Pride-viikon suojelijat ovat ehdotonta ykkösluokkaa.
MTV tänään klo: 17:56
"Presidenttipari Helsinki Pride -viikon suojelijoiksi"
"Tänä vuonna Helsinki Pride -viikon suojelijoina toimivat presidentti Alexander Stubb ja hänen puolisonsa Suzanne Innes-Stubb. "
"Helsinki Pride huipentuu lauantaina 28.6. Pride-kulkueeseen."
ww.mtvuutiset.fi/artikkeli/presidenttipari-helsinki-pride-viikon-suojelijoiksi/9167956
Toivotaan KD-puolueen ottavan mallia Ruotsin sisarpuolueeltaan, lähtemäkllä mukaan kulkueeseen.
Pe.ku
Hyviä uutisia Helsingin Pride-viikolta
114
470
Vastaukset
- Anonyymi
Heidän arvostuksensa laskee tämän myötä.
- Anonyymi
Miksi laskisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi laskisi?
Haukio oli pride suojelija, mutta Niinistö ei.
- Anonyymi
Minun äänerni presidentinvaaleissa meni ihan oikeaan osoitteeseen.
Stubbin arvostus on todella korkealla Suomessa ja maailmallakin hänestä on tullut yksi arvostetummista johtohahmoista.
Prideä arvostaa noin 90% kansasta, joten sen suojelijana arvostus nousee entisestään.
Pitää muistaa että Ruotsin kristillisdemokraattien kannatuskin nousi huimasti kun heidän puheenjohtajansa osallistui pride-kulkueeseen.
Pe.ku - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stubbin arvostus on todella korkealla Suomessa ja maailmallakin hänestä on tullut yksi arvostetummista johtohahmoista.
Prideä arvostaa noin 90% kansasta, joten sen suojelijana arvostus nousee entisestään.
Pitää muistaa että Ruotsin kristillisdemokraattien kannatuskin nousi huimasti kun heidän puheenjohtajansa osallistui pride-kulkueeseen.
Pe.kuMuistan Stubbin ihan muista asioista. Hevoshammas on hevoshammas vaikka pressa onkin. En tuota äänestänyt enkä tule äänestämäänkään. Stubb on paska isolla Peellä. Paska ei karvoistaan pääse.
Anonyymi kirjoitti:
Muistan Stubbin ihan muista asioista. Hevoshammas on hevoshammas vaikka pressa onkin. En tuota äänestänyt enkä tule äänestämäänkään. Stubb on paska isolla Peellä. Paska ei karvoistaan pääse.
Sinäkö sitten äänestit toisella kiekalla Haavistoa?
Anonyymi kirjoitti:
Pe.kuJos KD kääntäisi kelkkansa, niin puolueen kannatus nousisi kaksinkertaiseksi. Räsänen on nykyään puolueen riippakivi. Aina kun hän aukaisee suunsa julkisuudessa, niin puolueen kannatuksesta höyläytyy aina jonkin verran pois....
Mielenkiintoista miettiä että jos ja kun puolueettomassa selvityksessä Gazassa paljastuu Israelin kannalta "vähemmän mukavia asioita", niin miten se vaikuttaa KD:n kannatukseen? Vrt ambulanssi-isku ja miten sitä pyrittiin peittelemään.Se on ihan sama mitä joku marginaalinen aito-laisten ryhmä Stubbista ajattelee. Se kun te vastustatte Stubbia tämän jälkeen, tulee vain lisäämään hänen suosiotaan. Suurelle yleisölle te aito-laiset olette sen jälkeen vielä suurempi vitsi....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pe.kuMissä menee markkinoinnin ja valehtelun raja?
- Anonyymi
Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Se on ihan sama mitä joku marginaalinen aito-laisten ryhmä Stubbista ajattelee. Se kun te vastustatte Stubbia tämän jälkeen, tulee vain lisäämään hänen suosiotaan. Suurelle yleisölle te aito-laiset olette sen jälkeen vielä suurempi vitsi....
Joukossa tyhmyys tiivistyy, hyvä suuri enemmistö.
Anonyymi kirjoitti:
Joukossa tyhmyys tiivistyy, hyvä suuri enemmistö.
Tuoko pätee myös siihen, että suurin osa suomalaisista kuuluu yhä edelleen kirkkoon? Tai siihen että sinustako oikein hyvä asia, että KD kannatus laskee ja laskee? Silloihan joukko pienenee....
PS. Miltäpä sitä tuntuu hihhulista ampua - taas kerran - omaan jalkaansa...- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pe.kuSamaa mieltä. Kiitos Stubbit !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan Stubbin ihan muista asioista. Hevoshammas on hevoshammas vaikka pressa onkin. En tuota äänestänyt enkä tule äänestämäänkään. Stubb on paska isolla Peellä. Paska ei karvoistaan pääse.
Olet hyvin halveksittava henkilö !
- Anonyymi
Jos KD kääntäisi kelkkansa, niin puolueen kannatus nousisi kaksinkertaiseksi. Räsänen on nykyään puolueen riippakivi. Aina kun hän aukaisee suunsa julkisuudessa, niin puolueen kannatuksesta höyläytyy aina jonkin verran pois....
Mielenkiintoista miettiä että jos ja kun puolueettomassa selvityksessä Gazassa paljastuu Israelin kannalta "vähemmän mukavia asioita", niin miten se vaikuttaa KD:n kannatukseen? Vrt ambulanssi-isku ja miten sitä pyrittiin peittelemään.Kyllä ne jotain keksii kun yleinen suhtautuminen maailmalla kasvaa Israelin tuomitsemiseen. Päivi ja Sari vänkää vastaan vielä saattohoidossakin.
