Pride-viikon suojelijat ovat ehdotonta ykkösluokkaa.
MTV tänään klo: 17:56
"Presidenttipari Helsinki Pride -viikon suojelijoiksi"
"Tänä vuonna Helsinki Pride -viikon suojelijoina toimivat presidentti Alexander Stubb ja hänen puolisonsa Suzanne Innes-Stubb. "
"Helsinki Pride huipentuu lauantaina 28.6. Pride-kulkueeseen."
ww.mtvuutiset.fi/artikkeli/presidenttipari-helsinki-pride-viikon-suojelijoiksi/9167956
Toivotaan KD-puolueen ottavan mallia Ruotsin sisarpuolueeltaan, lähtemäkllä mukaan kulkueeseen.
Pe.ku
Hyviä uutisia Helsingin Pride-viikolta
208
973
Vastaukset
- Anonyymi
Heidän arvostuksensa laskee tämän myötä.
- Anonyymi
Miksi laskisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi laskisi?
Haukio oli pride suojelija, mutta Niinistö ei.
- Anonyymi
Minun äänerni presidentinvaaleissa meni ihan oikeaan osoitteeseen.
Stubbin arvostus on todella korkealla Suomessa ja maailmallakin hänestä on tullut yksi arvostetummista johtohahmoista.
Prideä arvostaa noin 90% kansasta, joten sen suojelijana arvostus nousee entisestään.
Pitää muistaa että Ruotsin kristillisdemokraattien kannatuskin nousi huimasti kun heidän puheenjohtajansa osallistui pride-kulkueeseen.
Pe.ku - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stubbin arvostus on todella korkealla Suomessa ja maailmallakin hänestä on tullut yksi arvostetummista johtohahmoista.
Prideä arvostaa noin 90% kansasta, joten sen suojelijana arvostus nousee entisestään.
Pitää muistaa että Ruotsin kristillisdemokraattien kannatuskin nousi huimasti kun heidän puheenjohtajansa osallistui pride-kulkueeseen.
Pe.kuMuistan Stubbin ihan muista asioista. Hevoshammas on hevoshammas vaikka pressa onkin. En tuota äänestänyt enkä tule äänestämäänkään. Stubb on paska isolla Peellä. Paska ei karvoistaan pääse.
Anonyymi kirjoitti:
Muistan Stubbin ihan muista asioista. Hevoshammas on hevoshammas vaikka pressa onkin. En tuota äänestänyt enkä tule äänestämäänkään. Stubb on paska isolla Peellä. Paska ei karvoistaan pääse.
Sinäkö sitten äänestit toisella kiekalla Haavistoa?
Anonyymi kirjoitti:
Pe.kuJos KD kääntäisi kelkkansa, niin puolueen kannatus nousisi kaksinkertaiseksi. Räsänen on nykyään puolueen riippakivi. Aina kun hän aukaisee suunsa julkisuudessa, niin puolueen kannatuksesta höyläytyy aina jonkin verran pois....
Mielenkiintoista miettiä että jos ja kun puolueettomassa selvityksessä Gazassa paljastuu Israelin kannalta "vähemmän mukavia asioita", niin miten se vaikuttaa KD:n kannatukseen? Vrt ambulanssi-isku ja miten sitä pyrittiin peittelemään.Se on ihan sama mitä joku marginaalinen aito-laisten ryhmä Stubbista ajattelee. Se kun te vastustatte Stubbia tämän jälkeen, tulee vain lisäämään hänen suosiotaan. Suurelle yleisölle te aito-laiset olette sen jälkeen vielä suurempi vitsi....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pe.kuMissä menee markkinoinnin ja valehtelun raja?
- Anonyymi
Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Se on ihan sama mitä joku marginaalinen aito-laisten ryhmä Stubbista ajattelee. Se kun te vastustatte Stubbia tämän jälkeen, tulee vain lisäämään hänen suosiotaan. Suurelle yleisölle te aito-laiset olette sen jälkeen vielä suurempi vitsi....
Joukossa tyhmyys tiivistyy, hyvä suuri enemmistö.
Anonyymi kirjoitti:
Joukossa tyhmyys tiivistyy, hyvä suuri enemmistö.
Tuoko pätee myös siihen, että suurin osa suomalaisista kuuluu yhä edelleen kirkkoon? Tai siihen että sinustako oikein hyvä asia, että KD kannatus laskee ja laskee? Silloihan joukko pienenee....
PS. Miltäpä sitä tuntuu hihhulista ampua - taas kerran - omaan jalkaansa...- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pe.kuSamaa mieltä. Kiitos Stubbit !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan Stubbin ihan muista asioista. Hevoshammas on hevoshammas vaikka pressa onkin. En tuota äänestänyt enkä tule äänestämäänkään. Stubb on paska isolla Peellä. Paska ei karvoistaan pääse.
Olet hyvin halveksittava henkilö !
- Anonyymi
Jos KD kääntäisi kelkkansa, niin puolueen kannatus nousisi kaksinkertaiseksi. Räsänen on nykyään puolueen riippakivi. Aina kun hän aukaisee suunsa julkisuudessa, niin puolueen kannatuksesta höyläytyy aina jonkin verran pois....
Mielenkiintoista miettiä että jos ja kun puolueettomassa selvityksessä Gazassa paljastuu Israelin kannalta "vähemmän mukavia asioita", niin miten se vaikuttaa KD:n kannatukseen? Vrt ambulanssi-isku ja miten sitä pyrittiin peittelemään.Kyllä ne jotain keksii kun yleinen suhtautuminen maailmalla kasvaa Israelin tuomitsemiseen. Päivi ja Sari vänkää vastaan vielä saattohoidossakin.
- Anonyymi
Tuoko pätee myös siihen, että suurin osa suomalaisista kuuluu yhä edelleen kirkkoon? Tai siihen että sinustako oikein hyvä asia, että KD kannatus laskee ja laskee? Silloihan joukko pienenee....
PS. Miltäpä sitä tuntuu hihhulista ampua - taas kerran - omaan jalkaansa...Itse ammuit taas kerran itseäsi jalkaan. Kerro toki, miltä se tuntuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pe.kuEo pridea kannata kuin vasemmisto javihreet Stubb sai äänensä kun ei ollut parempaa ajateltiin että on kahdesta huonosta parempi verraten Haavistoon. Ei ainakaan toiselle kaudelle ole asiaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pe.kuEi arvosta kovinkaan moni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi laskisi?
Sotkevat kätensä ,moraalinsa ja Aids levityksellekin annettaan siunaus ei Hyvä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haukio oli pride suojelija, mutta Niinistö ei.
No ei ihme !
Niinistö on jo niin vanha ukko ettei siitä ole mihinkään ...
Tupakka ukko vielä ,sen polttamisella varmistaa ettei seiso kuin järki makuuhuoneessa vanhenmuuten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pe.kuMahtavaa kun se on saanut jo melkein 3.Maailmansodan aikaan ja varmistanut että Suomi on ykkös osallistuja siihen...niin homottaa koko kansankin vielä
Kyllä Putin on järjissään tässä asiassa ! - Anonyymi
Sinäkö sitten äänestit toisella kiekalla Haavistoa?
Väyrystä ääneestin
- Anonyymi
Se on ihan sama mitä joku marginaalinen aito-laisten ryhmä Stubbista ajattelee. Se kun te vastustatte Stubbia tämän jälkeen, tulee vain lisäämään hänen suosiotaan. Suurelle yleisölle te aito-laiset olette sen jälkeen vielä suurempi vitsi....
Oletpa oikea suvaitsevaisuuden malliesimerkki.
Täytyy tunnustaa, että minun silmissäni - vaikka sillä ei mitään merkitystä olekkaan - Stubbin arvostus on noussut. Hän on hoitanut tuon kansainvälisen puolen todella tyylikkäästi. Eikä möläytellyt tyhmiä...
- Anonyymi
Stubbib tulisi tutustua enemmän Raamatun sanaan, se on tärkeää tuntea Raamattu.
Anonyymi kirjoitti:
Miks? Ei Suomea johdeta millään raamatulla vaan pragmaattisesti järjellä. Siksi toiseksi kyllähän täällä hehkutettiin kovasti kun Stubb päätti itsenäisyyspäivän puheen sanoihin "herran siunausta". Nyt sitten Stubb onkin paholaisesta seuraava...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stubb toivotti Jumalan siunausta Uuden Vuoden puheen lopuksi
Tästähän asiasta palstalla keskusteltiin silloin kun Stubb valittiin pressaksi. Häntä äänestäneet aitolaiset liputtivat hänen puolesta siksi, että Haavistoa ei valittu. Silloin ei kukaan laitauskovaisista myöskään suostunut uskomaan, että Stubb antaisi nimensä ja asemansa priden käyttöön. No nyt näin kävi, joten mitens nyt suu pannaan...?
- Anonyymi
☹️
- Anonyymi
Tolkku muistaakseni ennusti Stubib Priden suojelijaksi 😁 aitolaiset ei tietenkään uskoneet
Anonyymi kirjoitti:
Tolkku muistaakseni ennusti Stubib Priden suojelijaksi 😁 aitolaiset ei tietenkään uskoneet
Näinhän se meni ja aito-laiset veti asiasta herneen välittömästi nenäänsä. No siellä se nyt pyörii se herne. Siis nenässä edelleen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kahdesta paskasta valitsee pienemmän, niin onko se joku uutinen, että äänesti paskaa?
Anonyymi kirjoitti:
Jos kahdesta paskasta valitsee pienemmän, niin onko se joku uutinen, että äänesti paskaa?
