pilaa mainetta
- Anonyymi
en muista mikä miss suomi kuva kauan sitten
mutta seura lehdessä oli jotain kuvia, olikoha ne meikittömiä tms.
mutta jokainen näytti kalpealle ja hyvin rumalle siinä, siinä oli joku kliininen tausta eli he oli hyvin "alastomia" tavallaan.. olikoha uimapuvut vielä
jäi muistiin, että ne oli kaikki oikeasti erittäin rumia - Anonyymi
Pääasia on kuitenkin, ettei missi ole rasistinen natsihuora.
- Anonyymi00041
Ei ole Anne Pohtamon voittanutta.Oli todella kaunis koko paketti, voittovuonnaan Miss Universumina.
- Anonyymi00042
Katsokaa minkälainen luusto on naisilla ja miehillä.
Missit ovat biologidia miehiä, ja mallit.
Herätkää todellisuuteen jo !
Entä poliitikot ja viihdetåhdet.,urheilu
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2649912K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1945654Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1635222PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *744875- 2122449
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122279Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot02150Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3532005- 211685
- 901617