. Kyllä kaiholla lueskelin paikallislehdestä taivalkosken tulevia suunnitelmia.
On vireätä toimintaa ja rakentamistakin suunnitellaan useamme taholle.
Vertailun vuoksi Pudasjärvellä puretaan lasten leikkipuistoja,mutta Taivalkoskella
on vara tehdä sellainen koirillekkin.
Koulut pellaa vaikka osa on vanhojakin.
Oliskohan vika tuossa päätöksen teossa,vai johtuuko kun niillä ei ole syötettä??
puistoista
9
797
Vastaukset
- Anonyymi
Pappa voisi muuttaa nyt Jäälistä Taivalkoskelle, pääsisi puistoihin ja leikkipaikoille! Voisi sitten kaiholla lukea uutisia Oulusta ja Pudikselta.
- Anonyymi
Et ole vieläkään kertonut kuka on tämä sinun ihannoima pappa jonka polvelle, niin kovasti haluaisit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole vieläkään kertonut kuka on tämä sinun ihannoima pappa jonka polvelle, niin kovasti haluaisit?
Täällä ei saa julkaista nimiä
- Anonyymi
Syötteen on uskoteltu jotenkin liittyvän, Pudasjärven kunnan hyvään taloudelliseen menestykseen.
Asia on päinvastoin.
Kokonaisuutena sinne on upotettu, ehkä ainakin yli 20 miljoonaa euroa kunnan rahaa, joka on siis käytännössä otettua lisävelkaa.
Summa voi olla paljon isompikin.
Ihan lähivuosina yli 10 miljoonaa.
Kyllä kuten aloittaja totesi.
Taivalkoski on onnekas, kun syöte ei ole sen alueella. - Anonyymi
Helppohan se on vinkua, ei se taloudenpito taida Syötteestä johtua. Rakennetaan turhia asutusalueita ja pusketaan järjettömiä summia kiinteistöihin, joille silti jää korjausvelkaa ja paljon muuta. Taivalkoskella on osattu pitää talous kunnossa. Tuskin Syötteen väki pistäisi pahaksi, jos kuntarajaa vähän liikautettaisiin ja se siirtyisikin Taivalkosken puolelle. Siinä teille vihaajille seuraava projekti.
- Anonyymi
Taivalkoski saisi ennen siirtymää maksaa ne n 20 miljoonaa euroa.
- Anonyymi
Nivankankaaltahan oli jo tontti varattu!
Kyllä se siitä nousee.
- Anonyymi
Pittää muuttaa tappikoskelle ku siellä kaikki on niin ihanaa ja hyvin. Sekä päätalo-päivät.
- Anonyymi
Taivalkoskella on ennustettava tulevaisuus.
Pudasjärvellä taas ei ole.
Varsinkaan taloudellisesti.
Mennään kauhulla aina kuukausi tai kaksi eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001710Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571350Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761298Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108850
- 72833