Ja-ha. Nyt on tälläinen ääni kellossa. Kun heti vaalien jälkeen kaikki aito-laiset liputtivat yhdessä Stubbin puolesta ja pilkkasivat joukolla niitä, jotka olivat äänestäneet Haavistoa. Minäkin sain osani tästä, totta kai. Eivätkä he millään voineet uskoa, että minä en ollut ekalla enkä tokalla kiekalla ketään.
Vain siinä tapauksessa olisin käynyt äänestämässä. jos Halla-aho olisi ollut toisella kiekalla mukana. Olisin äänestänyt sitä, joka oli häntä vastassa. "Eiran prinssi" ei ollut mukana, joten minulle oli yksi lysti kumpiko voittaisi, Haavisto vaiko Stubb. Kumpikin heistä omasi samanlaisen liberaalin maailmankatsomuksen, joka kelpaa minulle.- Anonyymi
Ja-ha. Nyt on tälläinen ääni kellossa. Kun heti vaalien jälkeen kaikki aito-laiset liputtivat yhdessä Stubbin puolesta ja pilkkasivat joukolla niitä, jotka olivat äänestäneet Haavistoa. Minäkin sain osani tästä, totta kai. Eivätkä he millään voineet uskoa, että minä en ollut ekalla enkä tokalla kiekalla ketään.
Vain siinä tapauksessa olisin käynyt äänestämässä. jos Halla-aho olisi ollut toisella kiekalla mukana. Olisin äänestänyt sitä, joka oli häntä vastassa. "Eiran prinssi" ei ollut mukana, joten minulle oli yksi lysti kumpiko voittaisi, Haavisto vaiko Stubb. Kumpikin heistä omasi samanlaisen liberaalin maailmankatsomuksen, joka kelpaa minulle."en ollut ekalla enkä tokalla kiekalla ketään"
Vai sellainen tyyppi olet. - Anonyymi
Et puhu taaskaan totta, vaan yleistät korkeintaan jonkun yksittäisen kommentoijan mukaan, kuten tapanasi vahvasti on. Taas siis tuollaista lapsellista ”ei kukaan”-liioitteluasi, kun itse näin toisenlaista viestintää omani lisäksi.
EI tietenkään ollut lainkaan vaikeutta uskoa, kun tietää millainen Stubb on ja historiaa..
Et tajua niin yksinkertaista asiaa, että toisella kierroksella oli vain kaksi ehdokasta ja siitä voi olla tyytyväinen, että suosikki, parempana vaihtoehtona pidetty niistä voitti, vaikka mieluisammat ehdokkaat jäivät ensimmäiselle kierrokselle.
Tämäkin asia on toistunut ja tullut hyvin esiin täällä keskusteluissa.
Stubbiin presidenttinä (ja myös puolisoonsa) on saanut olla pääasiassa tyytyväinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä ihmeen aitolaiset?
Joku yksittäinen siis..miksi käytät monikkoa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vissiin sitten kuulu ”aitolaisiin” tai ole se tietty yksittäinen kommentoija, josta puhutaan.
Ainakin itse olen nähnyt useiden uskovien tienneet Stubbin taustat, niin ettei tällainen asia tule yhtään minään yllätyksenä. - Anonyymi
Vain siinä tapauksessa olisin käynyt äänestämässä. jos Halla-aho olisi ollut toisella kiekalla mukana. Olisin äänestänyt sitä, joka oli häntä vastassa. "Eiran prinssi" ei ollut mukana, joten minulle oli yksi lysti kumpiko voittaisi, Haavisto vaiko Stubb. Kumpikin heistä omasi samanlaisen liberaalin maailmankatsomuksen, joka kelpaa minulle.Valehtelet menemään vain. En ole pilkannut Haavistoa, vaan puolustanut, kun hänestä on puhuttu turhan asiattomasti.
- Anonyymi
Vain siinä tapauksessa olisin käynyt äänestämässä. jos Halla-aho olisi ollut toisella kiekalla mukana. Olisin äänestänyt sitä, joka oli häntä vastassa. "Eiran prinssi" ei ollut mukana, joten minulle oli yksi lysti kumpiko voittaisi, Haavisto vaiko Stubb. Kumpikin heistä omasi samanlaisen liberaalin maailmankatsomuksen, joka kelpaa minulle.Valehtelet. Ei tuo ole oikein. YKSI tai kaksi EI OLE SAMA KUIN KAIKKI.
Todellisuudessa olen kirjoittanut Haaviston positiivisista puolista,
enkä pitänyt hänen asiattomasta nimittelystä, jota teki vain YKSI vastustajansa anonyymisti - ja puutuin siihen. - Anonyymi
Vain siinä tapauksessa olisin käynyt äänestämässä. jos Halla-aho olisi ollut toisella kiekalla mukana. Olisin äänestänyt sitä, joka oli häntä vastassa. "Eiran prinssi" ei ollut mukana, joten minulle oli yksi lysti kumpiko voittaisi, Haavisto vaiko Stubb. Kumpikin heistä omasi samanlaisen liberaalin maailmankatsomuksen, joka kelpaa minulle.VAIN YKSI on ollut kimpussasi äänestämiseesi liittyen. Miksi ihmeessä valehtelet asiasta monikossa yleistäen? Että saat vain ilkeillä ja mustamaalata..? Jos olet todellisuudessa toiminut opettajana alaikäisille, miten ihmeessä olet onnistunut kasvattamaan heitä, kun tuollaiset perusasiat eivät edes ole hallussasi..?
EN ole epäillyt lainkaan sitä, jos joku sanoo, ettei äänestä, ettei se pitäisi paikkaansa. Asia on yhdentekevä, vaikka äänestysprosentin kannalta toivoisin, että käytäisiin jättämässä edes tyhjä lappu. Olen nähnyt VAIN YHDEN olevan kimpussasi asiasta, EI TODELLAKAAN useat, kuten mustamaalaat. - Anonyymi
Turpa on irveessä tietenkin. Ja vielä enemmän kun kuulee että Stubb on bi seksuaali. Kipinkapin tietämättömät selaamaan Googlea.
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet menemään vain. En ole pilkannut Haavistoa, vaan puolustanut, kun hänestä on puhuttu turhan asiattomasti.
Niin ja nyt sitten tunnustat että Haavistosta on tällä palstalla puhuttu asiattomasti. Olette te uskovaiset hassuja kun koko ajan ammutte itseänne jalkaan....
Anonyymi kirjoitti:
VAIN YKSI on ollut kimpussasi äänestämiseesi liittyen. Miksi ihmeessä valehtelet asiasta monikossa yleistäen? Että saat vain ilkeillä ja mustamaalata..? Jos olet todellisuudessa toiminut opettajana alaikäisille, miten ihmeessä olet onnistunut kasvattamaan heitä, kun tuollaiset perusasiat eivät edes ole hallussasi..?
EN ole epäillyt lainkaan sitä, jos joku sanoo, ettei äänestä, ettei se pitäisi paikkaansa. Asia on yhdentekevä, vaikka äänestysprosentin kannalta toivoisin, että käytäisiin jättämässä edes tyhjä lappu. Olen nähnyt VAIN YHDEN olevan kimpussasi asiasta, EI TODELLAKAAN useat, kuten mustamaalaat.Niin sinusta aito-lainen ja Arto TTT ovat sinusta yksi ja sama henkilö?
- Anonyymi
Tuon tasoisella ulkonäköön menemisellä kerrot enemmän itsestäsi.
Anonyymi kirjoitti:
Tuon tasoisella ulkonäköön menemisellä kerrot enemmän itsestäsi.
Kun ei Heimo Vesa osaa oikein muuta. Muuta kuin pukeutua oranssiin tuulipukuun ja siihen sävy sävyyn osuvaan päähineeseen. Sellaisia ne on ne kaappihomot. Plus tekstit ovat aina yhtä lyhyitä ja niiden osumatarkkuus on plus miinus nolla.
Sama kaveri aikoinaan väitti että ALFAlla menee hyvin, RKP ei mene hallitukseen, Junnila ei eroa, Räsäsestä tulee ministeri, KD eroaa hallituksesta, jos muut eivät taivu sen tahtoon äiti-isä kiistassa, Mika Aaltolasta tulee uusi pressa jne jne jne...
- Anonyymi
Kyllä me suomalaisten enemmistö olemme yhdenvertaisuuden kannalla, vaikka emme pride-kulkueessa marssisikaan.
Ja, yllätys, yllätys, suurin osa marssijoistakin on enemmistöä eli heteroita, jotka eivät katso asialliseksi vähemmistöjen syrjintää!- Anonyymi
Pride ei edusta yhdenvertaisuutta vaan promoaa avoimesti seksuaaliperversioita yhteiskunaan. Älkää uskoko markkinointivalheita vaan katsokaa tekoja.
- Anonyymi
Taasko joku hiippari puhuu omiaan keksimänsä "suomalaisten enemmistön" suulla ja auktoriteetilla? Vajakki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taasko joku hiippari puhuu omiaan keksimänsä "suomalaisten enemmistön" suulla ja auktoriteetilla? Vajakki!
Voi kritisoida pitääkö joku asia ihan paikkaansa, mutta tuo nimittely on asiatonta, eikä hän niin ärsyttävästi kirjoittanut, oli sitten oikeassa tai ei. Hän ei nimitellyt, kertoi vain näkemyksensä.
- Anonyymi
Näin on. Suurin osa kulkueessa ollaan heteroita. Me puolustetaan jokaisen oikeuksia olla omia itsejään. Meitä oli yhdeltä paikkakunnalta aiemmin 20 bussia heteroperheitä mukana. Ja hauskaa oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pride ei edusta yhdenvertaisuutta vaan promoaa avoimesti seksuaaliperversioita yhteiskunaan. Älkää uskoko markkinointivalheita vaan katsokaa tekoja.
