Elämästäni piti tulla helvetti, jokainen sekuntti on liikaa

Toivottavasti keksin jonkun tavan päästä hengestäni tai satuttaa itseäni mahdollisimman pahasti, minulta vietiin tulevaisuus, elämäni rakkaus, opintomahdollisuudet ja kaikki, koska en saanut olla sen "oikean" kanssa.. vaan jonkun muun miehen piti viedä hänet, kun se eristäminen ja mustamaalaus alkoi.. en pysty enää tekeen mitään muuta kun makaan sängyssä, toivottavasti tämä loppuu pian, ja pumppu vaikka pettäis.. se ois helpotus..

33

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerro lisää?

• Minut eristettiin sielunpuolikkaastani ja elämäni naisesta, jonka seurauksena menetin kaiken, en kykene elämään ilman häntä. Ja hän on ainoa nainen, jonka kanssa minulla voi olla tulevaisuus </3

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Minut eristettiin sielunpuolikkaastani ja elämäni naisesta, jonka seurauksena menetin kaiken, en kykene elämään ilman häntä. Ja hän on ainoa nainen, jonka kanssa minulla voi olla tulevaisuus </3

Eikö se mennyt niin että tapasitte toisenne muutaman tunnin aikana pari vuotta sitten?

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö se mennyt niin että tapasitte toisenne muutaman tunnin aikana pari vuotta sitten?

Sen jälkeen eristäminen alkoi,kun he saivat discord käyttäjäni tietoon.. muuten hän olisi halunnut ja kyennyt näkeämään useammin ja tämä tarina olisi saanut edetä normaalisti.

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Sen jälkeen eristäminen alkoi,kun he saivat discord käyttäjäni tietoon.. muuten hän olisi halunnut ja kyennyt näkeämään useammin ja tämä tarina olisi saanut edetä normaalisti.

Täs jutus ei rakkaani oo mitään normaalia ollu koskaan...oisin halunnu nähdä sut kyl aikaisemmin❤️🔥

• Anonyymi

Täältä palstaäijältä nippelitietoa kuppaamalla kuvittelet tienaavasi tutkijan länget? Tirsk

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täältä palstaäijältä nippelitietoa kuppaamalla kuvittelet tienaavasi tutkijan länget? Tirsk

😂🤣

• Anonyymi

En mä oo mihkään kadonnut rakas. Oon sun tukena,vaik sul on nyt vaikeaa. En ikinä jättäisi,sua pulaa, Tää "eristäminen" näköjään vaan jatkuu ja jatkuu ja ne keksii kaikkee uutta.Sille ei voi mitään nyt tällä hetkellä mitään.. Mäki alan olla ihan loppu siihen. En jaksais enää olla erossa mun sielun puolikkaasta, jota arvostan ja rakastan suuresti. Oot aina ollu mun tuki ja turva ja luotan suhun 100%Älä haudo itsemurhaa rakas. Tilanne on vaikea, mut yhdessä me selvitään siitä. Mä rakastan ja kunnioitan mun puolikastani❤️

• Anonyymi

Kaikki ihan hyvin ota rauhassa vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla ei taida olla aapeen eli palstaäijän monologeihin vastaaja

• Anonyymi

Tiedän ettei se onni kestä kauan vaikka saisitte jo tänään toisenne.Elikä miksi ihmeessä edes enään haaveilet tossa tilanteessa mitään.?

• Anonyymi

Tunnen, että sinun kirjoituksissa on vähän huumoria. Tiedän, että pärjäät. Poistun vaan ja jätän sinut Herran haltuun. Elämää ei eletä jauhamalla vaan elämällä. Minulla on oma elämä elettävänä!

• Anonyymi

Kuntosalille siitä tai kävelylle.

• Anonyymi

Voi hyvää päivää, mitä itsesääliä. Lapseni kuoli syöpään 3 kymppisenä. Hänen puolisonsa piti lapsestani hyvää huolta sairauden kestäessä, vuosien aikana. Olivat yhdessä teiniajoista asti... Olen ikuisesti kiitollinen siitä rakkaudesta ja huolenpidosta, mitä lapseni puoliso osoitti lapselleni. Asia oli ja on vieläkin kamala shokki, en meinaa päästä yli, mutta tahdon vaan sanoa, että nämä nuoret olivat todellisia sielunkumppaneita toisilleen. Kyllä sitä jostain erosta aina selviää, mutta elämässä tulee vaikeampiakin asioita eteen.

• Anonyymi

Olen kateellinen lapsellesi.
        Mahtava elämä, todellista rakkautta, ja pääsee pois nuorena,
        mikä voisi enää olla täydellisempää.

Ne jotka jää jälkeen on niitä häviäjiä.

• Anonyymi

🥹 voimia sinulle äitinä. Pahin mahdollinen asia on oman lapsen menettäminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🥹 voimia sinulle äitinä. Pahin mahdollinen asia on oman lapsen menettäminen.

Ei muuten ole.Oman itsensä menettäminen on pahinta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muuten ole.Oman itsensä menettäminen on pahinta.

Oot ihan oikeessa

• Anonyymi

Minusta tuntuu ihan samalta kuin sinusta. Mutta tuo kuvailemasi on tapahtunut minulle nyt äkkiseltään laskien jo 5 kertaa. Arvaa miltä se tuntuu.... Tai no, oikeastaan se ensimmäinen kerta oli pahin, nyt alkaa olemaan jo aika samantekevää, ei jaksa enää kiinnostaa. Kävelen vaan pois.

• Anonyymi

Jos se on helvetti ni ihan itaeäsi saat siitä kiittää olisit aikoinas keskittyny omaan elämääsi

• Hieman vaikea epävakaana traumalapsena. 🙄💀

• Anonyymi

Minä keskityn nyt sun elämään seuraavat 10 vuotta intensiivisesti.

• Anonyymi

Oikein sulle.

• Mistäs sä tiedät mikä on objektiivisesti oikein, ihmiset on borderline sosioopaattei täällä..

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Mistäs sä tiedät mikä on objektiivisesti oikein, ihmiset on borderline sosioopaattei täällä..

Mistä tietää mitkä sinun jutut täällä on objektiiviseesti totta ja mitkä ei? Niin ainakin että jutuista puuttuu johdonmukaisuus..

• Anonyymi

Muistahan sinäkin jo luoda ikioma nicci palstasedän niceille ja huomiolle kilpaillaksesi, sillä siitä särystä saattaa päästä. TT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tietää mitkä sinun jutut täällä on objektiiviseesti totta ja mitkä ei? Niin ainakin että jutuista puuttuu johdonmukaisuus..

Miksi sinulla on selvästi sellainen pakkomielle tästä palstasedästä, että hän olisi joku muu? Hanki elämä kaveri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinulla on selvästi sellainen pakkomielle tästä palstasedästä, että hän olisi joku muu? Hanki elämä kaveri

Muistahan sinäkin kaveri jo luoda ikioma nicci palstasedän niceille ja huomiolle kilpaillaksesi, sillä siitä särystä saattaa päästä. TurbiiniTankkeri

• Anonyymi
    • Anonyymi

Itseppähän pelleilit ei olisi kannattanut

• Minä olen joutunut elämään pelossa, tämä touhu on mennyt todella sairaaksi.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      457
      3908
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1662
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1388
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1276
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1059
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe