Kuis pompotta tänään? Jäykkä taka-akseli takaa vuoristoratamaisen pompottavan kyydin johon itäautoilija ei kyllästy koskaan. Jenkemi nokkaan vienosti tuoksahtaa samalla kun ajelet kohti itä-suomen karuja leirintä alueita. Onko haettu lidlistä makkarat ja nobet jo mukaan? Kannattaa kuitenkin sen noben kanssa ottaa iisisti. Kesän jälkeen muuten voi olla heikko olo.
Itäautona luokses pompin ain itäautona luokses pompin vain
14
238
Vastaukset
- Anonyymi
Lehtijouset ja itäkabiinin ulo tuoksu virkistää ajokokemuksen.
- Anonyymi
Taas pojalla näyttää olevan huonompi päivä?
Etkö saanut huomiota hoitotädiltä ja yksinäisyys ahistaa? - Anonyymi
Sinun vaimosi päällä pompin
- Anonyymi
Luuletko, että tuolla hoidoilla voisi olla vaimo, aikamoinen utopia.
- Anonyymi
JenKem är bra men CumKem bättre! Tack! Palle
- Anonyymi
Kyl mul okutaavet pompoti kui pal kauheast.
- Anonyymi
Tojo ruostui ihan reikäiseksi ja ajoin sen ladon taakse, ihmeellistä kyllä se vielä kelpaa rotille asunnoksi.
- Anonyymi
Niin skoda...sehän on se itäauto
- Anonyymi
vitun aasit
- Anonyymi
Tiedön skodan. Itäautoja kaiketi
- Anonyymi
Kyl mul vähä pompotti tuas.
- Anonyymi
Pomppiminen ja huojuminen saa aikaan yhtä tymäkän merisairauden kuin aikanaan Georg Ots -laivalla Suomenlahden myräkässä.
- Anonyymi
Några Skoda killar till Sibbos rastplats ikväll? Jag väntar dig i en röd Taavi. Tack! Terry
- Anonyymi
Javisst! Varje kväll! Tack! Palle
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749