Mitä höpisee hän? Mitä perverssia näät tasa arvossa? Olet hyvin rajoittunut ja ilkeä vääristelijä.
Anonyymi kirjoitti:
Niin mistähän teoista sinä nyt oikein puhut? Voisitko mainita näistä "teoista" edes yhden? Miten kyseinen teko on häirinnyt sinun elämääsi? Mitä sellaista et saa enää tai et voi tehdä mitä sait tehdä ennen kuin oli pride-tapahtuma?
Niin mistähän teoista sinä nyt oikein puhut? Voisitko mainita näistä "teoista" edes yhden? Miten kyseinen teko on häirinnyt sinun elämääsi? Mitä sellaista et saa enää tai et voi tehdä mitä sait tehdä ennen kuin oli pride-tapahtuma?
Odottelin vastausta mutta ei sitä vain näy missään....
- Anonyymi
ArtoTTT
KD:llä puolueena ei ole mitään asiaa Helsinki Pride kulkueeseen, ei tässä ole paljon aikaa kun kokoomuskin oli suljettu ulos, tänä vuonna jopa 17 vuotta osallistunut SKP:n Punainen sateenkaari suljettiin ulos tapahtumasta. "Yhdenvertaisuus" on tarkkaa puuhaa ja vaatii esim. uusimpien poliittisten vaatimusten varauksetonta hyväksymistä.- Anonyymi
Jos jossain puolueessa on Setan/Priden tukioita, mikseivät he voisi osallistua tunnuksineen Prideen, ellei sitten puolue sitä kiellä? Eikö heidän kannaltaan ole hyvä, että tuodaan esiin että monenlaista eri puolueista löytyy tukijoita? Etenkin Kokoomuksen sulkeminen pois oli pohjanoteeraus, kun pääasiassa kokoomuslaisten tuella saivat poliittisia tavoitteitaan läpi translaki-äänestyksissä..mutta oli liikaa vastustajia, eivätkä saaneet kaikkea läpi juuri siten kuin olisivat halunneet..
- Anonyymi
Helsinki Pride 2025 -kulkueessa ei nähdä puolueblokkeja, eikä tapahtuman järjestäjä toivo mukaan puoluetunnusten ja -banderollien näkymistä. Poliittisia puolueita ei oteta myöskään yhteistyökumppaneiksi. Ei siis mitään poliittista puoluetta.
Helsinki Priden hallitus on ilmoittanut, että eduskuntapuolueet voivat halutessaan osallistua vuoden 2025 Helsinki Pride -kulkueeseen yhteisellä kävelyblokilla.
Myös varmasti siis KD. Tiuskin kuitenkaan sellaista näemme. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsinki Pride 2025 -kulkueessa ei nähdä puolueblokkeja, eikä tapahtuman järjestäjä toivo mukaan puoluetunnusten ja -banderollien näkymistä. Poliittisia puolueita ei oteta myöskään yhteistyökumppaneiksi. Ei siis mitään poliittista puoluetta.
Helsinki Priden hallitus on ilmoittanut, että eduskuntapuolueet voivat halutessaan osallistua vuoden 2025 Helsinki Pride -kulkueeseen yhteisellä kävelyblokilla.
Myös varmasti siis KD. Tiuskin kuitenkaan sellaista näemme.ArtoTTT
#Helsinki Priden hallitus on ilmoittanut, että eduskuntapuolueet voivat halutessaan osallistua vuoden 2025 Helsinki Pride -kulkueeseen yhteisellä kävelyblokilla.#
Tietenkin vain sellaiset puolueet ovat tervetulleita jotka ovat sitoutuneet liikkeen uusimpiin poliittisiin tavoitteisiin.
"Kulkueblokkiin osallistuvilta eduskuntapuolueilta edellytetään sitoutumista sateenkaaripoliittisen toimintaohjelman edistämiseen."
https://ranneliike.net/uutiset/16446/helsinki-pride-rajaa-puolueiden-nakyvyytta-pride-kulkueessa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
#Helsinki Priden hallitus on ilmoittanut, että eduskuntapuolueet voivat halutessaan osallistua vuoden 2025 Helsinki Pride -kulkueeseen yhteisellä kävelyblokilla.#
Tietenkin vain sellaiset puolueet ovat tervetulleita jotka ovat sitoutuneet liikkeen uusimpiin poliittisiin tavoitteisiin.
"Kulkueblokkiin osallistuvilta eduskuntapuolueilta edellytetään sitoutumista sateenkaaripoliittisen toimintaohjelman edistämiseen."
https://ranneliike.net/uutiset/16446/helsinki-pride-rajaa-puolueiden-nakyvyytta-pride-kulkueessaNiin? Voiko Aito avioliitto ry:n marssille osallistu Seta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
https://ranneliike.net/uutiset/16446/helsinki-pride-rajaa-puolueiden-nakyvyytta-pride-kulkueessaÖö... Miksi joku KD pitäisi ottaa mukaan, kun he vastustavat Pridea henkeen ja vereen, eivätkä edes tulisi mukaan vaikka pyydettäisiin?
Kyseessä on mielenosoitus ja niissä yleensä mukana on tukijat, näin Jeesus-marsseillakin tai tuossa mainituissa Aa-yhdistyksen miekkareissa.
Turhaa valitusta Arto. Valita sitten kun KD pyrkii kukaan, mutta ei huolita. Sitä päivää voi joutua odottamaan kauan, että mukaan pyrkisi.
KD-puolueen jäsen voi osallistua kyllä, mutta ei kantaa mitään KD:n kylttiä. Eikä KD siitä kyllä riemastuisikaan. - Anonyymi
Olet siis huolissasi ettei KD voi osallistua Prideen? Vai haluatko vain nillittää tapasi mukaan?
Valistunut arvaukseni: haluat nillittää.
-a-teisti- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis huolissasi ettei KD voi osallistua Prideen? Vai haluatko vain nillittää tapasi mukaan?
Valistunut arvaukseni: haluat nillittää.
-a-teisti-ArtoTTT
Nytkö jo valitat siitäkin että vastaan aloituksessa esitettyyn väitteeseen.
#Toivotaan KD-puolueen ottavan mallia Ruotsin sisarpuolueeltaan, lähtemäkllä mukaan kulkueeseen.#(pekun aloituksessa)
Eli ei KD:tä sinne huolittaisi, kun kuuliaisuutta liikkeen poliittiselle ohjelmalle vaaditaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
Nytkö jo valitat siitäkin että vastaan aloituksessa esitettyyn väitteeseen.
#Toivotaan KD-puolueen ottavan mallia Ruotsin sisarpuolueeltaan, lähtemäkllä mukaan kulkueeseen.#(pekun aloituksessa)
Eli ei KD:tä sinne huolittaisi, kun kuuliaisuutta liikkeen poliittiselle ohjelmalle vaaditaan.Olet siis huolissasi ettei KD voi osallistua Prideen? Mikäli olet, niin huolesi on aivan varmasti aiheeton, sillä eihän KD ole antanut pienintäkään vihjettä, että edes harkitsisi osallistumista.
Ja oletan sinun tietävän itsekin tämän mitä suurimmalla varmuudella, joten nillitystähän tuo on.
Ymmärrät kai, että KD joka vastustaa käytännössä kaikilta osin seksuaalivähemmistöjen oikeuksia olisi kuin sateenkaarilippu Aito avioliitto ry:n mielenilmauksessa.
Vaikka Pridesta on tullut jo kansankarnevaali, niin on se pohjimmiltaan edelleen mielenilmaisu, jonka tavoite on seksuaalivähemmistöjen oikeuksien edistäminen. Aika heikosti näitä oikeuksia kynsin ja hampain vastustavat Kristillisdemokraatit tähän joukkoon sopisivat.
-a-teisti- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis huolissasi ettei KD voi osallistua Prideen? Mikäli olet, niin huolesi on aivan varmasti aiheeton, sillä eihän KD ole antanut pienintäkään vihjettä, että edes harkitsisi osallistumista.
Ja oletan sinun tietävän itsekin tämän mitä suurimmalla varmuudella, joten nillitystähän tuo on.
Ymmärrät kai, että KD joka vastustaa käytännössä kaikilta osin seksuaalivähemmistöjen oikeuksia olisi kuin sateenkaarilippu Aito avioliitto ry:n mielenilmauksessa.
Vaikka Pridesta on tullut jo kansankarnevaali, niin on se pohjimmiltaan edelleen mielenilmaisu, jonka tavoite on seksuaalivähemmistöjen oikeuksien edistäminen. Aika heikosti näitä oikeuksia kynsin ja hampain vastustavat Kristillisdemokraatit tähän joukkoon sopisivat.
-a-teisti-ArtoTTT
Miettisit ennemmin miksi kansankarnevaali vaatii liikkeen johdon poliittiseen ohjelmaan sitoutumista, tänä vuonnahan sitä on yritetty lakaista maton alle vanhojen ylilyöntien seurauksena, jolloin esim. kokoomus oli suljettu pois. Totuus on kuitenkin yksinkertainen, yhdenvertaisia ovat vain samaa mieltä olevat, ne jotka varauksettomasti hyväksyvät liikkeen johdon uusimmat poliittiset vaatimukset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
Miettisit ennemmin miksi kansankarnevaali vaatii liikkeen johdon poliittiseen ohjelmaan sitoutumista, tänä vuonnahan sitä on yritetty lakaista maton alle vanhojen ylilyöntien seurauksena, jolloin esim. kokoomus oli suljettu pois. Totuus on kuitenkin yksinkertainen, yhdenvertaisia ovat vain samaa mieltä olevat, ne jotka varauksettomasti hyväksyvät liikkeen johdon uusimmat poliittiset vaatimukset.Edelleen:
Vai sopivatko mielestäsi? Ovatko pyrkimässäkään?