- AnonyymiUUSI
Tuoko pätee myös siihen, että suurin osa suomalaisista kuuluu yhä edelleen kirkkoon? Tai siihen että sinustako oikein hyvä asia, että KD kannatus laskee ja laskee? Silloihan joukko pienenee....
PS. Miltäpä sitä tuntuu hihhulista ampua - taas kerran - omaan jalkaansa...Itse ammuit taas kerran itseäsi jalkaan. Kerro toki, miltä se tuntuu?
Täytyy tunnustaa, että minun silmissäni - vaikka sillä ei mitään merkitystä olekkaan - Stubbin arvostus on noussut. Hän on hoitanut tuon kansainvälisen puolen todella tyylikkäästi. Eikä möläytellyt tyhmiä...
- Anonyymi
Stubbib tulisi tutustua enemmän Raamatun sanaan, se on tärkeää tuntea Raamattu.
Anonyymi kirjoitti:
Stubbib tulisi tutustua enemmän Raamatun sanaan, se on tärkeää tuntea Raamattu.
Miks? Ei Suomea johdeta millään raamatulla vaan pragmaattisesti järjellä. Siksi toiseksi kyllähän täällä hehkutettiin kovasti kun Stubb päätti itsenäisyyspäivän puheen sanoihin "herran siunausta". Nyt sitten Stubb onkin paholaisesta seuraava...
Tästähän asiasta palstalla keskusteltiin silloin kun Stubb valittiin pressaksi. Häntä äänestäneet aitolaiset liputtivat hänen puolesta siksi, että Haavistoa ei valittu. Silloin ei kukaan laitauskovaisista myöskään suostunut uskomaan, että Stubb antaisi nimensä ja asemansa priden käyttöön. No nyt näin kävi, joten mitens nyt suu pannaan...?
- Anonyymi
☹️
- Anonyymi
Tolkku muistaakseni ennusti Stubib Priden suojelijaksi 😁 aitolaiset ei tietenkään uskoneet
Anonyymi kirjoitti:
Tolkku muistaakseni ennusti Stubib Priden suojelijaksi 😁 aitolaiset ei tietenkään uskoneet
Näinhän se meni ja aito-laiset veti asiasta herneen välittömästi nenäänsä. No siellä se nyt pyörii se herne. Siis nenässä edelleen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kahdesta paskasta valitsee pienemmän, niin onko se joku uutinen, että äänesti paskaa?
Anonyymi kirjoitti:
Jos kahdesta paskasta valitsee pienemmän, niin onko se joku uutinen, että äänesti paskaa?
Ja-ha. Nyt on tälläinen ääni kellossa. Kun heti vaalien jälkeen kaikki aito-laiset liputtivat yhdessä Stubbin puolesta ja pilkkasivat joukolla niitä, jotka olivat äänestäneet Haavistoa. Minäkin sain osani tästä, totta kai. Eivätkä he millään voineet uskoa, että minä en ollut ekalla enkä tokalla kiekalla ketään.
Vain siinä tapauksessa olisin käynyt äänestämässä. jos Halla-aho olisi ollut toisella kiekalla mukana. Olisin äänestänyt sitä, joka oli häntä vastassa. "Eiran prinssi" ei ollut mukana, joten minulle oli yksi lysti kumpiko voittaisi, Haavisto vaiko Stubb. Kumpikin heistä omasi samanlaisen liberaalin maailmankatsomuksen, joka kelpaa minulle.- Anonyymi
Ja-ha. Nyt on tälläinen ääni kellossa. Kun heti vaalien jälkeen kaikki aito-laiset liputtivat yhdessä Stubbin puolesta ja pilkkasivat joukolla niitä, jotka olivat äänestäneet Haavistoa. Minäkin sain osani tästä, totta kai. Eivätkä he millään voineet uskoa, että minä en ollut ekalla enkä tokalla kiekalla ketään.
Vain siinä tapauksessa olisin käynyt äänestämässä. jos Halla-aho olisi ollut toisella kiekalla mukana. Olisin äänestänyt sitä, joka oli häntä vastassa. "Eiran prinssi" ei ollut mukana, joten minulle oli yksi lysti kumpiko voittaisi, Haavisto vaiko Stubb. Kumpikin heistä omasi samanlaisen liberaalin maailmankatsomuksen, joka kelpaa minulle."en ollut ekalla enkä tokalla kiekalla ketään"
Vai sellainen tyyppi olet. - Anonyymi
Et puhu taaskaan totta, vaan yleistät korkeintaan jonkun yksittäisen kommentoijan mukaan, kuten tapanasi vahvasti on. Taas siis tuollaista lapsellista ”ei kukaan”-liioitteluasi, kun itse näin toisenlaista viestintää omani lisäksi.
EI tietenkään ollut lainkaan vaikeutta uskoa, kun tietää millainen Stubb on ja historiaa..
Et tajua niin yksinkertaista asiaa, että toisella kierroksella oli vain kaksi ehdokasta ja siitä voi olla tyytyväinen, että suosikki, parempana vaihtoehtona pidetty niistä voitti, vaikka mieluisammat ehdokkaat jäivät ensimmäiselle kierrokselle.
Tämäkin asia on toistunut ja tullut hyvin esiin täällä keskusteluissa.
Stubbiin presidenttinä (ja myös puolisoonsa) on saanut olla pääasiassa tyytyväinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä ihmeen aitolaiset?
