Kun rahaa ei ole. Äsken oli 10 uutisissa juttua.
Onko Orpo ja Purra nyt tyytyväisiä, mihin suuntaan suomi on saatu?
Hävetkää jo siellä hallituksessa! Rikkaillle jaetaan rahoja jotka on saatu köyhiltä, sairailta, nuorilta sekä työttömiltä leikkaamalla. Se 300 euron suojaosuuden poisto oli viimeinen temppu!
Nuorilla ei ole varaa mennä edes kouluun
47
264
Vastaukset
- Anonyymi
Kuolema nykyiselle rottahallitukselle!!!
- Anonyymi
Se on sun hallitus joka demokraattisesti on valittu.
Että ei jääne epäselväksi kuka se tarinan rotta on. - Anonyymi
Onko koulussa jokin iso pääsymaksu?
Koulu, kouluruoka, opetus ja kirjat ovat ilmaisia!!
3,5 km oli minun kävelymatka joka lumien sulettua oli pyörämatka. Alle 15 min pyörällä ja kävellen reilut 35 min.
Eipä siinä rahaa kulunut. - Anonyymi
Itseppä olette hallituksenne valinneet. Sitä oltiin niin olevinaan suorittamassa kansalaisvelvollisuutta.
- Anonyymi
10 pistettä hallitukselle.
- Anonyymi
Nolla pistettä sinulle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nolla pistettä sinulle!
Mutta kaikki kymmenen hallitukselle hyvästä työstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kaikki kymmenen hallitukselle hyvästä työstä.
Mistä hyvästä työstä? Valtion velka ja työttömyys kasvavat. Ihmisten luottamus tulevaisuuteen on ennätyksellisen huono. Vain kultapossukerholla on aihetta kehua hallitusta. Antoihan se rikkaille melkein miljardin lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä hyvästä työstä? Valtion velka ja työttömyys kasvavat. Ihmisten luottamus tulevaisuuteen on ennätyksellisen huono. Vain kultapossukerholla on aihetta kehua hallitusta. Antoihan se rikkaille melkein miljardin lisää.
Mutta ne ovatkin sitä porvarien parempaa velkaa, työttömyyttä ja konkursseja. Pataporvarinmusta on uusi lumivalkea 💙
- Anonyymi
Koitas punikki miettiä kenen vika se on jos ei pysty edes omaa lastaan kouluttamaan. Että vastuuko on kaikesta jonkun muun heti sen jälkern, kun itse onnistuin nussiin sen lapsen?
Että äläpä räksytä typeriä täällä.
Ja niille rikkaille muuten "jaettiin" sitä niiden omaa rahaa jota ne oli aiemmin joutuneet kohtuuttomasti maksamaan. Ei se sun rahaasi ollut, vaan sen rikkaan. Ei siltikään ollut sun vaikka sen rahan avulla loisit aiemmin vapaamatkustajana.
Että älä uhriudu miksikään köyhäksi ja sairaaksi kun todellusuudessa olet epäkiitollinen loinen joka ei huolehdi itse edes omista lapsistaan.- Anonyymi
Kyllä olet tyhmä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olet tyhmä!
Tuo on kommunistilta kuultu kyllä ennenkin. Kiitos, olen sitten mielelläni tyhmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on kommunistilta kuultu kyllä ennenkin. Kiitos, olen sitten mielelläni tyhmä.
Miten voit kirjoittaa toisesta ihmisestä häntä tuntematta tuollaista ja leimata ihmisen "punikiksi" edes tuntematta häntä?
Ei tänne tarvitse kirjoittaa jos pitää haukkua toisia ihmisiä, tuntematta heitä. Mikä itse luulet olevasi? Miljonäärikö? Tuskin olet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voit kirjoittaa toisesta ihmisestä häntä tuntematta tuollaista ja leimata ihmisen "punikiksi" edes tuntematta häntä?
Ei tänne tarvitse kirjoittaa jos pitää haukkua toisia ihmisiä, tuntematta heitä. Mikä itse luulet olevasi? Miljonäärikö? Tuskin olet.Ei haukku haavaa tee, päivänkakkara.
Älä siis hikoile.
Ja minkä kirjoitin, sen kirjoitin ja juurikin sen perusteella mitä voi lukea niistä viesteistä joita tänne on ko. hiipparit itse julkaisseet. Jos siis antaa itsestään jonkinlaisen kuvan, kuten vaikka tyhmän, niin mikäs syy olisi muka muuta sitten edes oletta?
Eikä sinulta kukaan kysynyt minne tarvii kenenkin ja mitä kirjoitella, joten äläpä käy räksyttämään kana. - Anonyymi
Ihan turha kitistä enää tässä vaiheessa. Suomi-juna meni jo. Vai oliko se hissi helvettiin. Kaapelit katki ja jarrut paskana.
- Anonyymi
Hallitus voisi ensi töikseen myydä finnairin ulkomaille niin uudet nuoret voisi kouluttautua lentäjiksi halvenmalla palkalla ja tarpeen tullen palkata thaikuista lentäjiä, jos vituttaa tehdä 150 000 vuosiansioilla tehdä töitä, aina voi mennä kortistoon.
- Anonyymi
Tämä on vuosikymmenten jatkumo sille että vihervasemmisto on jakanut Suomen sosiaaliturvaa ulkomaalaisille. Tulee se pääty vastaan.
- Anonyymi
Onneksi Ukrainan sodalle riittää miljardeja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieraat ensin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene taulapää sitten tappaan itse. ryssiä jos et kerran halua maksaa siitä kun toiset tekee sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene taulapää sitten tappaan itse. ryssiä jos et kerran halua maksaa siitä kun toiset tekee sitä.
Vitun pelle olet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitun pelle olet!
Menikö tunteisiin?
- Anonyymi
Katso mitä kokoomus on tehnyt hallituksissa ysäriltä saakka. Nousukaudellakin kokoomus on kasvattanut valtion velkaa.
- Anonyymi
Mihin rahat ex hallitus siirsi?
https://www.suomenuutiset.fi/antikainen-opiskelijamaahanmuuton-villiinnyttamaan-tilanteeseen-puututtava-marinin-hallitus-avasi-takaoven-suomeen-muuttamiselle/ - Anonyymi
Kotimaa lomailut= ei paluuta Suomeen!
https://www.suomenuutiset.fi/ulkomaalaislain-muutokset-astuivat-voimaan-tavoitteena-sujuvampi-turvapaikkaprosessi-ja-vaarinkaytosten-ehkaisy/ - Anonyymi
Ei ollut 60 luvulla sen paremmat edellytykset käydä koulua, mutta silloin asioihin suhtauduttiin toisella tavalla vaikka köyhyyttä oli joka puolella, mutta kukaan ei valittanut.
- Anonyymi
Päivänkakkara punikki valittaa ja ulisee kun sen etuoikeutettua kuvitelmaa itsestään romutetaan.
Hienoa kuunneltavaa!
- Anonyymi
Vanhempien velvollisuus on auttaa lapsiaan/nuoriaan rahallisesti. Ei kaikkea voi yhteiskunnan maksatettavaksi laittaa. Olen omia nuoria auttanut rahallisesti kun ovat opiskelleet.
- Anonyymi
Juuri noin, mutta taitavat tämän sukupolven vanhemmat olla yhtä onnettomia kuin lapsensa, eihän siitä mitään tule, muuta kuin valittamista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin, mutta taitavat tämän sukupolven vanhemmat olla yhtä onnettomia kuin lapsensa, eihän siitä mitään tule, muuta kuin valittamista!
No ei kaikki, mutta nuo ujeltavat punikit tarkkiskakaroineen kylläkin.
- Anonyymi
Minulla oli 80 luvulla 36 työpaikkaa, vaihtelin niitä aivan huvikseni ja kokeillakseni
Minun ei tarvinnut edes hakea uuteen duuniin kun headhunterit laukkasivat ovella kyselemässä työhaastatteluun. Eräskin pomo sanoi, että "ilmoita sihteerille palkkasi, minua se ei kiinnosta". Oli se sellaista aikaa.
