Hei,
Haluan antaa palautetta suomalaisille rasisteille. Olen isännöintiyrityksellä huoneistotarkastaja ja olen havahtunut siihen, miten rasistien osakkeissa on aina poikkeuksellisen paljon homevaurioita seinärakenteissa. Kuulemma eivät voi siivota kunnolla kun filippiiniläinen siivooja on liian kallis ja "punatukkainen"rasisti ei voi koskea moppiin itse, koska ei saa "fyhreriltä" rasistista nazinobody siunausta homoseksualistisuudelleen.
Mikä moiseen rappeuteen auttaisi? Olisikohan DE-"natsi"FIKAATIO?
Terkuin Margarita :)
rasistien homeongelmat
5
153
Vastaukset
- Anonyymi
Hei Margarita,
Olen itse kokenut yrittäjänä samaa. Käsittämätön ilmiö. - Anonyymi
Joo ihan hirveää, hyhhyh.. Erityisesti ne punatukkaiset rasistit on aika vieroksuvia siivoamista kohtaan. Siisteys ja hygienia on tärkeä osa suomalaista kotikulttuuria ja ihmettelenkin kovasti miten voi tällaista laiminlyödä ja samaan aikaan kritisoida kauheasti muita ihmisiä, kun ei ole puhtaat seinät pussissa itselläänkään.
tv: Seija - Anonyymi
suomalaisissa rasisteissa on yllättävän paljon homonatseja ja joutilaita puliveivareita. HYHHYH!
Yt Onerva Salo - Anonyymi
Hei Margarita,
Olen kokenut itse paljon samaa laitoshuoltajana. Erityisesti noiden punatukkaisten lisäksi vaaleahiuksiset, joilla on pallonmuotoinen pää on aika rasittavia ja epäsiistejä.. arvostelevat aina toisia, mutta suurin osa niistä varastelevia "nazi-nobody" narkkareita. Kumma kun suomi ei ymmärrä pistää tollasia suljetulle osastolle piirikunnan mielisairaaloihin. Tulis samalla hoitoalalle lisää työpaikkoja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15010909
- 525220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452423- 302123
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131691Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421524Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301231Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351166Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317882