Ylen toimittaja sotki tänään tarkoituksella television välikysymyskeskustelussa valtiovarainministeri Riikka Purran pitämän 5-minuutin pituisen vastauspuheenvuoron oppositiolle kokonaan, sillä Ylen toimittaja aloitti päällepuhumisensa juuri kun Purra aloitti puheenvuoronsa ja siten television katsojilta jäi kokonaan kuulematta Purran puheenvuoro.
Tämä on tosi törkeää ja puolueellista toimintaa Yleltä.
Ylen toimittaja sotki päällepuhumisella Riikka Purran koko 5-minuutin puheenvuoron televisiossa.
16
147
Vastaukset
- Anonyymi
Suunnilteltu teko.
- Anonyymi
Miksi meillä pitää olla maailman tuhoisimman aatteen media
- Anonyymi
Tuossa on hyvä ehdotus. Me ollaan koko pulju maksettu. Samalla voi siirtää Finnairinkin.
https://extralehdet.com/ylen-omistus-on-siirrettava-kansalaisille/
- Anonyymi
Ylen henkilökunta on paskasakkia.
- Anonyymi
Ylen puolueellisuudella ei ole mitään rajaa.
Vittuilevat ja pitävät pilkkanaan suoraan päin naamaa palkanmaksajaa.
Sulkekaa Yle lopullisesti.
Minä ainakin olen saanut tarpeekseni.
Ylen toiminta on LAPSEKASTA JA NAURETTAVAA ! - Anonyymi
Ei mitään uutta. Ylen toimittajat toimii vasemmisto-demareitten toiveitten mukaisesti.
- Anonyymi
Yle on vihervasemmistolainen media.
- Anonyymi
Kiitos YLEn toimittajalle että saatanallisen noita-akan valehtelu estettiin.
- Anonyymi
Haluan pahaa Ylen toimittajille
- Anonyymi
Yle on vasurien puolueellinen media.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yle on vasurien puolueellinen media.
Ylen toimittajat puhuvat myös eduskunnankyselytunnin aikana edustajien puheen päälle, aika törkeää ja ammattitaidotonta touhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylen toimittajat puhuvat myös eduskunnankyselytunnin aikana edustajien puheen päälle, aika törkeää ja ammattitaidotonta touhua.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/hiillostettu-riikka-purra-kavi-heti-vastahyokkaykseen-miten-te-kehtaatte/0a029a1d-87fe-4af3-b10c-fc782540d318
Riikka Purra kävi heti vastahyökkäykseen ja tivasi oppositiolta, että miten te kehtaatte. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ylessä ole toimittajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ylessä ole toimittajia.
On, tyhjäntoimittajia.
- Anonyymi
Toimittaja teki aivan oikein, valehtelijan paskapuheen päälle voi vapaasti puhua.
- Anonyymi
Mitä muuta voi punikilta odottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022226- 1041654
- 1281333
- 821328
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601078Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601054- 511027
- 36952
- 33824