Joku yksittäinen siis..miksi käytät monikkoa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vissiin sitten kuulu ”aitolaisiin” tai ole se tietty yksittäinen kommentoija, josta puhutaan.
Ainakin itse olen nähnyt useiden uskovien tienneet Stubbin taustat, niin ettei tällainen asia tule yhtään minään yllätyksenä. - Anonyymi
Vain siinä tapauksessa olisin käynyt äänestämässä. jos Halla-aho olisi ollut toisella kiekalla mukana. Olisin äänestänyt sitä, joka oli häntä vastassa. "Eiran prinssi" ei ollut mukana, joten minulle oli yksi lysti kumpiko voittaisi, Haavisto vaiko Stubb. Kumpikin heistä omasi samanlaisen liberaalin maailmankatsomuksen, joka kelpaa minulle.Valehtelet menemään vain. En ole pilkannut Haavistoa, vaan puolustanut, kun hänestä on puhuttu turhan asiattomasti.
- Anonyymi
Vain siinä tapauksessa olisin käynyt äänestämässä. jos Halla-aho olisi ollut toisella kiekalla mukana. Olisin äänestänyt sitä, joka oli häntä vastassa. "Eiran prinssi" ei ollut mukana, joten minulle oli yksi lysti kumpiko voittaisi, Haavisto vaiko Stubb. Kumpikin heistä omasi samanlaisen liberaalin maailmankatsomuksen, joka kelpaa minulle.Valehtelet. Ei tuo ole oikein. YKSI tai kaksi EI OLE SAMA KUIN KAIKKI.
Todellisuudessa olen kirjoittanut Haaviston positiivisista puolista,
enkä pitänyt hänen asiattomasta nimittelystä, jota teki vain YKSI vastustajansa anonyymisti - ja puutuin siihen. - Anonyymi
Vain siinä tapauksessa olisin käynyt äänestämässä. jos Halla-aho olisi ollut toisella kiekalla mukana. Olisin äänestänyt sitä, joka oli häntä vastassa. "Eiran prinssi" ei ollut mukana, joten minulle oli yksi lysti kumpiko voittaisi, Haavisto vaiko Stubb. Kumpikin heistä omasi samanlaisen liberaalin maailmankatsomuksen, joka kelpaa minulle.VAIN YKSI on ollut kimpussasi äänestämiseesi liittyen. Miksi ihmeessä valehtelet asiasta monikossa yleistäen? Että saat vain ilkeillä ja mustamaalata..? Jos olet todellisuudessa toiminut opettajana alaikäisille, miten ihmeessä olet onnistunut kasvattamaan heitä, kun tuollaiset perusasiat eivät edes ole hallussasi..?
EN ole epäillyt lainkaan sitä, jos joku sanoo, ettei äänestä, ettei se pitäisi paikkaansa. Asia on yhdentekevä, vaikka äänestysprosentin kannalta toivoisin, että käytäisiin jättämässä edes tyhjä lappu. Olen nähnyt VAIN YHDEN olevan kimpussasi asiasta, EI TODELLAKAAN useat, kuten mustamaalaat. - Anonyymi
Turpa on irveessä tietenkin. Ja vielä enemmän kun kuulee että Stubb on bi seksuaali. Kipinkapin tietämättömät selaamaan Googlea.
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet menemään vain. En ole pilkannut Haavistoa, vaan puolustanut, kun hänestä on puhuttu turhan asiattomasti.
Niin ja nyt sitten tunnustat että Haavistosta on tällä palstalla puhuttu asiattomasti. Olette te uskovaiset hassuja kun koko ajan ammutte itseänne jalkaan....
Anonyymi kirjoitti:
VAIN YKSI on ollut kimpussasi äänestämiseesi liittyen. Miksi ihmeessä valehtelet asiasta monikossa yleistäen? Että saat vain ilkeillä ja mustamaalata..? Jos olet todellisuudessa toiminut opettajana alaikäisille, miten ihmeessä olet onnistunut kasvattamaan heitä, kun tuollaiset perusasiat eivät edes ole hallussasi..?
EN ole epäillyt lainkaan sitä, jos joku sanoo, ettei äänestä, ettei se pitäisi paikkaansa. Asia on yhdentekevä, vaikka äänestysprosentin kannalta toivoisin, että käytäisiin jättämässä edes tyhjä lappu. Olen nähnyt VAIN YHDEN olevan kimpussasi asiasta, EI TODELLAKAAN useat, kuten mustamaalaat.Niin sinusta aito-lainen ja Arto TTT ovat sinusta yksi ja sama henkilö?
- Anonyymi
Tuon tasoisella ulkonäköön menemisellä kerrot enemmän itsestäsi.
Anonyymi kirjoitti:
Tuon tasoisella ulkonäköön menemisellä kerrot enemmän itsestäsi.
Kun ei Heimo Vesa osaa oikein muuta. Muuta kuin pukeutua oranssiin tuulipukuun ja siihen sävy sävyyn osuvaan päähineeseen. Sellaisia ne on ne kaappihomot. Plus tekstit ovat aina yhtä lyhyitä ja niiden osumatarkkuus on plus miinus nolla.
Sama kaveri aikoinaan väitti että ALFAlla menee hyvin, RKP ei mene hallitukseen, Junnila ei eroa, Räsäsestä tulee ministeri, KD eroaa hallituksesta, jos muut eivät taivu sen tahtoon äiti-isä kiistassa, Mika Aaltolasta tulee uusi pressa jne jne jne...
