Itse olen 29v kolmen lapsen isä, joka on viimeset 10 vuotta fantasioinu siitä, että saisi kyrpää oikein antaumuksella. Ennen kuin emäntäni löysin, harrastin paljon anaalileikkejä soolona ja siihen harrastukseen ehti kertymään leluja todella paljon. Nyt alkanut harmittaa, kun ne lelut on vain varastossa piilossa, koska muijan mielestä se on vain homoa jos mies nauttii anaalileikeistä, joten en ole niistä tähän päivään mennessä kertoa saati esille ottaa. Nykyisin fantasioin jatkuvasti kun sais isoa kyrpää ja/tai shemalea.
Välillä jos sattuu olemaan niin onnellinen tilanne, että talo on edes hetken tyhjillään, niin kaivan emännän lelulaatikosta värisevän sauvan ja runnon sitä ku viimeistä päivää sisääni, mutta en ikinä ehdi kunnolla ajan kanssa harrastamaan sitä, niin ei se ole sama asia.
Paras olisi, kun löytyisi joku mies jonka kanssa kaverustua, niin voisi meilläkin talon ollessa tyhjä harrastella.
Fantasia rajusta miestenvälisestä
Anonyymi-ap
2
244
Vastaukset
- Anonyymi
Ja lisättäköön vielä, että syystä tai toisesta anaalileikit on kiinnostanut jo ainakin 15 vuotiaasta lähtien, vaikka silloin en todellakaan tiennyt mitä teen, mutta silti oli hammasharjan toista päätä työnneltävä sisään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077128
- 594672
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434504- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171690
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431257