Nautitko/kiihotutko jos joku katselee sinua, kun tyydytät itseäsi?
Itsetyydytys katselijat
7
941
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä.Nuorempana runkkailin usein paikoissa,joissa oli riskinä että joku nainen"yllättää"minut puuhista.Muutaman kerran niin kävikin.Silloin tuli aika nopeasti...Nykyisin ei oikein uskalla julkisilla paikoilla,mutta joskus löytyy katselijoita wherebyyn.
m60 - Anonyymi
Olen nainen ja tuo on yksi fantasioistani ❤️
En tosin tiedä haluunko OIKEESTI sitä et joku kattois mutta pari kertaa oon tehny sitä niin että ikkunasta periaatteessa voisi nähdä mitä teen sängyllä ikkunaan päin.- Anonyymi
Kokeile rohkeasti. Varmasti tulet saamaan siitä kivaa nautintoa. Pian olet jo ulkona sitä kokeilemassa.
- Anonyymi
Itse kiihotun kovasti katsomisesta ja näyttämisestä. Miehenä fantasioin samanaikaisesta masturboinnista ja olen päässyt kokeilemaankin...tosin en ihan random vastaantulijan kanssa, vaan sen aikaisen rakastajattaren kanssa.
Kokeillaan joskus yhdessä. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse kiihotun kovasti katsomisesta ja näyttämisestä. Miehenä fantasioin samanaikaisesta masturboinnista ja olen päässyt kokeilemaankin...tosin en ihan random vastaantulijan kanssa, vaan sen aikaisen rakastajattaren kanssa.
Kokeillaan joskus yhdessä. :)Nakuranta on sun juttu. Kokeile ihmeessä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971625- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 81689
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661