- Anonyymi
Kyllä me suomalaisten enemmistö olemme yhdenvertaisuuden kannalla, vaikka emme pride-kulkueessa marssisikaan.
Ja, yllätys, yllätys, suurin osa marssijoistakin on enemmistöä eli heteroita, jotka eivät katso asialliseksi vähemmistöjen syrjintää!- Anonyymi
Pride ei edusta yhdenvertaisuutta vaan promoaa avoimesti seksuaaliperversioita yhteiskunaan. Älkää uskoko markkinointivalheita vaan katsokaa tekoja.
- Anonyymi
Taasko joku hiippari puhuu omiaan keksimänsä "suomalaisten enemmistön" suulla ja auktoriteetilla? Vajakki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taasko joku hiippari puhuu omiaan keksimänsä "suomalaisten enemmistön" suulla ja auktoriteetilla? Vajakki!
Voi kritisoida pitääkö joku asia ihan paikkaansa, mutta tuo nimittely on asiatonta, eikä hän niin ärsyttävästi kirjoittanut, oli sitten oikeassa tai ei. Hän ei nimitellyt, kertoi vain näkemyksensä.
- Anonyymi
Näin on. Suurin osa kulkueessa ollaan heteroita. Me puolustetaan jokaisen oikeuksia olla omia itsejään. Meitä oli yhdeltä paikkakunnalta aiemmin 20 bussia heteroperheitä mukana. Ja hauskaa oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pride ei edusta yhdenvertaisuutta vaan promoaa avoimesti seksuaaliperversioita yhteiskunaan. Älkää uskoko markkinointivalheita vaan katsokaa tekoja.
Mitä höpisee hän? Mitä perverssia näät tasa arvossa? Olet hyvin rajoittunut ja ilkeä vääristelijä.
Anonyymi kirjoitti:
Niin mistähän teoista sinä nyt oikein puhut? Voisitko mainita näistä "teoista" edes yhden? Miten kyseinen teko on häirinnyt sinun elämääsi? Mitä sellaista et saa enää tai et voi tehdä mitä sait tehdä ennen kuin oli pride-tapahtuma?
Niin mistähän teoista sinä nyt oikein puhut? Voisitko mainita näistä "teoista" edes yhden? Miten kyseinen teko on häirinnyt sinun elämääsi? Mitä sellaista et saa enää tai et voi tehdä mitä sait tehdä ennen kuin oli pride-tapahtuma?
Odottelin vastausta mutta ei sitä vain näy missään....
- Anonyymi
ArtoTTT
KD:llä puolueena ei ole mitään asiaa Helsinki Pride kulkueeseen, ei tässä ole paljon aikaa kun kokoomuskin oli suljettu ulos, tänä vuonna jopa 17 vuotta osallistunut SKP:n Punainen sateenkaari suljettiin ulos tapahtumasta. "Yhdenvertaisuus" on tarkkaa puuhaa ja vaatii esim. uusimpien poliittisten vaatimusten varauksetonta hyväksymistä.- Anonyymi
Jos jossain puolueessa on Setan/Priden tukioita, mikseivät he voisi osallistua tunnuksineen Prideen, ellei sitten puolue sitä kiellä? Eikö heidän kannaltaan ole hyvä, että tuodaan esiin että monenlaista eri puolueista löytyy tukijoita? Etenkin Kokoomuksen sulkeminen pois oli pohjanoteeraus, kun pääasiassa kokoomuslaisten tuella saivat poliittisia tavoitteitaan läpi translaki-äänestyksissä..mutta oli liikaa vastustajia, eivätkä saaneet kaikkea läpi juuri siten kuin olisivat halunneet..
- AnonyymiUUSI
Helsinki Pride 2025 -kulkueessa ei nähdä puolueblokkeja, eikä tapahtuman järjestäjä toivo mukaan puoluetunnusten ja -banderollien näkymistä. Poliittisia puolueita ei oteta myöskään yhteistyökumppaneiksi. Ei siis mitään poliittista puoluetta.
Helsinki Priden hallitus on ilmoittanut, että eduskuntapuolueet voivat halutessaan osallistua vuoden 2025 Helsinki Pride -kulkueeseen yhteisellä kävelyblokilla.
Myös varmasti siis KD. Tiuskin kuitenkaan sellaista näemme. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Helsinki Pride 2025 -kulkueessa ei nähdä puolueblokkeja, eikä tapahtuman järjestäjä toivo mukaan puoluetunnusten ja -banderollien näkymistä. Poliittisia puolueita ei oteta myöskään yhteistyökumppaneiksi. Ei siis mitään poliittista puoluetta.
Helsinki Priden hallitus on ilmoittanut, että eduskuntapuolueet voivat halutessaan osallistua vuoden 2025 Helsinki Pride -kulkueeseen yhteisellä kävelyblokilla.
Myös varmasti siis KD. Tiuskin kuitenkaan sellaista näemme.ArtoTTT
#Helsinki Priden hallitus on ilmoittanut, että eduskuntapuolueet voivat halutessaan osallistua vuoden 2025 Helsinki Pride -kulkueeseen yhteisellä kävelyblokilla.#
Tietenkin vain sellaiset puolueet ovat tervetulleita jotka ovat sitoutuneet liikkeen uusimpiin poliittisiin tavoitteisiin.