Helsinki oli täynnä hyviä ravintoloita ja fiksuja ihmisiä. Tappelut olivat tosi harvinaisia. Musa hyvää ja ihmiset kauniita. Naiset eivät olleet tuollaisia turbohuulia ja jumbotissejä kännyn lääppijöitä.
Pieni peppu oli tavoiteltava ja seksikäs.
80 luvulla usein pankista lähdettyäni juoksi pankinjohtaja perääni ja tunki setelinippuja takataskuihini. oli tunnin hieronta pankkitytöiltä meille rikkaille ja köyhille kakkukahvia konjakkiryypyt.
Meillä ei ollut monikulttuurista, monimuotoista kulttuuririkasta kehitysmaataustaista islampaskaa Suomessa! Miten ihmeessä me olemme pärjänneet ilman näitä holtittomasti lisääntyviä elättejä ja islampaskan mukaisia rinnakkaisyhteiskuntia Suomessa!- Anonyymi
Kyllä tuo neuvostosuomen aika ennen EU jäsenyyttä oli karmeaa aikaa. Jos se tulisi takaisin niin huomaisit. Poliitikot sopivat pankkien kanssa miten rahaa kullekkin tarjotaan, verottaja pystyi mätkäisemään yrittäjälle lisäverot ilman todisteita koska siltä vain tuntui, kekkosesta ei saanut laulaa ja jumalanpilkasta vankilaan. Jos et ole huomannut niin voin kertoa elintason nousseen selvästi näistä ajoista.
Syy miksi nykysuomessa moni on kyllästynyt tukemaan sosiaalituella eläviä on se että tukien varassa elämisestä on tullut monelle ammatti, työ ei kiinnosta.
80 luvulle saakka sosiaalituella eläminen oli häpeä ja sieltä pyrittiin pois. Nyt jopa ylpeillään tekemättömyydellä ja suunnitellaan miten työltä vältytään ja miten suurimmat tuet irtoaa. Tämä on syy miksi ihmiset vihaavat maksaa sosiaalitukia veroina. Ne harvat rehellisesti köyhät kärsivät törppöjen vuoksi.
Moni tekee normaalia pidenpää päivää ja lomat työtä kattaakseen lastensa harrastukset ja muut kulut. Sitten joku joka tekee normipäivää valittaa ettei lapsen harrastuksiin ole varaa niin kyllä se korpeaa kun itse joutuu maksamaan ylityötuloista suurempaa veroa joka käytetään tekemättömien tukemiseen.
Tuossa esimerkkejä mikä ahkeria ja rehellisiä risoo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuo neuvostosuomen aika ennen EU jäsenyyttä oli karmeaa aikaa. Jos se tulisi takaisin niin huomaisit. Poliitikot sopivat pankkien kanssa miten rahaa kullekkin tarjotaan, verottaja pystyi mätkäisemään yrittäjälle lisäverot ilman todisteita koska siltä vain tuntui, kekkosesta ei saanut laulaa ja jumalanpilkasta vankilaan. Jos et ole huomannut niin voin kertoa elintason nousseen selvästi näistä ajoista.
Syy miksi nykysuomessa moni on kyllästynyt tukemaan sosiaalituella eläviä on se että tukien varassa elämisestä on tullut monelle ammatti, työ ei kiinnosta.
80 luvulle saakka sosiaalituella eläminen oli häpeä ja sieltä pyrittiin pois. Nyt jopa ylpeillään tekemättömyydellä ja suunnitellaan miten työltä vältytään ja miten suurimmat tuet irtoaa. Tämä on syy miksi ihmiset vihaavat maksaa sosiaalitukia veroina. Ne harvat rehellisesti köyhät kärsivät törppöjen vuoksi.
