Mikä järki on ollut yhdistää Kumpurock ja Satoa-tapahtuma!?!??! Jos haluaa mennä vain siihen Satoa tapahtumaan, niin pitää ostaa lippu ennakkoon 35euroa tai portilta 40 euroa. Viime vuonna Satoa oli suosittu....en usko että tänä vuonna on, koska joutuu ostamaan lipun. Todella pettynyt tähän järjestelyyn.
Kumpurock goes Satoa
Anonyymi-ap
2
404
Vastaukset
- Anonyymi
No kylläpä saatiin ongelma tästäkin. Jos on jo ulkona, ei ulkona oleminen maksa mitään. Jos on sisällä, ulosmeneminen maksaa sen kaiken, mikä menee siihen, että ei ole siellä. Nykyihmisten turkki on ohuempi kuin aiempien ihmisapinoiden ja tassunahkatkaan eivät ole niin paksut kuin ne olivat aiemmin. Joten kyllä siinäkin tulee kulua, puhumattakaan siitä, että jos ei ole ruokaa, kuinka ulos pääseekään, kun ei pysty.
Menikö perille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743457Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1211797Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2631512- 741366
- 671269
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991117Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521109- 631011
- 22947
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35893