"Kulkueblokkiin osallistuvilta eduskuntapuolueilta edellytetään sitoutumista sateenkaaripoliittisen toimintaohjelman edistämiseen."
https://ranneliike.net/uutiset/16446/helsinki-pride-rajaa-puolueiden-nakyvyytta-pride-kulkueessa - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
#Helsinki Priden hallitus on ilmoittanut, että eduskuntapuolueet voivat halutessaan osallistua vuoden 2025 Helsinki Pride -kulkueeseen yhteisellä kävelyblokilla.#
Tietenkin vain sellaiset puolueet ovat tervetulleita jotka ovat sitoutuneet liikkeen uusimpiin poliittisiin tavoitteisiin.
"Kulkueblokkiin osallistuvilta eduskuntapuolueilta edellytetään sitoutumista sateenkaaripoliittisen toimintaohjelman edistämiseen."
https://ranneliike.net/uutiset/16446/helsinki-pride-rajaa-puolueiden-nakyvyytta-pride-kulkueessaNiin? Voiko Aito avioliitto ry:n marssille osallistu Seta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
https://ranneliike.net/uutiset/16446/helsinki-pride-rajaa-puolueiden-nakyvyytta-pride-kulkueessaÖö... Miksi joku KD pitäisi ottaa mukaan, kun he vastustavat Pridea henkeen ja vereen, eivätkä edes tulisi mukaan vaikka pyydettäisiin?
Kyseessä on mielenosoitus ja niissä yleensä mukana on tukijat, näin Jeesus-marsseillakin tai tuossa mainituissa Aa-yhdistyksen miekkareissa.
Turhaa valitusta Arto. Valita sitten kun KD pyrkii kukaan, mutta ei huolita. Sitä päivää voi joutua odottamaan kauan, että mukaan pyrkisi.
KD-puolueen jäsen voi osallistua kyllä, mutta ei kantaa mitään KD:n kylttiä. Eikä KD siitä kyllä riemastuisikaan. - AnonyymiUUSI
Olet siis huolissasi ettei KD voi osallistua Prideen? Vai haluatko vain nillittää tapasi mukaan?
Valistunut arvaukseni: haluat nillittää.
-a-teisti- - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis huolissasi ettei KD voi osallistua Prideen? Vai haluatko vain nillittää tapasi mukaan?
Valistunut arvaukseni: haluat nillittää.
-a-teisti-ArtoTTT
Nytkö jo valitat siitäkin että vastaan aloituksessa esitettyyn väitteeseen.
#Toivotaan KD-puolueen ottavan mallia Ruotsin sisarpuolueeltaan, lähtemäkllä mukaan kulkueeseen.#(pekun aloituksessa)
Eli ei KD:tä sinne huolittaisi, kun kuuliaisuutta liikkeen poliittiselle ohjelmalle vaaditaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
Nytkö jo valitat siitäkin että vastaan aloituksessa esitettyyn väitteeseen.
#Toivotaan KD-puolueen ottavan mallia Ruotsin sisarpuolueeltaan, lähtemäkllä mukaan kulkueeseen.#(pekun aloituksessa)
Eli ei KD:tä sinne huolittaisi, kun kuuliaisuutta liikkeen poliittiselle ohjelmalle vaaditaan.Olet siis huolissasi ettei KD voi osallistua Prideen? Mikäli olet, niin huolesi on aivan varmasti aiheeton, sillä eihän KD ole antanut pienintäkään vihjettä, että edes harkitsisi osallistumista.
Ja oletan sinun tietävän itsekin tämän mitä suurimmalla varmuudella, joten nillitystähän tuo on.
Ymmärrät kai, että KD joka vastustaa käytännössä kaikilta osin seksuaalivähemmistöjen oikeuksia olisi kuin sateenkaarilippu Aito avioliitto ry:n mielenilmauksessa.
Vaikka Pridesta on tullut jo kansankarnevaali, niin on se pohjimmiltaan edelleen mielenilmaisu, jonka tavoite on seksuaalivähemmistöjen oikeuksien edistäminen. Aika heikosti näitä oikeuksia kynsin ja hampain vastustavat Kristillisdemokraatit tähän joukkoon sopisivat.
-a-teisti- - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis huolissasi ettei KD voi osallistua Prideen? Mikäli olet, niin huolesi on aivan varmasti aiheeton, sillä eihän KD ole antanut pienintäkään vihjettä, että edes harkitsisi osallistumista.
Ja oletan sinun tietävän itsekin tämän mitä suurimmalla varmuudella, joten nillitystähän tuo on.
Ymmärrät kai, että KD joka vastustaa käytännössä kaikilta osin seksuaalivähemmistöjen oikeuksia olisi kuin sateenkaarilippu Aito avioliitto ry:n mielenilmauksessa.
Vaikka Pridesta on tullut jo kansankarnevaali, niin on se pohjimmiltaan edelleen mielenilmaisu, jonka tavoite on seksuaalivähemmistöjen oikeuksien edistäminen. Aika heikosti näitä oikeuksia kynsin ja hampain vastustavat Kristillisdemokraatit tähän joukkoon sopisivat.
-a-teisti-ArtoTTT
Miettisit ennemmin miksi kansankarnevaali vaatii liikkeen johdon poliittiseen ohjelmaan sitoutumista, tänä vuonnahan sitä on yritetty lakaista maton alle vanhojen ylilyöntien seurauksena, jolloin esim. kokoomus oli suljettu pois. Totuus on kuitenkin yksinkertainen, yhdenvertaisia ovat vain samaa mieltä olevat, ne jotka varauksettomasti hyväksyvät liikkeen johdon uusimmat poliittiset vaatimukset. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
Miettisit ennemmin miksi kansankarnevaali vaatii liikkeen johdon poliittiseen ohjelmaan sitoutumista, tänä vuonnahan sitä on yritetty lakaista maton alle vanhojen ylilyöntien seurauksena, jolloin esim. kokoomus oli suljettu pois. Totuus on kuitenkin yksinkertainen, yhdenvertaisia ovat vain samaa mieltä olevat, ne jotka varauksettomasti hyväksyvät liikkeen johdon uusimmat poliittiset vaatimukset.Edelleen:
Vai sopivatko mielestäsi? Ovatko pyrkimässäkään?
