Jarva jatkaa, hienoa.
Meillä on upea uskonnoton pormestari.
Jarva jatkaa pormestarina hyvä asia
9
355
Vastaukset
- Anonyymi
Naulan kantaan. Uskonnoton pormestari on parasta mitä meillä vain voi olla.
- Anonyymi
Uskonnoton Pirkkala on menestyvä Pirkkala.
- Anonyymi
Jarva on sellainen lapanen joka ei ole vaaraksi kenellekään mutta ei myöskään innosta ketään.
- Anonyymi
Uskonnoton Jarva on hyvä heppu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskonnoton Jarva on hyvä heppu.
Muistelen että olisi aikanaan Kurikassa joutunut nokkapokkaan jonkun sen aikaisen kepu muka-kyläpäällikön kanssa,, no se oli tyhmä kuin saapas ei ollut Jarvan vika ollenkaan...
- Anonyymi
"Pirkkala suhtautuu kriittisesti Puskiaisten oikaisuun"
Paitsi että siinä ei oteta kantaa itse oikaisuun ollenkaan, uhkaillaan vain, että Kurikkakallion kaavaa ei tehdä, ennenkuin tien rakentamisesta on päätetty. - Anonyymi
... ja oikein kommariaatteen värinen kunnantalo. No, sehän on jo tiedossa, että moni nyky-Kokoomuslainen on käytännössä oikeistodemari ja näitä kaapissa kihnuttelevia kommareita.
- Anonyymi
Ratikkahimoinen pormestari, voisi mennä katsomaan mitä ratikkatyömaat aiheuttanut. Pirkkalasta Tampereelle tai toisinpäin bussilla jopa 66 minuuttia. Kohta menee järki ja mielenterveys. Ohitustie pauhaa 24/7, ei voi edes kotia tuulettaa.
Sellainen pormestari. Lisää kasvua, melua ja työmaita!- Anonyymi
Ateisti pormestari Jarva on parasta mitä meille on tapahtunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3012909Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151740Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun161680Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141545Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3881400Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t311249Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist1881080Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631016Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19945- 75888