Tuo on suorastaann huvittavaa tuo jankkaus ja kehoitukset eroamaan.
En tiedä yhtään normaalijärkistä joka olisi reservistä eronnut.
Russan trollit eroaa kauhean paljon reservistä
5
690
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla niin, että tuon ketjun aloittaja, joka kehottaa eroamaan armeijasta, onkin itse saanut potkut tai ei ole jostain syystä päässyt armeijaan!
Niinpä hän katkeruuttaan kirjoittelee tuota humpuukia!! Saanee siitä jonkinlaisen tyydytyksen!
Tai sitten on naapurimaan kätyri, joka on saanut tehtäväkseen tuollaisen agitaattorihomman!- Anonyymi
Aseistakieltäytyjäliitto kampanjoi, ei mitään uutta näillä palstoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aseistakieltäytyjäliitto kampanjoi, ei mitään uutta näillä palstoilla.
Typerää kamppanjointia! Kyllä jokainen armijaan mennyt oisaa päötellö itse, onko hänestä Suimen puolustajaksi ja toimii sen muaan!
Turhaa tuollainen agiteeraus, jotta eroa armeijasta! Lö venäläismieliset huolissaan, että Suomella on liian hyvät puolustusvoimat!!
- Anonyymi
Mikä siinä on niin kamalaa, jos joku eroaa reservistä? Haluaisitko todellakin rinnallesi taistelutoverin joka ei tosi paikan tullen kykene hoitamaan tehtäviään? Itse ainakaan en.
- Anonyymi
Pietarin trollitehtaalla on vuorotyö. Lähes kellon ympäri suolletaan propagandaa maailmalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815430Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151432- 105941
- 78841
- 50822
- 41813
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56807Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43799- 56784
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132773