Taipumuksensa tuskin lienee kenellekään pillikinttua seuraaville yllätys.
Nyt kuminaama innostui Pride- liikkeen suojelijaksi.! Tämä on enen kuulumatonta valtion päämieheltä..!
Kansanedustaja Onni Rostila pui asiaa kanavallaan otsikolla:
- Stubb sortui Pride-liikkeen "suojelijaksi" / AOL #132
Presidenttimme Cai-Göran ilmaisi kiinnostuksensa pervoiluun...!
10
133
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi Viki noin kiukuttelee sillä onhan hänkin marssilla.
- Anonyymi
Luulisi nyt jumalauta pesidentillä olevan täysijärkisiä äijiä ympärillään että mitä sopii ja voi tehdä.
Tämä teko haukkaa viimeisetkin kannattajat.
Homo-ja lesbojengien hurraat eivät sitä paikkaa. - Anonyymi
Viki on kyllä jännä tapaus.
On monesti kirjoittanut homoseksuaalisuuteen liittyvistä asioista tiedolla jota heteroilla tuskin on, koska monet jutut mitä hän on sanonut on mulle täysin tuntemattomia.
Ooksä kaapissa, vai deniaalissa?
Koitat kamalasti itsellesi todistella jotain? - Anonyymi
Pride onkin sinun kesäsi kohokohta, jaksat intoilla siitä joka vuosi monen viestin voimalla. Mene toki rohkeasti mukaan!
- Anonyymi
Tässä kansanedustajan mietteitä presidentin kaapista tulosta:
https://www.youtube.com/watch?v=fiMGxYIQVA8&t=271s- Anonyymi
Video ei ole enää katseltavissa valehtelee YouTube.
Käyttäkää aloittajan tietoja niin jo vain video on katseltavissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Video ei ole enää katseltavissa valehtelee YouTube.
Käyttäkää aloittajan tietoja niin jo vain video on katseltavissa.Videonasty....?
- Anonyymi
Eihän presidentti ole tullut mistään kaapista ulos. Mitä luulet saavuttavasi tuolla typerällä valehtelulla?
Presidentti edustaa kaikkia suomalaisia, myös homoja.
- Anonyymi
Mä oon Tirulilu-lii Pattayan heteromies joka tykkään tyttöpojista ja siksi rohkenen osallistua Pride-marssille serpentiinit kaulassa kuunnellen Bara-Bara-Baraa. Tulkaa kaikki mukaan stemman kohdalla ...
- Anonyymi
Viki-Göran Hercules tässä ( heissan ) ja vastoin odoituksia en suostu osallistumaan Pride juttuihin. Mä oon edelleenkin täällä kaapissa unelmoiden ....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun654653KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643562Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?652995- 1622989
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492724- 241933
- 241831
- 301656
- 1741640
- 421352