Vanhempi paljastava nainen

Anonyymi-ap

Miten on vanhempi nainen näyttäisitkö pilluasi minulle ulkona tai julkisissa paikoissa olisin kiinnostunut katsoa ja nussia sinua olisi hienoa jos olisit ilman pikkareita ja rintsikoita ja sinulla olisi ohut paljastava paita päällä sopisiko sinulle ota yhteyttä ja tule käymään.

7

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisi hyvä ilmoittaa missä päin Suomea asuu kun tällaisia ilmoituksia laitetaan.

• Anonyymi

Moikka ope tässä olis mies espoosta 💋

• Anonyymi

Minä asun Salossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä asun Salossa

Ootko ap

• Anonyymi

Naisen seksuaalinen funktio päättyy vaihdevuosien takia jossain 40-49 ikävuosien välillä. Naisilla himot (libido) vähenee naisilla vuosi vuodelta, koska pääasialliset naishormonien lähteet, munarakkulat, vähenevät ovulaatio ovulaatiolta, kunnes loppuvat, siinä vaiheessa muiden muassa vagina lakkaa reagoimasta seksuaalisesti siten kuin se reagoi naisilla joilla seksuaalinen funktio vielä on toiminnassa, se ei kostu, se ei saa lisää pituutta miehen meisselille (kohtu ei vetäydy joten kohdunkaula ei siirry meisselin tieltä), klitoris ja häpyhuulet eivät paisu. Ym. ym. ym.

Massiivisessa tutkimuksessa 'Melbourne Women's Midlife Health Project ' seurattiin 13 vuoden ajan 438 kpl naista SPEQ kyselyarviointien ja hormonimittausten avulla. Tutkimukseen valittiin 45-55 ikäisiä sellaisia naisia (keskiarvo 48v) joilla kaikilla oli lähtötilanteessa vielä kuukautisvuotoa. Tulosten yhteenvetoa, käännös:
      - Naisten seksuaalisen toiminnan kaikki osa-alueet heikkenevät iän myötä.
      - Seksuaalitoimintoihin aiheutuu lisäheikennys kun naiset siirtyvät vaihdevuosien läpi. Tämä lisäheikennys liittyy estradioli-tasojen laskuun.
      LÄHDE: Ilmainen, katso ainakin himograafi joka osoittaa naisen libidon putoavan kuin kivi jo 9 vuotta ennen menopaussia, Figure 1: The American Journal Of Medicine: 'Sexuality' - https://www.amjmed.com/article/S0002-9343(05)00890-9/fulltext

• Anonyymi

Kurt Runqvist taas vauhdissa.

• Anonyymi

Idiootti

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1853
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1640
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1215
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1098
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      978
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe