Taas yksi hyvin kohdistettu tulipalo oikeaan paikkaan. Eilen illalla Avtodizelin moottoritehdas Jaroslavlissa syttyi tuleen 🔥🔥🔥
Aiemmin tehdas oli saanut pakotteita Yhdysvaltojen toimesta moottoreiden valmistuksesta Venäjän armeijalle
Lisäksi Novgorodin moottoritehdas on tulessa.
Russian Telegram channels report an explosion and fire at Zavolzhye Engine Factory in Nizhny Novgorod region of Russia.
The plant produces gas and diesel vehicle engines, including engines for vehicles used on the frontlines and within the Russian army.
Putin on kohta liekeissä....
Moottoritehtaita palaa nyt Venäjällä
6
135
Vastaukset
- Anonyymi
venäjällä asuu niin paljon omaa kansaa jotka ovat samaa sukua...venäjän on mahdoton estää iskuja kun niitä tekee oma kansa,,,siis urkaina ja venäjä ovat sukulaisia toisilleen,,
- Anonyymi
Jospa Putin onkin saanut tiedon että hänessä on arjalaisen veren sijaan ukrainalaista verta.
- Anonyymi
Venäläiset polttavat tehtaitaan, kun eivät halua tukea diktaattori putleria
- Anonyymi
Tuo pitää paikkansa. Venäläiset tehtaanomistajat menevät joko konkurssiin ja menettävät velkojille rahansa, tai sitten nurkkaan pistetään tuli ja odotellaan vakuutusrahoja jotka ”sotavahinkoina” putin korvaa tehtaan omistajalle. Joka tapauksessa moottorien valmistus loppuu.
- Anonyymi
Missä nuotio, siellä makkara.
Ja Putin
ja moottoritehdas - Anonyymi
Taaas ne oli tupakalla väärässä paikassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662