-a-teisti- Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
Miettisit ennemmin miksi kansankarnevaali vaatii liikkeen johdon poliittiseen ohjelmaan sitoutumista, tänä vuonnahan sitä on yritetty lakaista maton alle vanhojen ylilyöntien seurauksena, jolloin esim. kokoomus oli suljettu pois. Totuus on kuitenkin yksinkertainen, yhdenvertaisia ovat vain samaa mieltä olevat, ne jotka varauksettomasti hyväksyvät liikkeen johdon uusimmat poliittiset vaatimukset.Arto TTT on ainakin aina samaa mieltä. Oman itsensä kanssa. Ja muita mielipiteitä ei sitten olekkaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
Miettisit ennemmin miksi kansankarnevaali vaatii liikkeen johdon poliittiseen ohjelmaan sitoutumista, tänä vuonnahan sitä on yritetty lakaista maton alle vanhojen ylilyöntien seurauksena, jolloin esim. kokoomus oli suljettu pois. Totuus on kuitenkin yksinkertainen, yhdenvertaisia ovat vain samaa mieltä olevat, ne jotka varauksettomasti hyväksyvät liikkeen johdon uusimmat poliittiset vaatimukset.Ainoa syy miksi miksi KD:n voisi edes hypoteettisesti kuvitella osallistuvan Prideen on pinkwashing.
Jossakin hyvin kummallisessa tilanteessa. Ja siis täysin hypoteettisesti, mielikuvitus ei veny siihen, että tästä todellisuudesta voisi jonkin syyn moiseen johtaa.
Ja pinkwashing on sekin asia, jota ei erityisen hyvällä katsota.
-a-teisti- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa syy miksi miksi KD:n voisi edes hypoteettisesti kuvitella osallistuvan Prideen on pinkwashing.
Jossakin hyvin kummallisessa tilanteessa. Ja siis täysin hypoteettisesti, mielikuvitus ei veny siihen, että tästä todellisuudesta voisi jonkin syyn moiseen johtaa.
Ja pinkwashing on sekin asia, jota ei erityisen hyvällä katsota.
-a-teisti-ArtoTTT
KD tuskin pridestä on kiinnostunut, mutta pointti on siinä että pridehän markkinoi liikettään suureen ääneen kaikkien ihmisten ehdottomalla yhdenvertaisuudella ja tasa-arvolla ja jotkut ovat tämän uskoneetkin, todellisuudessa heidän kanssaan yhdenvertaisia ovatkin vain heidän kanssaan samaa mieltä olevat.
"Tampereen pormestariksi todennäköisesti nouseva Ilmari Nurminen (sd.) kertoi torstaina, että perussuomalaiset ja kristillisdemokraatit on jätetty pois neuvotteluista Tampereen pormestariohjelmasta vuosille 2025–2029."
https://www.suomenuutiset.fi/sdp-sulki-perussuomalaiset-ulos-pormestarineuvotteluista-vigelius-nurmisen-puheet-yhteistyon-tarkeydesta-ovat-ristiriidassa-tekojen-kanssa/
Myöskään pelkkä homouden hymistely ei riitä, pitää sitoutua epäilyksettä myös kaikkiin muihin liikkeen vaatimuksiin, muuten voi joutua liikkeen epäsuosioon ja hylkiöksi.
"Harry Potter -kirjoilla maailman rikkaimpien naisten joukkoon noussut J.K. Rowling on lukeutunut jo muutaman vuoden ajan trans-aktivistien eniten vihaamiin ja maalittamiin ihmisiin maailmassa. Rowling on taukoamattoman vihapostin tulvan kohteena kirjepostitse, sähköpostitse sekä Twitterissä. "
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/ionmittler/potter-kirjailija-rowling-sai-trans-vihat-niskaansa-vaadittuaan-naisille-turvallista-tilaa-falloksen-omistajilta/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
KD tuskin pridestä on kiinnostunut, mutta pointti on siinä että pridehän markkinoi liikettään suureen ääneen kaikkien ihmisten ehdottomalla yhdenvertaisuudella ja tasa-arvolla ja jotkut ovat tämän uskoneetkin, todellisuudessa heidän kanssaan yhdenvertaisia ovatkin vain heidän kanssaan samaa mieltä olevat.
"Tampereen pormestariksi todennäköisesti nouseva Ilmari Nurminen (sd.) kertoi torstaina, että perussuomalaiset ja kristillisdemokraatit on jätetty pois neuvotteluista Tampereen pormestariohjelmasta vuosille 2025–2029."
https://www.suomenuutiset.fi/sdp-sulki-perussuomalaiset-ulos-pormestarineuvotteluista-vigelius-nurmisen-puheet-yhteistyon-tarkeydesta-ovat-ristiriidassa-tekojen-kanssa/
Myöskään pelkkä homouden hymistely ei riitä, pitää sitoutua epäilyksettä myös kaikkiin muihin liikkeen vaatimuksiin, muuten voi joutua liikkeen epäsuosioon ja hylkiöksi.
"Harry Potter -kirjoilla maailman rikkaimpien naisten joukkoon noussut J.K. Rowling on lukeutunut jo muutaman vuoden ajan trans-aktivistien eniten vihaamiin ja maalittamiin ihmisiin maailmassa. Rowling on taukoamattoman vihapostin tulvan kohteena kirjepostitse, sähköpostitse sekä Twitterissä. "
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/ionmittler/potter-kirjailija-rowling-sai-trans-vihat-niskaansa-vaadittuaan-naisille-turvallista-tilaa-falloksen-omistajilta/Nyt kitinäsi lähti taas uusille laduille. Pysytään nyt yhden kerran yhdessä aiheessa kerrallaan, eli Pridessä.
Pride on arvopohjaltaan seksuaalivähemmistöjen oikeuksia puolustava ja edistävä organisaatio. Entä KD? Niitä vimmaisesti vastustava ja kuten sanoin: KD:n virallinen esiintyminen ko. mielenosoituksessa/kansanjuhlassa on kuin Aito Avioliitto ry:n paraatissa mukana roikkuisi Pride-lippuja kantava joukko.
Kyllähän sinä taas kitiset, ratsastat keppihevosella, jonka ainoa jalka on poikki. Omin tunnuksin varustautuneet yhteisöt ja vastaavat allekirjoittavat, tai ainakin väittävät allekirjoittavansa Pride-liikkeen tavoitteet. Heillä on siis tavallaan virallinen status tukijana. Tässä ei ole sinänsä mitään ihmeellistä.
Viittaan tässä siis vielä tuohon pinkwashingiin, joka on ollut Priden asialistalla sekin. Tämä käytäntö karsii sitä ilmiötä varmasti, joka on varmasti ihan suotavaa jopa sinunkin mielestä. Nimittäin jos asiaa hiukan vaivaudut miettimään.
-a-teisti-
- Anonyymi
Stubbi nyt vain yrittää mielistellä kaikkia.
- Anonyymi
Kovastipa hän nyt mielistelee konservatiivikristittyjä.
- Anonyymi
En pidä asiaa positiivisena valintana, mutta suhtaudun asiaan neutraalisti.
- Anonyymi
Tämä oli kyllä hyvin sanottu.
- Anonyymi
No eikös presidentti edusta kaikkia suomalaisia? Olivat sitten heteroita tai homoja. Mikä se sellainen presidentti on joka syrjii omia kansalaisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eikös presidentti edusta kaikkia suomalaisia? Olivat sitten heteroita tai homoja. Mikä se sellainen presidentti on joka syrjii omia kansalaisia?
Ketä Stubb syrjii osoittamalla tukeaan sateenkaari-ihmisille? Ja kuinka voisi edustaa samaan aikaan suvaitsevaisuutta ja jyrkkää uskonnollista ahdasmielisyyttä? Mahdotontahan se olisi.
Mutta se ettei tue ahdasmielisyyttä ei ole kuitenkaan ahdasmielisten syrjimistä, se on vain heidän jättämistä tuenilmaisun ulkopuolelle, koska on mahdotonta, että ihminen eläisi arvotyhjiössä, jossa hänellä ei olisi mitään omia näkemyksiä ja toiminta olisi niin ristiriitaista, että osoitettaisiin kategorisesti tukea (tai oltaisiin osoittamatta) joka ikiselle taholle, joka sellaista vain haluaa pyytää.
-a-teisti- - Anonyymi
Et itse selvästi hyväksy uskovia, vaan ylimielisesti mustamaalaat hyvin ala-arvoisine nimittelyineen heitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Priden keulakuvana olemattomuus ei tietenkään tarkoittaisi syrjintää ketään kohtaan, ei sitäkään ettei kannattaisi henk.koht. Prideä.
Eiväthän kaikki homotkaan kannata prideä, koe, että se edustaisi heidänlaisiaan homoja, että se toiminnassaan menisi oikeaan suuntaan.. Mutta eivät he siinä tietenkään syrji itseään. Jotain osaa arvoista voi tietysti kannattaa ketkä hyvänsä, uskovatkin.
Kun kys. liike on mennyt niin pahasti politisoituneeksi, vahvasti kansaa jakavaksi, ehdottomaksi tarkkoine vaatimuksineen, ei sen keulakuvana oleminen sovi etenkään koko kansan presidentille.
- Anonyymi
Jos vastustaa homoseksualismia niin karma rankaisee niin että vastustaja syntyy lesboksi , homoksi tai transuksi. Sitten häntä pilkataan uskovaisten taholta. Presidenttimme hampaiden arvostelija saa myös valtavan purukaluston seuraavassa elämässä. Sanoistasi sinut tuomitaan ja saat ansiosi mukaan.
