Suu vaahdossa puhutaan helluntaiherätyksestä että nyt tulee herätys.
Todellisuudessa herätyksestä ei ole mitään merkkiä.
Taitaa olla kyseessä sielullisesta uskosta.
"Minä sanon teille: samoin on ilo taivaassa suurempi yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen, kuin yhdeksästäkymmenestä yhdeksästä vanhurskaasta, jotka eivät parannusta tarvitse."
Mitä tarkoittaa slogani "helluntaiherätys" ?
14
134
Vastaukset
- Anonyymi
Tulevat ja menneet herätysprofetiat ovat osoittautuneet vääriksi profetioiksi.
Valhetta ne ovat olleet. - Anonyymi
Vaheenhenki sopii joillekin.
- Anonyymi
TOTUUS
Hes 13:7:
"Ettekö ole petollisia näkyjä nähneet ja valhe-ennusteluja puhuneet, kun olette sanoneet: 'Näin sanoo Herra', vaikka minä en ole puhunut?" - Anonyymi
Petollinen henki ei ole Pyhästä Hengestä.
- Anonyymi
Vierasta tulta ja henkeä.
Sananl 6:27: "Voiko kukaan kuljettaa tulta helmassaan, puvun häneltä palamatta?" - Anonyymi
Suomi24 on tehnyt tarkoituksella ja määrätietoisesti helluntailaisuuspalstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joissa pilkataan ja herjataan Jumalaa ja joissa helluntailaisia vainotaan ja panetellaan. Suomi24 on laittomien hallussa ja alusta laittomuuksiin.
- Anonyymi
Hellutaiherätys on se pohja ja kusetusta mihin päälle helluntailiikken on rakenettu !"!
- Anonyymi
Onhan montakin verätystä tullut Helluntailaisuudessa.
Minäkin tulin uskoon ja uudestisynnyin herätyksen (ylivainio) yhteydessä.
KIITOS JUMALALLE. - Anonyymi
N. 100 000 ihmistä on tullut uskoon vuosikymmenien aikana helluntaiherätyksessä.
Kuinka monta pakkovauvakastettua on tullut uskoon samana aikana?- Anonyymi
Useammank erran kylvetetty pedo vihaa uskovia ja haluaa näiden lapsia
Useamman kerran kylvetetyt ei ole uskossa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useammank erran kylvetetty pedo vihaa uskovia ja haluaa näiden lapsia
Useamman kerran kylvetetyt ei ole uskossaPakkovauvakastettujen pahaa-sanomaa.
Lutherin inkvisiittori asialla! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkovauvakastettujen pahaa-sanomaa.
Lutherin inkvisiittori asialla!Useamman kerran kylvetty pedo haluaa vauvoja
Se vihaa uskovia ja haluaa tappaa niitä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkovauvakastettujen pahaa-sanomaa.
Lutherin inkvisiittori asialla!Useamman kerran kylvetty on parhamien inkvisiittori
- Anonyymi
Se tarkoittaa sitä, että olet nukkunut uskonnon tunneilla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1723375Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732161Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii542097- 421988
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3941091Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1151015- 46889