Taipumuksensa tuskin lienee kenellekään pillikinttua seuraaville yllätys.
Nyt kuminaama innostui Pride- liikkeen suojelijaksi.! Tämä on enen kuulumatonta valtion päämieheltä..!
Kansanedustaja Onni Rostila pui asiaa kanavallaan otsikolla:
- Stubb sortui Pride-liikkeen "suojelijaksi" / AOL #132
Presidenttimme Cai-Göran ilmaisi kiinnostuksensa pervoiluun...!
10
107
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi Viki noin kiukuttelee sillä onhan hänkin marssilla.
- Anonyymi
Luulisi nyt jumalauta pesidentillä olevan täysijärkisiä äijiä ympärillään että mitä sopii ja voi tehdä.
Tämä teko haukkaa viimeisetkin kannattajat.
Homo-ja lesbojengien hurraat eivät sitä paikkaa. - Anonyymi
Viki on kyllä jännä tapaus.
On monesti kirjoittanut homoseksuaalisuuteen liittyvistä asioista tiedolla jota heteroilla tuskin on, koska monet jutut mitä hän on sanonut on mulle täysin tuntemattomia.
Ooksä kaapissa, vai deniaalissa?
Koitat kamalasti itsellesi todistella jotain? - Anonyymi
Pride onkin sinun kesäsi kohokohta, jaksat intoilla siitä joka vuosi monen viestin voimalla. Mene toki rohkeasti mukaan!
- Anonyymi
Tässä kansanedustajan mietteitä presidentin kaapista tulosta:
https://www.youtube.com/watch?v=fiMGxYIQVA8&t=271s- Anonyymi
Video ei ole enää katseltavissa valehtelee YouTube.
Käyttäkää aloittajan tietoja niin jo vain video on katseltavissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Video ei ole enää katseltavissa valehtelee YouTube.
Käyttäkää aloittajan tietoja niin jo vain video on katseltavissa.Videonasty....?
- Anonyymi
Eihän presidentti ole tullut mistään kaapista ulos. Mitä luulet saavuttavasi tuolla typerällä valehtelulla?
Presidentti edustaa kaikkia suomalaisia, myös homoja.
- Anonyymi
Mä oon Tirulilu-lii Pattayan heteromies joka tykkään tyttöpojista ja siksi rohkenen osallistua Pride-marssille serpentiinit kaulassa kuunnellen Bara-Bara-Baraa. Tulkaa kaikki mukaan stemman kohdalla ...
- Anonyymi
Viki-Göran Hercules tässä ( heissan ) ja vastoin odoituksia en suostu osallistumaan Pride juttuihin. Mä oon edelleenkin täällä kaapissa unelmoiden ....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2722410Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä2991299- 1081201
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831201Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581155Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811096- 44962
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67897Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33767