Persut pilanneet kaikki keskustelupalstat. Levittäneet niin paljon son.aa kaikilla foorumeilla että ovat itse uponneet siihen.
Persutrollit paniikissa. Kukaan enää lue heidän lässytyksiään keskustelupalstoilta
9
120
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne vielä soopaa tuottaa ja Pietarin trollit säestää .
- Anonyymi
Pääasia että islamisaatio jatkuu SUOMESSA!
Montako islamistisia arvoja ajavaa kansanedustajaa tai edes valtuutettua Suomessa on?
Niinpä.
- Anonyymi
Hyvän panoksen sinäkin annat.
- Anonyymi
Itseä huvittaa, kun persupoliitikot itkee julkisesti, miten heitä pilkataan eikä kuunnella, vaikka itsehän he aloitti paskanheiton muiden niskaan.
Voisiko ne oikeasti olla niin yksinkertaisia, että eivät arvanneet vastareaktiota.
Nyt persut on yleinen naurunaihe politiikassa.- Anonyymi
En minä naura . Laita Orpo otti ne hallitukseen ja kimpassa tuhoavat Suomea .
- Anonyymi
Kiitos mestari 🙏
- Anonyymi
Putin todelkakin kiittää mestaria. Mikään puolue ei ole kyennyt tuhoamaan ja pilaamaan Suomea niin paljon kuin persut.
- Anonyymi
Joko sait tälle päivälle 500 kommenttia tänne suollettua demari trolli. Sulla hyvät mahikset saaha päivän kiintiö täyteen eli 1000.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382355Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921