-a-teisti- Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
Miettisit ennemmin miksi kansankarnevaali vaatii liikkeen johdon poliittiseen ohjelmaan sitoutumista, tänä vuonnahan sitä on yritetty lakaista maton alle vanhojen ylilyöntien seurauksena, jolloin esim. kokoomus oli suljettu pois. Totuus on kuitenkin yksinkertainen, yhdenvertaisia ovat vain samaa mieltä olevat, ne jotka varauksettomasti hyväksyvät liikkeen johdon uusimmat poliittiset vaatimukset.Arto TTT on ainakin aina samaa mieltä. Oman itsensä kanssa. Ja muita mielipiteitä ei sitten olekkaan...
- Anonyymi
Stubbi nyt vain yrittää mielistellä kaikkia.
- Anonyymi
Kovastipa hän nyt mielistelee konservatiivikristittyjä.
- Anonyymi
En pidä asiaa positiivisena valintana, mutta suhtaudun asiaan neutraalisti.
- Anonyymi
Tämä oli kyllä hyvin sanottu.
- AnonyymiUUSI
No eikös presidentti edusta kaikkia suomalaisia? Olivat sitten heteroita tai homoja. Mikä se sellainen presidentti on joka syrjii omia kansalaisia?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No eikös presidentti edusta kaikkia suomalaisia? Olivat sitten heteroita tai homoja. Mikä se sellainen presidentti on joka syrjii omia kansalaisia?
"Mikä se sellainen presidentti on joka syrjii omia kansalaisia?"
Sellainen presidentti olisi älystä osattomille oikein mieluisa. Heille mieluisin olisi presidentti joka olisi homofoobikko ja rasisti raamattutalebani. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ketä Stubb syrjii osoittamalla tukeaan sateenkaari-ihmisille? Ja kuinka voisi edustaa samaan aikaan suvaitsevaisuutta ja jyrkkää uskonnollista ahdasmielisyyttä? Mahdotontahan se olisi.
Mutta se ettei tue ahdasmielisyyttä ei ole kuitenkaan ahdasmielisten syrjimistä, se on vain heidän jättämistä tuenilmaisun ulkopuolelle, koska on mahdotonta, että ihminen eläisi arvotyhjiössä, jossa hänellä ei olisi mitään omia näkemyksiä ja toiminta olisi niin ristiriitaista, että osoitettaisiin kategorisesti tukea (tai oltaisiin osoittamatta) joka ikiselle taholle, joka sellaista vain haluaa pyytää.
-a-teisti-
- Anonyymi
Jos vastustaa homoseksualismia niin karma rankaisee niin että vastustaja syntyy lesboksi , homoksi tai transuksi. Sitten häntä pilkataan uskovaisten taholta. Presidenttimme hampaiden arvostelija saa myös valtavan purukaluston seuraavassa elämässä. Sanoistasi sinut tuomitaan ja saat ansiosi mukaan.
- Anonyymi
Hyvä !
- Anonyymi
Hyvä päätös presidentiltä. Kunnioitan!
- Anonyymi
Hieno juttu! Hyvä, Stubb.
- Anonyymi
Jos presidentin täytyy olla kokoomuslainen, niin kyllähä Stubb on ihan paras siinä laarissa.
Onko niin, että ensimmäistä kertaa Pride saa suojeliakseen istuvan presidentin?- Anonyymi
Entäs kun Stubbi vielä fyysisesti marssii mukana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs kun Stubbi vielä fyysisesti marssii mukana?
Se on hyvä.
- Anonyymi
Meidän KD on omaksunut Jumalan aseman jota sillä ei ole oikeasti ole. Hienoa presidenttiparille suojelijana. Hänhän oli aiemminkin suojelijana ennen presidenttiyttä. Olen myös itse monta kertaa ollut vaimoni kanssa kanssa osallistumassa. Olemme aina ihmisoikeuksien puolustajia. Ja meitä heteroita on mukana suunnattomasti josta ei homovihaajat osaa aavistaakaan.
- Anonyymi
Esivalta on Jumalasta, joten Jumala suojelee Pride-marssia Stubbin välityksellä.
- Anonyymi
Joka paikkaan vedetään tuo viha sana. Ei ole kysymys vihasta, vaan Raamatun sanasta mitä Raamattuun on kirjoitettu.
- AnonyymiUUSI
KD on valjastanut Jumalan esittämään Räsäsen tahtoa.
- Anonyymi
Ei muuten pätkääkään kiinnosta KD ja Persu mielipiteet Pridesta.
Nää pienpuolueet voi marssia jossain pellolla hihulimenoissaan ja kaatuilla vaikka lehmänpaskaan.
Että näin 👍😂😂😂- AnonyymiUUSI
Äänestänkin persuja seuraavan kerran.
Anonyymi kirjoitti:
Äänestänkin persuja seuraavan kerran.
Siis tarkoitatko Tynkkystä vaiko Bergbomia?
- AnonyymiUUSI
Irvokas, haureellinen, luonnonvastainen pride villitys taas likaa kaupunki kuvan, mutta onneksi vain hetkeksi. On paljon ihmisiä, jotka eivät yhdy riettauden menoon mukaan.