- Anonyymi
Hyvä !
- Anonyymi
Hyvä päätös presidentiltä. Kunnioitan!
- Anonyymi
Hieno juttu! Hyvä, Stubb.
- Anonyymi
Jos presidentin täytyy olla kokoomuslainen, niin kyllähä Stubb on ihan paras siinä laarissa.
Onko niin, että ensimmäistä kertaa Pride saa suojeliakseen istuvan presidentin?- Anonyymi
Entäs kun Stubbi vielä fyysisesti marssii mukana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs kun Stubbi vielä fyysisesti marssii mukana?
Se on hyvä.
- Anonyymi
Meidän KD on omaksunut Jumalan aseman jota sillä ei ole oikeasti ole. Hienoa presidenttiparille suojelijana. Hänhän oli aiemminkin suojelijana ennen presidenttiyttä. Olen myös itse monta kertaa ollut vaimoni kanssa kanssa osallistumassa. Olemme aina ihmisoikeuksien puolustajia. Ja meitä heteroita on mukana suunnattomasti josta ei homovihaajat osaa aavistaakaan.
- Anonyymi
Esivalta on Jumalasta, joten Jumala suojelee Pride-marssia Stubbin välityksellä.
- Anonyymi
Joka paikkaan vedetään tuo viha sana. Ei ole kysymys vihasta, vaan Raamatun sanasta mitä Raamattuun on kirjoitettu.
- Anonyymi
KD on valjastanut Jumalan esittämään Räsäsen tahtoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KD on valjastanut Jumalan esittämään Räsäsen tahtoa.
Lukisit sitä Raamattua, etkä esittäisi tuollaisia typeryyksiä
- Anonyymi
Ei muuten pätkääkään kiinnosta KD ja Persu mielipiteet Pridesta.
Nää pienpuolueet voi marssia jossain pellolla hihulimenoissaan ja kaatuilla vaikka lehmänpaskaan.
Että näin 👍😂😂😂- Anonyymi
Äänestänkin persuja seuraavan kerran.
Anonyymi kirjoitti:
Äänestänkin persuja seuraavan kerran.
Siis tarkoitatko Tynkkystä vaiko Bergbomia?
- Anonyymi
Olipa lapsellinen, asioista mitään ymmärtämättömän kommentti.
- Anonyymi
Hehän juuri asiaankuuluvasti kritisoivat Prideä,
eikä Tynkkynen kokenut olevansa tervetullut Prideen siihen puolisonsa kanssa osallistuessaan, kun on väärät mielipiteet omaava liikkeen kiivaampien kannattajien mukaan. Tynkkystä kohtaan Pride osoitettu iloinen tervehdyskin sai kritiikkiä..
Tynkkynen:
” Pridella oli aluksi kaunis idea.
Sitten vihervasemmisto pala palalta nielaisi tuon kentän sisuksiinsa ja alkoi juoksuttaa laajasti omaa agendaansa prideen mukaan.
Se kaikki pitää pian niellä ja mennä noiden puolueiden nuottien mukaan, tai yhteistyö on mahdotonta.”
Tynkkynen:
” ”- Viime vuonna olin ensimmäistä kertaa mukana ja koin sen olevan todella provosoiva joitain ihmisiä kohtaan. Painetaan toisia ihmisiä alas, jotta voidaan nostaa itseämme ylös, hän jatkaa.
Hän aisti viime Pride-tapahtumassa, että siellä haukuttiin ihmisiä, jotka eivät ole yhtä perillä sateenkaari-ihmisiin liittyvistä asioista.
- Jos meitä sateenkaari-ihmisiä kommentoidaan jollain tavalla, siitä nousee heti myrsky, mutta sitten nämä samat ihmiset tekevät sitä muille."
Hyvin tuttuja ja valitettavia kokemuksia.
(Transsukupuolinen Jade Nyström osallistui Pride-tapahtumaan ja pettyi karvaasti – lataa suorat sanat sateenkaariväen käytöksestä)
https://www.is.fi/viihde/art-2000009672671.html”
Bergbomkaan ei mihinkään Prideen osallistu, eikä kannata sateenkaariliputuksia.
Bergbom:
”Yrityksille Pride on vain bisnes
Sen verran ärsyttää yritysten moraaliposeeraus, että oli pakko ottaa kantaa.
Jos haluat todella puolustaa ihmisoikeuksia, niin aloita valtioista, joissa niitä ei ole.”
Bergbom:
” Kokoomuksen sulkeminen ulos Pride-tapahtumasta oli ainoastaan poliittinen performanssi.
Puhdasoppineisuutta vaaditaan vain puolueilta. Yritykset kelpaa heiluttamaan lippua, kun rahaa sataa ovista ja ikkunoista sisään.
Näin toimii ”kylmäävä” markkinatalous.”
- Anonyymi
Irvokas, haureellinen, luonnonvastainen pride villitys taas likaa kaupunki kuvan, mutta onneksi vain hetkeksi. On paljon ihmisiä, jotka eivät yhdy riettauden menoon mukaan.
Niin mutta tällä palstalla "pridetys" jatkuu taas läpi vuoden, kun te laitauskovaiset pidätte asiaa pinnalla. Ynnä jaksatte toistaa ties kuinka monetta kertaa niitä raamatun jakeita, jossa sanotaan että mies ei saa maata miehen kanssa. Lähteenä kaksituhatta vuotta sitten teltassa hiekka-aavikolla vuohipaimenten kirjoittama opus...
- Anonyymi
Niin mutta tällä palstalla "pridetys" jatkuu taas läpi vuoden, kun te laitauskovaiset pidätte asiaa pinnalla. Ynnä jaksatte toistaa ties kuinka monetta kertaa niitä raamatun jakeita, jossa sanotaan että mies ei saa maata miehen kanssa. Lähteenä kaksituhatta vuotta sitten teltassa hiekka-aavikolla vuohipaimenten kirjoittama opus...
Olen ihmetellyt että mikä tässä homoudessa niin uskovia kiehtoo että siitä pitää puhua koko ajan. Ehkä se johtuu siitä että heidän pitää piilotella uskontonsa takia homouttaa ja se aiheuttaa sitten tämmöistä kipuilua. En ole varma, mutta aika oudolta vaikuttaa, eikä ole normaalin ihmisen toimintaa.
Saatko sinä muuten edes nukuttua koko kuukautena kun vain mietit että "siellä ne homot kohta taas vaeltavat suurena laumana pitkin Helsingin katuja. Ja että presidenttikin on siellä vielä mukana".
- Anonyymi
Saatko sinä muuten edes nukuttua koko kuukautena kun vain mietit että "siellä ne homot kohta taas vaeltavat suurena laumana pitkin Helsingin katuja. Ja että presidenttikin on siellä vielä mukana".
Aikoihin ollaan tultu kun presidenttikin on mukana. On se häpeällistä.
Tuo on muuten varmaan kamalaa :d ja kuinka Arto TTT käy kierroksilla kun siellä on ollut pari miestä koiranaamari päässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se on häpeällistä? Presidenttihän edustaa kaikkia suomalaisia, ihan sama onko homoja tai ei. Mikä se sallainen presidentti on joka syrjii osaa omia kansalaisia? Kuvittele mikä älämölö siitä tulisi kun hän alkaisi syrjimään vaikka näitä änkyrä kristittyjä.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se on häpeällistä? Presidenttihän edustaa kaikkia suomalaisia, ihan sama onko homoja tai ei. Mikä se sallainen presidentti on joka syrjii osaa omia kansalaisia? Kuvittele mikä älämölö siitä tulisi kun hän alkaisi syrjimään vaikka näitä änkyrä kristittyjä.
Niin Suomihan on kaikkien ja siksi täällä on parhaimmat tasa-arvolait.
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä ole mitään muuta häpeällistä kuin vain se, että te laitauskovaiset väititte kiven kovaa kun Stubb valittiin, että hän ei lähde mukaan pride-touhuun. Ja nyt kun sitten paljastuukin, että kyllä lähtee, niin teidän koko maailma tuntuu romahtavan. Mutta kuten sanottu, tämä oli odotettavissa, sillä Stubb äänesti eduskunnassa aikanaan homoliittojen puolesta. Ei mitään uutta auringon alla....
Ei tässä ole mitään muuta häpeällistä kuin vain se, että te laitauskovaiset väititte kiven kovaa kun Stubb valittiin, että hän ei lähde mukaan pride-touhuun. Ja nyt kun sitten paljastuukin, että kyllä lähtee, niin teidän koko maailma tuntuu romahtavan. Mutta kuten sanottu, tämä oli odotettavissa, sillä Stubb äänesti eduskunnassa aikanaan homoliittojen puolesta. Ei mitään uutta auringon alla....
No niin mutta olihan se tavallaan "helluista" se innostus kun Haavisto ei voittanut vai Stubb jolla niin ihana vaimokin :d
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän maan presidentin tulisi näyttää esimerkkiä nuorillekin, ettei nyt ihan mihin tahansa kannata osallistua!
