Helluntailaisuudessa suositaan laittomuutta ja
luvataan ylpeästi pelastusvarmuutta.
Lahkolaiset eivät peri taivasten valtakuntaa.
Laittomuus
9
268
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sitä ainakaan sotakiimassa peri.
Se on jämpti. - Anonyymi
Suomi24 on tehnyt tarkoituksella ja määrätietoisesti helluntailaisuuspalstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joissa pilkataan ja herjataan Jumalaa ja joissa helluntailaisia vainotaan ja panetellaan. Suomi24 on laittomien hallussa ja alusta laittomuuksiin.
- Anonyymi
Eikö ole enää pakkovauvakastetuilla oppia, että pakkovauvakaste pelastaa aina!
- Anonyymi
Mikä tuomari luulet olevasi ? Mene oikeaan työhön. Oletko koskaan edes tehnyt töitä ?
- Anonyymi
Onko lahkopastorin työ oikeaa työtä ?
Mietippä tätä jonkun leväperäisen helluntaisisaren kanssa.
- Anonyymi
Mitä Jeesus sanoo vähäuskoisille helluntailaisille ?
Matt 5:18:
"Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut."
Hellareilla on omat henkikorvikkeensa Jumalan Hengelle.- Anonyymi
Haha et ymmärrä mitään jutuistasi miksi leikit jotain selittäjää, mene töihin!
- Anonyymi
Pieleen meni sepustus kuten aina !
- Anonyymi
Katoin juutuup lontoon kuninkaan vartiokaartin ja ihmisten välistä touhua niin miten tonttuja suuri osa!
Isot taulut seinässö, älä koske hevoseen tai vartijaan !
Mitä tekee turistit heti kiinni hevoseen ja kuvia ottamaan, siis mikä pöpintauti voikin olla niin monissa.
Japanilaiset kumarsivat hevoselle ja vartijalle !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1963611Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572257Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762220- 432092
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321501Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4781223- 541213
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211073- 621043