Taas löytyy demareista kuusi.
Rajalain vastustajat
14
246
Vastaukset
- Anonyymi
Eivät aja oman maan etua.
- Anonyymi
Mikä etu rajan avaamisessa on kun tämä laki ei toimisi?
- Anonyymi
Nimilista Ilta-Sanomissa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011275729.html- Anonyymi
Mitäs termiä Lehtinen näistä käyttääkään. Joku syöpäläinen kyseessä?
- Anonyymi
Demarit haluavat kotimaansa Venäjän rajan auki.
- Anonyymi
Jos muka näin niin miksi sitten he vastustavat lakia joka on olemassa rajan avaamista varten?
- Anonyymi
Miksi näitä loisia ei ajeta vasuriliittoon tai vihreisiin. Siellä samanhenkisiä on.
- Anonyymi
Harakka kalastelee venakkoja.
- Anonyymi
Mikä kiire sillä rajan avaamisella on kun tämä laki ei ole kunnossa?
- Anonyymi
Hyvä. Mikä ihmeen kiire sillä rajan avaamisella edes olisi?
- Anonyymi
Vasemmisto aina vastustaa asioita, jotka lisäisivät maamme turvallisuutta...
- Anonyymi
Pidetään nimet esillä kaikkien osalta tuleviin vaaleihin mentäessä, ei mitään puolustukseen liittyviä luottamus tehtäviä, koskee kaikkia epäisänmaalisia.
- Anonyymi
Demareiden kanta sentään on, että raja pysyy kiinni.
Antin kannattaa valita seuraavaan eduskuntavaaleihin ehdokkaansa huolellisemmin. - Anonyymi
Suomalaisten etujen ajaminen ei kuulu kaikille demareille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313994- 412679
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412667Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82425- 302393
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3122230- 381969
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481592- 1411497