Stup-itsenäisyyspäivän homopridemarssi-
ja itsenäisyyspäivän sateenkaari-liputus
pride-NATO-sotahengessä!!!!!?
Puolustusvoimien sateenkaari-lippujuhlan pridemarssi Stubb johtajana
Puolustusvoimien sateenkaari-lippujuhlan pridemarssi Stubb ylipäällikkö johtajana
14
139
Vastaukset
- Anonyymi
Persu mitä sinä mussutat, teille Persuille on tulossa kahdet homo kesähäät.
- Anonyymi
perspultsari öyhyää niin että mahassa kiertää ja aivot ylikuumenevat.
Nyt on se päivä, kun homostuspolitiikka persmankeleiden käskystä muuttuu matuttamiseksi putniztien aivoihin.
Öyhhhhh.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
perspultsari öyhyää niin että mahassa kiertää ja aivot ylikuumenevat.
Nyt on se päivä, kun homostuspolitiikka persmankeleiden käskystä muuttuu matuttamiseksi putniztien aivoihin.
Öyhhhhh....Nato-pride on nykyaikaa- etkö pietarintiltu ymmärrä maailma on nykyään tuota.
Ollaan kaikki henkilöitä, ja maailmassa vapaus? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nato-pride on nykyaikaa- etkö pietarintiltu ymmärrä maailma on nykyään tuota.
Ollaan kaikki henkilöitä, ja maailmassa vapaus?Sateenkaarilippu-juhlat ja Pride-marssit myös viipuriin aikoo Pride-NATO-Stubb?
Tästä saa puhua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sateenkaarilippu-juhlat ja Pride-marssit myös viipuriin aikoo Pride-NATO-Stubb?
Tästä saa puhua?Stup petti Priden- ei osallistunut nyt ollenkaan.
- Anonyymi
Stubb pridenato-liputus päälle ja Moskovaan?
- Anonyymi
NATO tukee täysin pride-sateenkaaria-
ja sotii NATO-pride sotia? - Anonyymi
Suomen Puolustusvoimien lippujuhla lippujuhlan marssi kulkue näytös- Stubb ylipäällikkö pride-NATO
- Anonyymi
MUISTAKAA ETTÄ TÄLLE EI SITTEN SAA NAURAA SUOMESSA !!!.
Suomen Nato-pride-armeijalle nauraa vain Putin- Anonyymi
AIVAN....
KUKAAN EI KEHTAA paljastaa keisarin uusia vaatteita.
- Anonyymi
Voiton mahdollisuudet meni sivuun suun ihan silkalla lihan himolla.
-FannyGrannySmith- - Anonyymi
Stubb marssii ryhdikkäästi pedofiilijoukkonsa kärjessä.
- Anonyymi
Viime 14 vuoden aikana CIA:n ainakin 10 työntekijää ja urakoitsijaa on syyllistynyt lapsiin kohdistuviin seksuaalirikoksiin.
Vaikka suurin osa tapauksista lähetettiin Yhdysvaltain asianajajille syytteeseenpanoa varten, vain yhtä henkilöistä syytettiin.
https://www.buzzfeednews.com/article/jasonleopold/cia-employees-sex-crimes-children-secret-files-foia - Anonyymi
stupi voisi muuttaa ylipäällikön sota-univormunsa sateenkaariväri-kankaasta tehdyksi.
tosin suomalaisten veriroiskeet ei siinä erotu ....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1653080Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732091- 411881
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431856Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul329993Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114973Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802