- Anonyymi
ArtoTTT
#Ei tässä ole mitään muuta häpeällistä kuin vain se, että te laitauskovaiset väititte kiven kovaa kun Stubb valittiin, että hän ei lähde mukaan pride-touhuun. #
Hieman täytyy ihmetellä missä noin on väitetty, kyllähän Stubbin liberaalit näkemykset on olleet hyvin tiedossa, Stubbiahan äänestettiin vain sen takia ettei Haavisto voita, kuka sitten edes vaivautui äänestämään. Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
#Ei tässä ole mitään muuta häpeällistä kuin vain se, että te laitauskovaiset väititte kiven kovaa kun Stubb valittiin, että hän ei lähde mukaan pride-touhuun. #
Hieman täytyy ihmetellä missä noin on väitetty, kyllähän Stubbin liberaalit näkemykset on olleet hyvin tiedossa, Stubbiahan äänestettiin vain sen takia ettei Haavisto voita, kuka sitten edes vaivautui äänestämään.No niin. Kuule silloin kun Stubb valittiin, niin juuri silloin teidän hihhuleiden porukka veti "lipun salkoon" koska Haavistoa ei valittu. Juuri tällä palstalla. Samalla te pilkkasitte kaikin tavoin Haavistoa äänestäneitä.
Ja sitten kun tuli puhe pride-tapahtumasta olitte ehdottoman varmoja siitä että Stubb ei lähde mukaan moiseen pelleilyyn. Mutta mitäpä sinä muistaisit? Ethän sinä edes muista sitä kun väitit että tämän palstan uskovaisten kirjoituksia kerätään talteen jotta sitten kun alkaa "vainot" niin niillä voidaan paikallistaa "tosi-uskovia" vietäväksi leirille.- Anonyymi
No niin. Kuule silloin kun Stubb valittiin, niin juuri silloin teidän hihhuleiden porukka veti "lipun salkoon" koska Haavistoa ei valittu. Juuri tällä palstalla. Samalla te pilkkasitte kaikin tavoin Haavistoa äänestäneitä.
Ja sitten kun tuli puhe pride-tapahtumasta olitte ehdottoman varmoja siitä että Stubb ei lähde mukaan moiseen pelleilyyn. Mutta mitäpä sinä muistaisit? Ethän sinä edes muista sitä kun väitit että tämän palstan uskovaisten kirjoituksia kerätään talteen jotta sitten kun alkaa "vainot" niin niillä voidaan paikallistaa "tosi-uskovia" vietäväksi leirille.Minä en ainakaan olettanut bi-seksuaaliselta homouden kannattaja-presidentiltä minkäänlaista moraalia omalla urallaan. Rakennat olkiukkoja.
- Anonyymi
No niin. Kuule silloin kun Stubb valittiin, niin juuri silloin teidän hihhuleiden porukka veti "lipun salkoon" koska Haavistoa ei valittu. Juuri tällä palstalla. Samalla te pilkkasitte kaikin tavoin Haavistoa äänestäneitä.
Ja sitten kun tuli puhe pride-tapahtumasta olitte ehdottoman varmoja siitä että Stubb ei lähde mukaan moiseen pelleilyyn. Mutta mitäpä sinä muistaisit? Ethän sinä edes muista sitä kun väitit että tämän palstan uskovaisten kirjoituksia kerätään talteen jotta sitten kun alkaa "vainot" niin niillä voidaan paikallistaa "tosi-uskovia" vietäväksi leirille.ArtoTTT
Tokihan monet olivat iloisia ettei Haavisto voittanut, mutta harva Stubbia olisi halunnut presidentiksi, mutta tuohan oli hieman kuin valinta ruton ja koleran väliltä. En kyllä muista sellaisia viestejä jossa olisi uskottu stubbin konservatiivisiin arvoihin, kyllä ainakin minä muistan Stubbin aikaisemman kannatuksen homoavioliitolle. - Anonyymi
Jopa osalle trans- ja homoelämää eläville Pride on liian rietas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
Hieman täytyy ihmetellä missä noin on väitetty, kyllähän Stubbin liberaalit näkemykset on olleet hyvin tiedossa, Stubbiahan äänestettiin vain sen takia ettei Haavisto voita, kuka sitten edes vaivautui äänestämään.Ei olekaan, vaan enemmän toista, juuri tuota näkemystä on tullut esiin, kun katsotaan mitä eri kommentoijat ovat kommentoineet, mutta hän totutusti haluaa keskittyä valikoimaansa yhteen kommentoijaan ja yleistää hänen kommenttinsa muidenkin näkemyksiksi.
Mnot siis värittelee omiaan, mikä on kaikille pidempään palstalla olleille jo hyvin tuttua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ainakaan olettanut bi-seksuaaliselta homouden kannattaja-presidentiltä minkäänlaista moraalia omalla urallaan. Rakennat olkiukkoja.
Kyllä oltiin tosiasiassa kartalla asioista.
Hyvin Mnotin tapausta tuo yleistys ja muu ilkeämielinen vääristely, johon käyttää apuna yhtä yksittäistä kommentoijaa, jonka viestit yleistää mustamaalaten kaikkien uskovien viesteiksi, vaikka he olisivat tosiasiassa toisella linjalla ja tuoneet ne näkemykset myös ihan samassa keskustelussa esiin ja täysin Mnotin huomatessa ne, kun kerran kommentoikin niihin. Pelkkää trollaustahan tuollainen on.
No tämä ei ole mikään ihme veikkasin tätä jo aikoinaan. Hän on joviaali maailman kansalainen jolle seksuaalisuus ei ole pääasia mutta aikoinaan selkeästi esitti kantansa mitä tule tasa-arvoiseen avioliittolakiin.
- Anonyymi
Eikä heteroita jaksa loputtomiin kiinnostaa joidenkin homostelu tjms.
Anonyymi kirjoitti:
No noinkin se on. Itse ainakaan ole havainnut mitään muutosta aitoavioliittooni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Ärsyttää koko vouhotus. Pitäisikö tässä itse marssia jossain heterokulkueessa, että tätä seksiä harrastan. Ei helvati.
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Ärsyttää koko vouhotus. Pitäisikö tässä itse marssia jossain heterokulkueessa, että tätä seksiä harrastan. Ei helvati.
No eihän sitä tarvitse lähteä marssimaan mutta tuo nyt on heidän päivä ja samat oikeudet heillä on. Saahan sitä marsseja järjestää jos haluaa , siitä vaan luvat kuntoon jne.
En ymmärrä miksi jotkut uskovat nillittävät ja kadehtivat tuosta pridesta, ei muuta kuin vastavoimaa kehiin, vai mikä on eikö marssijoita riitä ?
- Anonyymi
No, eipä juuri kiinnosta Helsingin pride.
Joo silloin voi olla menemättä Helsinkiin tai jos siellä asuu niin lomailee jossain vaikka lähellä jos ei rahkeet muuhun riitä.
- Anonyymi
Tolkun.Ihminen kirjoitti:
Joo silloin voi olla menemättä Helsinkiin tai jos siellä asuu niin lomailee jossain vaikka lähellä jos ei rahkeet muuhun riitä.
Kyllä. Kierrän kaukaa vouhotuksen, ettei tule paha mieli.
Eipä yllätä mitenkään. Räsänen loukkaantui....
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011275485.html- Anonyymi
Juu, aitolais-Räsäsellä meni sembalot sekaisin presidentin suoraselkäisyyden takia.
Odotetaan vielä sahuri Teuvo Hakkarainen huomaa hitaampana asian.
Hakkarainen on toiseksi tunnetuin aitolainen.
Pe.ku Anonyymi kirjoitti:
Juu, aitolais-Räsäsellä meni sembalot sekaisin presidentin suoraselkäisyyden takia.
Odotetaan vielä sahuri Teuvo Hakkarainen huomaa hitaampana asian.
Hakkarainen on toiseksi tunnetuin aitolainen.
Pe.kuNo ei kait Stubbi koskaan luvannut ettei lakia noudata ja varmaan nuo kysyivät.
- Anonyymi
Tolkun.Ihminen kirjoitti:
No ei kait Stubbi koskaan luvannut ettei lakia noudata ja varmaan nuo kysyivät.
Ei Stubb mitään lakia ole rikkonut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Stubb mitään lakia ole rikkonut.
Presidentti suomen puolustusvoimien Ylipäälikkö.
Empä nosta tänään lippua salkoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Empä nosta tänään lippua salkoon.Hyvin teet !
Anonyymi kirjoitti:
Empä nosta tänään lippua salkoon.Odotatko siis sinun salkoosi tullaan nostamaan mieluummin Venäjän lippu. Naapurissahan eivät homot juhli, vaan he ovat "avointa riistaa"...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Empä nosta tänään lippua salkoon.No sinä tuskin olet edes armeijaa käynnyt.
- Anonyymi
Luojan kiitos tämäkin järjestyi ettei tarvinut Orpoa, Purraa tai mikä tää kristillistien ei ihan suomailen ole.
- Anonyymi
Älä muuta sano. On meillä vaan hieno presidentti ja se , sen vaimokin niin kaunis.
- Anonyymi
"Ykkösluokassa" kohti ikuista tuhoa.
- Anonyymi
Hyvin sanottu !
- Anonyymi
Stubb heitti sateenkaaren päin Trumpin pläsiä.
Joka Trumppi vastusta on antisemitisti!
Stubbille Axel Olof Freudenthal -mitali kullitettu ja vöillä asetettava Freudenthal-mitali, kunnianosoitus aukkoja avaavasta urheudesta.- Anonyymi
No meillä sentään on normaalijärkinen ja terve presidentti toista se on tuolla rapakon takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No meillä sentään on normaalijärkinen ja terve presidentti toista se on tuolla rapakon takana.
Ei pidä katsoa kaikkea perusta, - siinä pääkoppa pimenee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi opetella myöskin tuntemaan Raamatun sanomaa.
- Anonyymi
Näin viime vuonna picnic-kansaa Pride-kulkueen jälkeen.
Mitä porukkaa...mielenterveyden ongelmat näkyivät kilometrien päähän.Niin tätäkö porukkaa tarkoitat? Kts vaikka kohdasta 5.00 eteenpäin, jossa jopa vanhemmat ovat tuoneet lapsia mukaan noihin picnic-bileisiin....
https://www.youtube.com/watch?v=q4DRTD17FcE
- Anonyymi
Nykyään mielenterveysongelmista tehdään enemmistön ongelmia.
