Nautitko/kiihotutko jos joku katselee sinua, kun tyydytät itseäsi?
Itsetyydytys katselijat
8
317
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä.Nuorempana runkkailin usein paikoissa,joissa oli riskinä että joku nainen"yllättää"minut puuhista.Muutaman kerran niin kävikin.Silloin tuli aika nopeasti...Nykyisin ei oikein uskalla julkisilla paikoilla,mutta joskus löytyy katselijoita wherebyyn.
m60- Anonyymi
Buaahaa spede buaahaa
- Anonyymi
Kuohin sellaset nyrkkikyllikit
- Anonyymi
Kastraatti ketään kykene kuohiin.🤣.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kastraatti ketään kykene kuohiin.🤣.
Eunukki kilahti
- AnonyymiUUSI
Olen nainen ja tuo on yksi fantasioistani ❤️
En tosin tiedä haluunko OIKEESTI sitä et joku kattois mutta pari kertaa oon tehny sitä niin että ikkunasta periaatteessa voisi nähdä mitä teen sängyllä ikkunaan päin.- AnonyymiUUSI
Kokeile rohkeasti. Varmasti tulet saamaan siitä kivaa nautintoa. Pian olet jo ulkona sitä kokeilemassa.
- AnonyymiUUSI
Itse kiihotun kovasti katsomisesta ja näyttämisestä. Miehenä fantasioin samanaikaisesta masturboinnista ja olen päässyt kokeilemaankin...tosin en ihan random vastaantulijan kanssa, vaan sen aikaisen rakastajattaren kanssa.
Kokeillaan joskus yhdessä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693