Niin mutta tällä palstalla "pridetys" jatkuu taas läpi vuoden, kun te laitauskovaiset pidätte asiaa pinnalla. Ynnä jaksatte toistaa ties kuinka monetta kertaa niitä raamatun jakeita, jossa sanotaan että mies ei saa maata miehen kanssa. Lähteenä kaksituhatta vuotta sitten teltassa hiekka-aavikolla vuohipaimenten kirjoittama opus...
- AnonyymiUUSI
Niin mutta tällä palstalla "pridetys" jatkuu taas läpi vuoden, kun te laitauskovaiset pidätte asiaa pinnalla. Ynnä jaksatte toistaa ties kuinka monetta kertaa niitä raamatun jakeita, jossa sanotaan että mies ei saa maata miehen kanssa. Lähteenä kaksituhatta vuotta sitten teltassa hiekka-aavikolla vuohipaimenten kirjoittama opus...
Olen ihmetellyt että mikä tässä homoudessa niin uskovia kiehtoo että siitä pitää puhua koko ajan. Ehkä se johtuu siitä että heidän pitää piilotella uskontonsa takia homouttaa ja se aiheuttaa sitten tämmöistä kipuilua. En ole varma, mutta aika oudolta vaikuttaa, eikä ole normaalin ihmisen toimintaa.
Saatko sinä muuten edes nukuttua koko kuukautena kun vain mietit että "siellä ne homot kohta taas vaeltavat suurena laumana pitkin Helsingin katuja. Ja että presidenttikin on siellä vielä mukana".
- AnonyymiUUSI
Saatko sinä muuten edes nukuttua koko kuukautena kun vain mietit että "siellä ne homot kohta taas vaeltavat suurena laumana pitkin Helsingin katuja. Ja että presidenttikin on siellä vielä mukana".
Aikoihin ollaan tultu kun presidenttikin on mukana. On se häpeällistä.
Tuo on muuten varmaan kamalaa :d ja kuinka Arto TTT käy kierroksilla kun siellä on ollut pari miestä koiranaamari päässä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se on häpeällistä? Presidenttihän edustaa kaikkia suomalaisia, ihan sama onko homoja tai ei. Mikä se sallainen presidentti on joka syrjii osaa omia kansalaisia? Kuvittele mikä älämölö siitä tulisi kun hän alkaisi syrjimään vaikka näitä änkyrä kristittyjä.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se on häpeällistä? Presidenttihän edustaa kaikkia suomalaisia, ihan sama onko homoja tai ei. Mikä se sallainen presidentti on joka syrjii osaa omia kansalaisia? Kuvittele mikä älämölö siitä tulisi kun hän alkaisi syrjimään vaikka näitä änkyrä kristittyjä.
Niin Suomihan on kaikkien ja siksi täällä on parhaimmat tasa-arvolait.
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä ole mitään muuta häpeällistä kuin vain se, että te laitauskovaiset väititte kiven kovaa kun Stubb valittiin, että hän ei lähde mukaan pride-touhuun. Ja nyt kun sitten paljastuukin, että kyllä lähtee, niin teidän koko maailma tuntuu romahtavan. Mutta kuten sanottu, tämä oli odotettavissa, sillä Stubb äänesti eduskunnassa aikanaan homoliittojen puolesta. Ei mitään uutta auringon alla....
Ei tässä ole mitään muuta häpeällistä kuin vain se, että te laitauskovaiset väititte kiven kovaa kun Stubb valittiin, että hän ei lähde mukaan pride-touhuun. Ja nyt kun sitten paljastuukin, että kyllä lähtee, niin teidän koko maailma tuntuu romahtavan. Mutta kuten sanottu, tämä oli odotettavissa, sillä Stubb äänesti eduskunnassa aikanaan homoliittojen puolesta. Ei mitään uutta auringon alla....
No niin mutta olihan se tavallaan "helluista" se innostus kun Haavisto ei voittanut vai Stubb jolla niin ihana vaimokin :d
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän maan presidentin tulisi näyttää esimerkkiä nuorillekin, ettei nyt ihan mihin tahansa kannata osallistua!
- AnonyymiUUSI
ArtoTTT
#Ei tässä ole mitään muuta häpeällistä kuin vain se, että te laitauskovaiset väititte kiven kovaa kun Stubb valittiin, että hän ei lähde mukaan pride-touhuun. #
Hieman täytyy ihmetellä missä noin on väitetty, kyllähän Stubbin liberaalit näkemykset on olleet hyvin tiedossa, Stubbiahan äänestettiin vain sen takia ettei Haavisto voita, kuka sitten edes vaivautui äänestämään. Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
#Ei tässä ole mitään muuta häpeällistä kuin vain se, että te laitauskovaiset väititte kiven kovaa kun Stubb valittiin, että hän ei lähde mukaan pride-touhuun. #
Hieman täytyy ihmetellä missä noin on väitetty, kyllähän Stubbin liberaalit näkemykset on olleet hyvin tiedossa, Stubbiahan äänestettiin vain sen takia ettei Haavisto voita, kuka sitten edes vaivautui äänestämään.No niin. Kuule silloin kun Stubb valittiin, niin juuri silloin teidän hihhuleiden porukka veti "lipun salkoon" koska Haavistoa ei valittu. Juuri tällä palstalla. Samalla te pilkkasitte kaikin tavoin Haavistoa äänestäneitä.