Moni tekee normaalia pidenpää päivää ja lomat työtä kattaakseen lastensa harrastukset ja muut kulut. Sitten joku joka tekee normipäivää valittaa ettei lapsen harrastuksiin ole varaa niin kyllä se korpeaa kun itse joutuu maksamaan ylityötuloista suurempaa veroa joka käytetään tekemättömien tukemiseen.
Tuossa esimerkkejä mikä ahkeria ja rehellisiä risoo.Hyviä vinkkejä.
Voi vain miettiä miten typerä täytyy olla, ettei noita tajuaisi itse kysymättäkin. Ihan joku demari tason imbesilli pitää kyllä olla.
- Anonyymi
Lopeta jo toi ylikäytetty vassaripropaganda. Eikö yhtään hävetä?
- Anonyymi
Suomessa koulutus on yksi maailman halvinpia. On jo koomista, jopa surkuhupaisaa jos tuollakaan ei pärjää.
- Anonyymi
Valittava punikki on toki koominen ja surkuhupaisa yhtä aikaa.
- Anonyymi
Eikös Suomessa ole ollut ilmainen koulukuljetus vuosikymmeniä, jos ei asu kävelyetäisyydellä koulusta?
- Anonyymi
Kyllä rikkailla ja hyvätulosilla on varaa vaikka mihin. Ongelma on köyhät, jotka sikiää. Ei me haluta elättää köyhiä ja siten kasvattaa köyhien määrää.
Köyhät, teidän ongelmat on itse aiheutettuja. Kukaan eu pakota lisääntymään. - Anonyymi
Onko tuo nykykoulussa niin iso vahinko? Mutta jos on oikein lahjakas niin voihan saada stipendin bussikorttia varten.
- Anonyymi
Pienituloisilla ei ole rahaa ruokaan, vakuutuksiin,vaatteisiin, autoihin..Mihinkään mitä inhimillisellä elämällä viitataan.
orpo toi pulavuosien nälänhädän ja kurjuuden takaisiin Suomeen.
Kärsimys/kurjuus ei kosketa ainoastaan köyhiä.
Maanantai aamuna hki arvoalueella ammuttu nainen jäi henkiin.
Ampuja oli naisen puoliso.
Ampumisesta epäilty mies on entinen yrittäjä, jonka osaamisaluetta ovat tiede, tekniikka sekä musiikki.
Hänen pitkäaikainen yritystoimintansa päättyi vain muutama kuukausi ennen veritekoa.
Tätä ne on orpon/purran tekosien vaikutukset.
Kiitos orpo/purra/subu!!!
Kitos et lapset ja puol Suomea näkee nälkää teidän ahneuden/tyhmyyden vuoksi.
Fake it till you make it.- Anonyymi
Huhhuh. Vedä edes henkeä välillä jotta jaksat paremmin satuilla.
- Anonyymi
Jos ei nuori mene kouluun. ottaa lastensuojelu aika nopeasti kantaa asiaan.
- Anonyymi
Rahat menee matuille, muslimeille. Suomalaiset ajetaan ahtaalle ja pois omista kodeistaan. Turha syytellä Perussuomalaisia, he eivät halua tänne muslimeja. Vihervasemmisto on tuhon asialla.
- Anonyymi
Näin juuri. Ei yksikään maa jaksa elättää määräänsä enempää vapaamatkustajia.
- Anonyymi
Nyt saa maistaa oppositio omaa lääkettä!!
mammut vie sinun lapsesi leivän.
muista äänestää aina PS. - Anonyymi
Se on laiskuutta. Mihin ihmeeseen lapsiperheet ja yh.t syytävät tukirahansa? Pelaavat rahapelejä? Dokaavat? Ostavat kalliita valmisruokia ja käyvät kahviloissa? Opetelkoot tekemään edullista kotiruokaa, vaatteita kirppikseltä jne niin rahat riittää.
- Anonyymi
Piilo-kommunisteiksi kasvatetulla kansalla tulee olemaan rankka lähitulevaisuus kunhan EU nappaa meidät samaan menettelyyn kuin aikoinaan Kreikan.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1067688
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075868- 835147
- 1394516
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113200- 552937
- 572891
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562036