Puhuttaisiinko joskus asioista niiden oikeilla nimillä eikä esim
haluna vaihtaa sukupuolta. - Anonyymi
Kylläpä minä olin ääliö kun äänestin Stubbia! Olisi pitänyt jättää äänestämättä kokonaan presidentinvaaleissa.
- Anonyymi
Ei vaan oikein teit.
Onhan se parempi äänestää niistä epämieluisistakin sitä vähemmän epämieluisaa.
Haavisto äänesti rajalakia vastaan.. Stubb kannatti rajalakia Suomen turvallisuus ykkösenä, kuten pitääkin.
- Anonyymi
Niin olkoot mitä ovat ! Mutta tarvitaanko suurta numeroo olemassa olosta siis kulkuetta! Vaan omanaittenään täällä! Kyllä maailmaan mahtuu erilaisuutta! Mutta vähemmän ääntä vähemmän ritiikkiä!
- Anonyymi
Presidentti Kyösti Kallio oli sentään rukoileva Presidentti. Hän kauhistuisi tätä nyky menoa pride-kulkueineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Presidentti Kyösti Kallio oli sentään rukoileva Presidentti. Hän kauhistuisi tätä nyky menoa pride-kulkueineen.
Stubb on myös uskovainen ja ev.lut kirkon jäsen. Suomen ev.lut kirkko on Priden virallinen tukija. Luterilaiset lähes poikkeuksetta aina kannattavat tasa-arvoa ja vastustavat syrjintää.
- Anonyymi
Miksi sinua haittaa se, jos jotkut ihmiset haluavat rohkeasti osoittaa seksuaalisen suuntautumisensa ja näyttää samalla muille ehkä peloissaan oleville ihmisille rohkaisevaa esimerkkiä?
Mitä tuossa on sinulta pois? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinua haittaa se, jos jotkut ihmiset haluavat rohkeasti osoittaa seksuaalisen suuntautumisensa ja näyttää samalla muille ehkä peloissaan oleville ihmisille rohkaisevaa esimerkkiä?
Mitä tuossa on sinulta pois?Jumalan sanan vastaista.
”Mitä on sinulta pois” on laiska ja toimimaton argumentti
- Anonyymi
Saastaiset saastuvat
- Anonyymi
Se on tietysti yksinomaan sinun ongelmasi, jos menet rypemään saastaisiin paikkoihin.
- Anonyymi
Mutta tämäpä vasta vallan hieno asia, että Tasavallan presidentti ja rouva Stubb tukevat ihmisoikeuksia riippumatta ihmisten seksuaalisesta suuntautumisesta!
- Anonyymi
Juu, Heb tosiaan puolustavat ihmisoikeuksia.
Vain muutama prosentti äärikristittyjä aitolaisia vastustaa ihmisoikeuksia ja samasta äärikristittyjen porukasta löytyvät ainoat Puitinin puolustajatkin.
Pe.ku
- Anonyymi
Tänä vuonna seurakunnat eivät saa osallistua Prideen. Taustalla on kirkolliskokouksen päätös, jota Helsingin pride-yhteisö vastustaa.
- Anonyymi
Tämä oli hyvä uutinen.
- Anonyymi
Stubbista ei olisi KOSKAAN tullut presidenttiä, jos tämä olisi ollut tiedossa.
Eikä Ines Stubbista ensimmäistä naista, jos olisi tiedetty, että hän on naisten oikeuksia vastaan.
Mitään tällaista ei tullut ilmi. Moni äänesti nimenomaan varmana vanhojen arvojen kannattajana Stubbia ja moni nainen sen takia, että vaimo antaa takuun naisäänestäjille.
Tuplahuti!- Anonyymi
Stubb on ollut Priden suojelijana myös 2010 ollessaan ulkoministeri.
Joten se siitä perättömästä jutustasi. - Anonyymi
Haavisto olisi ollut huonompi vaihtoehto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten se siitä perättömästä jutustasi.Tällä kerralla ei ollut muita vaihtoehtoja. Minun presidentti ehdokas jäi ulkopuolelle.
Ai sinullako on siis takataskussa 50 prosenttia kaikista pressanvaaleissa annetuista äänistä? Vai onko sinulla käytössä vain yksi ääni kuten kaikilla muillakin? Eli koska te laitauskovaiset tajuatte että teitä on vain hyppysellinen koko porukasta? Ette te voi määrätä mihin suuntaan Suomi kääntyy. Ettekä te voi edes jarruttaa kulkua. Ainoa mitä te voitte tehdä on huudella rannalla. Ei mitään muuta....
Anonyymi kirjoitti:
Joten se siitä perättömästä jutustasi.Luuletko sinä että laitauskovaiset seuraa politiikkaa? Ainoastaan silloin kun räsähdys kuuluu Rasite - Räsäsen taholta, he heräävät politiikalle. Muu aika meneekin sitten sen vahtimisessa kuka on homo ja sen pohtimisessa mitä ne homot keskenään puuhaa? Kuten kunnon kaappihomojen kuuluukin tehdä....
- Anonyymi
Tässä juttu mitä se merkitsee.https://www.youtube.com/watch?v=PwjWI5LfZ-g
Kuinka joku voi suoltaa tuollaista paksaa? KD kannatusprosentti on reilut kolme. Tuosta porukasta rasite-räsäsiä on kolmasosa. Siinä on se porukka joka vastustaa henkeen ja vereen pride-tapahtumaa. Nyt väitetään että heitä olisi muka paljon enemmän ja että juuri he ratkaisivat Stubbin valinnan. Jonkun iso pyörä heittää oikein kunnolla.
- Anonyymi
Stubb edusta antisemitismiä kun se vastaa Trumpia.
Sateenkaaren toisessa päässä on täysin emansipoitunut vapaus: Markiisi De Sade., täysin sekopäistä vapautta ja saastaista roskaa, tosi iljettävyyttä.
Uusliberalismi on BDSM: kidutusta ja ruoskintaa ja muita sen sellaista sairasta mielihyvää. - Anonyymi
Olisi pitänyt piirtää presidentinvaaleissa äänestyslippuun Aku-ankan kuva.
Pettynyt olen Stubbiin. Ei ole koko kansan presidentti!- Anonyymi
Hyvin sanottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu.
Aku Ankan piirtäminen on mielikuvituksetonta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aku Ankan piirtäminen on mielikuvituksetonta
Olen hyvä piirtäjä.
- Anonyymi
Sateenkaari elämä on luonnotonta kun se ei tuota uutta elämää kuin bakteeri tasolla.
- Anonyymi
Sateenkaari elämä turmelee siveellisen moraalin.
Anonyymi kirjoitti:
Sateenkaari elämä turmelee siveellisen moraalin.
Olipas sinulla kiire vastata omaan kommenttiin. No copy-näppäilemällä tuo kyllä onnistuu...
- Anonyymi
Olipas sinulla kiire vastata omaan kommenttiin. No copy-näppäilemällä tuo kyllä onnistuu...
Kaikkea sitä kalsareista näkyy?
- Anonyymi
Taas Media vääntää asiat nurinpäin. Pride ei tarvitse mitään "suojelijaa" vaan aitoa avioliittoa kannattavat, vakaat kristityt. Priden meno on rietasta riekkumista haureuden huumassa.
Heh heh hee. Luuletko sinä tosiaan että joku johtava poliitikko olisi niin hölmö että lähtisi "suojelemaan" teidän jotain tapahtumaa? Siinä tapauksessa siltähän palaisin viimeisetkin kannatuksen rippeet.
PS. Rasite-Räsänen ei ole johtava poliitikko. Jo yksin siitä syystä että hän taisi olla viime vaaleissa viimeinen, joka pääsi mukaan uuteen eduskuntaan.- Anonyymi
Heh heh hee. Luuletko sinä tosiaan että joku johtava poliitikko olisi niin hölmö että lähtisi "suojelemaan" teidän jotain tapahtumaa? Siinä tapauksessa siltähän palaisin viimeisetkin kannatuksen rippeet.
PS. Rasite-Räsänen ei ole johtava poliitikko. Jo yksin siitä syystä että hän taisi olla viime vaaleissa viimeinen, joka pääsi mukaan uuteen eduskuntaan.Talous tuhoutuu rietasteluun ja tämän jälkeen ei ole sitä hyvinvointivaltiota rietastelun tukemiseen. Vai pystyykö joku suomalainen rietastelija Alan Turingin tekoihin ja tukemaan valtiota keksinnöillään. Suomalaiset rietastelijat ovat loisia.
Anonyymi kirjoitti:
Talous tuhoutuu rietasteluun ja tämän jälkeen ei ole sitä hyvinvointivaltiota rietastelun tukemiseen. Vai pystyykö joku suomalainen rietastelija Alan Turingin tekoihin ja tukemaan valtiota keksinnöillään. Suomalaiset rietastelijat ovat loisia.
Alan Turingin oli homo ja ateisti. Tiedoksi vain.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Alan_Turing- Anonyymi
Alan Turingin oli homo ja ateisti. Tiedoksi vain.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Alan_TuringNiinpä, ja vastaavasti suomalainen rietastelija on loinen niin kuin edellä todettiin.
- Anonyymi
Joo, uskovia mollataan ja syrjitään enemmän.
Homot ovat sen sijaan asetettu korkealle jalustalle. Anonyymi kirjoitti:
Joo, uskovia mollataan ja syrjitään enemmän.
Homot ovat sen sijaan asetettu korkealle jalustalle.Niin kuin missä tämä näkyy? Voisitko kertoa? Kiitos jo etukäteen....
- Anonyymi
Sateenkaari ja uloste kuuluu yhteen; suor yhteys ja se johtuu siitä, että jossain on vinksahtanut.
- Anonyymi
Juuri näin, himokokemusten etsimistä ja hekumointia selitellään jollain suuremmilla tunnekokemuksilla.
- Anonyymi
Onneksi elämme sivistysvaltiossa.
Maailmassa on yli 60 valtiota, joissa homous on rikos. Ja yli 10 joissa rangaistuksena on kuolema.
Kun katsoo tuota listaa, enpä haluaisi kuulua joukkoon.
Suvaitsevaisempia ihmisiä tämä maailma tarvitsee. Hyvä että Stubb ajaa myös tätä asiaa eteenpäin. Uskonnot eivät edusta suvaitsevaisuutta, vaikka siitä puhuvat.- Anonyymi
Niinpä, kun Raamatun mukaan toimitaan, ei sitä voi olla kovin suvaitsevainen. Esimerkkinä:
3. Mooseksen kirja 20:13
> "Jos joku makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistavan teon. Heidät on rangaistava kuolemalla, heidän verensä on heidän päällänsä."
Ja koko Mooseksen 3 kirja on ihan käsittämätön. Tässä yksi esimerkki. - Anonyymi
Homouden tai homostelun ei pidä olla rikos, mutta homouden positiivinen markkinointi, kuten koulussa ja esim. Pride voi olla, jos jokin valtio niin päättää. Homostelu on myös valtiolle epäedullisempi seksuaalisuuden harjoittamisen muoto, heteropareilla kun on esim. useammin lapsia ja ihan biologisin keinoin saatuja ja lapsetkin saavat kasvaa sekä isän että äidin kanssa, ellei jotain mene vikaan.
- Anonyymi
Suvaitsevaisempia ihmisiä tämä maailma tarvitsee. Hyvä että Stubb ajaa myös tätä asiaa eteenpäin.
Juu! Pedofiaa ja BDSM, kidutista ja ruoskintaa. alistamista, siveettömyyden ylittämistä mitä iljettävimmillä tavoilla. Suoranaista sadismin ylistämistä ja markkinoimista, nuorilla persoonallisuus hävitetään sukupuoli sekoiluihin.
Sairasta touhua. Mutta kaikki on kaupallista markkinaa joka tuottaa.
Perversiot on parhaita uutisia. Ja vielä sotapsykoosi päällä.- Anonyymi
Sinun mielikuvitus on ihan pornon luokkaa. Taidat olla pornon kuluttaja
- Anonyymi
No, eihänme heterotkaan mitään marsseja ja lippuja liehuteta siitä että ollaan heteroja.
Mitä tämä jatkuva agenda Pride-melskaus oikein on?
AIVAN TURHAA vouhotusta!!!No emmehän me ateistitkaan järjestä marsseja ja heiluttele lippuja ynnä kylttejä, että sitä ollaan niin ateisteja. Mitä tämä jatkuva agenda Jeesus-melkaus oikein on?
AIVAN TURHAA vouhotusta!!!- Anonyymi
No emmehän me ateistitkaan järjestä marsseja ja heiluttele lippuja ynnä kylttejä, että sitä ollaan niin ateisteja. Mitä tämä jatkuva agenda Jeesus-melkaus oikein on?
AIVAN TURHAA vouhotusta!!!Niin se on ! Kun kannatta moraalittomuutta ja siveettömiä elämäntapoja , pedofiliaa pornoa, irstailua ja hyväksikäyttöä, kaikki elämän aloilla se on vahvemman etuoikeus.
Myötätunto on pistetty likaisiin kalsareihin. Sieltä löytyy vastinetta. - Anonyymi
Kaikkein älyttömintä on julkisten tahojen osallistuminen näkemyksiä seksuaalivähemmistöjen ja transihmistenkin parissa jakavan vihervasemmistolaispoliittisen totalitaristihenkisen Priden liputuksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se on ! Kun kannatta moraalittomuutta ja siveettömiä elämäntapoja , pedofiliaa pornoa, irstailua ja hyväksikäyttöä, kaikki elämän aloilla se on vahvemman etuoikeus.
Myötätunto on pistetty likaisiin kalsareihin. Sieltä löytyy vastinetta.Pitää joskus ne paskaset alushousut heittää pesukoneeseen ja paljon Omoa joukkoon, niin tulee puhdasta. Ei pidä hyväksyä paskaa kalsareihin . Pesukone on keksitty, ensimmäinen oli Hoover merkkinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se on ! Kun kannatta moraalittomuutta ja siveettömiä elämäntapoja , pedofiliaa pornoa, irstailua ja hyväksikäyttöä, kaikki elämän aloilla se on vahvemman etuoikeus.
Myötätunto on pistetty likaisiin kalsareihin. Sieltä löytyy vastinetta.Jaa, pidät irstailua ja hyväksikäyttöä etuoikeutena.
Hyi hemmetti, on sullakin etuoikeudet.
Pe.ku
- Anonyymi
Pride-viikon suojelijat ovat ehdotonta ykkösluokkaa.
Tässä ihanne:
Sade edustaa valistukseen kuuluneen sosiaalisen emansipaation äärimmäistä huipentumaa kirjoittaessaan neuvoja siitä, miten ulostetta voidaan käyttää avuksi seksuaalisessa kanssakäymisessä.
Itsensä ylittänyt, tehkää perässä! - Anonyymi
Hyvä juttu, että presidentti pari on Priden suojelija tänä vuonna. Ja kun lukee tätä palstaa, näkee että tarvetta tapahtumalle on, vaikka eletään vuotta 2025.
- Anonyymi
Eipä ole kaikille hyvä juttu. EI, EI !
- Anonyymi
Mitä kaikkea suusta on päästä täytyy olla oma lehmä ojassa Se on varmaan lantakasassa. Hyvä tahto on siinä ihmisten kesken!
- Anonyymi
Olen onnellinen että saan omistaa uskon Jumalaan. Ei tarvitse osallistua minkäänlaisiin mielenilmaisuihin, eikä turhanpäiväisiin marsseihin. Saa herätä raittiina ja uskoa Herraamme Jeesukseen Kristukseen omana vapahtajanani. Aamen!
- Anonyymi
Ei tarvi käyttää mitään alkoholijuomia. Saa olla uskossa Jumalaan ja elää terveellistä, raitista elämää. Ei tarvitse tuomita ketään, jokainen vastatkoon omista tekemisistään ihmisten ja Jumalan edessä. Näin ajattelen!
- Anonyymi
Monilla äärilaidan uskovilla tuo päihteiden käyttö on paha ongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä on todennäköisesti joskus ollut elämässään humalassa, vaikka ei olisi erityistä alkoholiongelmaa. Itse en ole ollut kertaakaan humalassa, eikä ole erityistä mielenkiintoa alkoholiin tai muihin päihteisiin, mutta käytän pieniä määriä alkoholia joskus, esim. hard seltzer, jota sekoitan alkoholittomiin juomiin. Alkoholi on huono aivoille, vaikka ei joisi itseään humalaan, eikä sitä kovin säännöllisesti kannattaisi käyttää. Joidenkin sairauksien ehkäisyssä sillä voi olla positiivisia vaikutuksia, mutta voi niitä sairauksia muillakin tavoin ehkäistä.
- Anonyymi
Huonoja uutisia Pride-viikolta. Stubb näyttää värinsä, että on yksittäisen ryhmittymän suojelijana. Ei siis todellakaan ole koko kansan presidentti.
- Anonyymi
Stubb auttaa eniten äärikristittyjä.
Stubb antaa heille ymmärrystä.
Arvovaltaisena ja erittäin suosittuna henkilönä Stubb saa äärikristyt katsomaan peiliin, jotta huomaavat omat typeryytensä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stubb auttaa eniten äärikristittyjä.
Stubb antaa heille ymmärrystä.
Arvovaltaisena ja erittäin suosittuna henkilönä Stubb saa äärikristyt katsomaan peiliin, jotta huomaavat omat typeryytensä.Lähinnä tämä vain vahvistaa mielikuvaa siitä, että pride on täysin eliitin tukema hanke. Kaukana ollaan mistään ruohonjuuritason toiminnasta, vaikka sateenkaariaktivistit varmaan mielellään maalaisivatkin kuvaa itsestään rohkeina toisinajattelijoina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähinnä tämä vain vahvistaa mielikuvaa siitä, että pride on täysin eliitin tukema hanke. Kaukana ollaan mistään ruohonjuuritason toiminnasta, vaikka sateenkaariaktivistit varmaan mielellään maalaisivatkin kuvaa itsestään rohkeina toisinajattelijoina.
ei se ehkä ole sitä
- Anonyymi
Pride tuo jumalan luomakunnan yhteen ylistämään syntisten vapautta elää omansa itsenään jumalan kaikkivaltiaan siunattuina lapsina.
- Anonyymi
Noinkin sen voi normaali kristitty kuvailla omasta vinkkelistään.
Todellisuudessa Pride on jokaisen ihmisen vapautta ja keskinäistä tasa-arvoa vaaliva yhteinen ilon juhla.
Kirkko on lähtenyt voimakkaasti kampanjoimaan Priden puolesta, mutta kirkossa on myös pienen pieni äärikristittyjen vähemmistö, joka on pudonnut kärryiltä ja toivoo itselleen pelastajaa Putinistra ja Trumpista.
Pe.ku - Anonyymi
Noinhan sitä voi itselleen asiat vääristellä, jos ei tunne Raamattua tai omaa ihan oman pienellä kirjoitettavan jumalansa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891