Ja sitten kun tuli puhe pride-tapahtumasta olitte ehdottoman varmoja siitä että Stubb ei lähde mukaan moiseen pelleilyyn. Mutta mitäpä sinä muistaisit? Ethän sinä edes muista sitä kun väitit että tämän palstan uskovaisten kirjoituksia kerätään talteen jotta sitten kun alkaa "vainot" niin niillä voidaan paikallistaa "tosi-uskovia" vietäväksi leirille.
No tämä ei ole mikään ihme veikkasin tätä jo aikoinaan. Hän on joviaali maailman kansalainen jolle seksuaalisuus ei ole pääasia mutta aikoinaan selkeästi esitti kantansa mitä tule tasa-arvoiseen avioliittolakiin.
- AnonyymiUUSI
Eikä heteroita jaksa loputtomiin kiinnostaa joidenkin homostelu tjms.
Anonyymi kirjoitti:
No noinkin se on. Itse ainakaan ole havainnut mitään muutosta aitoavioliittooni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Ärsyttää koko vouhotus. Pitäisikö tässä itse marssia jossain heterokulkueessa, että tätä seksiä harrastan. Ei helvati.
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Ärsyttää koko vouhotus. Pitäisikö tässä itse marssia jossain heterokulkueessa, että tätä seksiä harrastan. Ei helvati.
No eihän sitä tarvitse lähteä marssimaan mutta tuo nyt on heidän päivä ja samat oikeudet heillä on. Saahan sitä marsseja järjestää jos haluaa , siitä vaan luvat kuntoon jne.
En ymmärrä miksi jotkut uskovat nillittävät ja kadehtivat tuosta pridesta, ei muuta kuin vastavoimaa kehiin, vai mikä on eikö marssijoita riitä ?
- AnonyymiUUSI
No, eipä juuri kiinnosta Helsingin pride.
Joo silloin voi olla menemättä Helsinkiin tai jos siellä asuu niin lomailee jossain vaikka lähellä jos ei rahkeet muuhun riitä.
- AnonyymiUUSI
Tolkun.Ihminen kirjoitti:
Joo silloin voi olla menemättä Helsinkiin tai jos siellä asuu niin lomailee jossain vaikka lähellä jos ei rahkeet muuhun riitä.
Kyllä. Kierrän kaukaa vouhotuksen, ettei tule paha mieli.
Eipä yllätä mitenkään. Räsänen loukkaantui....
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011275485.html- AnonyymiUUSI
Juu, aitolais-Räsäsellä meni sembalot sekaisin presidentin suoraselkäisyyden takia.
Odotetaan vielä sahuri Teuvo Hakkarainen huomaa hitaampana asian.
Hakkarainen on toiseksi tunnetuin aitolainen.
Pe.ku Anonyymi kirjoitti:
Juu, aitolais-Räsäsellä meni sembalot sekaisin presidentin suoraselkäisyyden takia.
Odotetaan vielä sahuri Teuvo Hakkarainen huomaa hitaampana asian.
Hakkarainen on toiseksi tunnetuin aitolainen.
Pe.kuNo ei kait Stubbi koskaan luvannut ettei lakia noudata ja varmaan nuo kysyivät.
- AnonyymiUUSI
Tolkun.Ihminen kirjoitti:
No ei kait Stubbi koskaan luvannut ettei lakia noudata ja varmaan nuo kysyivät.
Ei Stubb mitään lakia ole rikkonut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei Stubb mitään lakia ole rikkonut.
Presidentti suomen puolustusvoimien Ylipäälikkö.
Empä nosta tänään lippua salkoon. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Empä nosta tänään lippua salkoon.Hyvin teet !
Anonyymi kirjoitti:
Empä nosta tänään lippua salkoon.Odotatko siis sinun salkoosi tullaan nostamaan mieluummin Venäjän lippu. Naapurissahan eivät homot juhli, vaan he ovat "avointa riistaa"...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Empä nosta tänään lippua salkoon.No sinä tuskin olet edes armeijaa käynnyt.
- AnonyymiUUSI
Luojan kiitos tämäkin järjestyi ettei tarvinut Orpoa, Purraa tai mikä tää kristillistien ei ihan suomailen ole.
- AnonyymiUUSI
Älä muuta sano. On meillä vaan hieno presidentti ja se , sen vaimokin niin kaunis.
- AnonyymiUUSI
"Ykkösluokassa" kohti ikuista tuhoa.
- AnonyymiUUSI
Stubb heitti sateenkaaren päin Trumpin pläsiä.
Joka Trumppi vastusta on antisemitisti!
Stubbille Axel Olof Freudenthal -mitali kullitettu ja vöillä asetettava Freudenthal-mitali, kunnianosoitus aukkoja avaavasta urheudesta.- AnonyymiUUSI
No meillä sentään on normaalijärkinen ja terve presidentti toista se on tuolla rapakon takana.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No meillä sentään on normaalijärkinen ja terve presidentti toista se on tuolla rapakon takana.
Ei pidä katsoa kaikkea perusta, - siinä pääkoppa pimenee!
- AnonyymiUUSI
Näin viime vuonna picnic-kansaa Pride-kulkueen jälkeen.
Mitä porukkaa...mielenterveyden ongelmat näkyivät kilometrien päähän.Niin tätäkö porukkaa tarkoitat? Kts vaikka kohdasta 5.00 eteenpäin, jossa jopa vanhemmat ovat tuoneet lapsia mukaan noihin picnic-bileisiin....
https://www.youtube.com/watch?v=q4DRTD17FcE
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017533
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1025486- 835017
- 1364394
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113140- 492793
- 522759
- 612377
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102334Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561936