Irvokas persu Purra, irvokkaine ilmeineen, irvokkaissa tamineissaan

Anonyymi-ap

17

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Persut saa köyhät kyyneliin… se helppoa on… 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Irvokas on myös persujen aate.

• Anonyymi

Purra on sairas hoitoon heti

• Anonyymi

Vihavajakki hyökkäsi taas henkilöön, kun ei kykene keskustelemaan aiheesta.

• Anonyymi

Aihe on Purra.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aihe on Purra.

Aivan, aiheena oli HENKILÖ, eikä ASIA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan, aiheena oli HENKILÖ, eikä ASIA!

Persut voisi joskus edes kommentoida aihetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut voisi joskus edes kommentoida aihetta.

Miksi? Tuskin heillä on tarpeeksi rautalankaa, jotta ymmärtäisitte mistä on kyse.

• Anonyymi

A-studiossa sekoilee yksi persu.

• Anonyymi

Biz

• Anonyymi

Tykkääkö Purra Palli-ahosta?

• Anonyymi

Purra on täysin oikeassa ja siksihän sä tällaisen epätoivoisen viha-aloituksen teitkin. Se on siis hyvä, että te räyhägeenisetkin ymmärrätte edes jotain. Tosin useimmat teistä toimii pelkkinä copypasteautomaatteina, kyvyttömänä ymmärtämään, miksi pitää viljellä vihaa ja valheita :)

• Anonyymi

käyttäkää ehkäisyä,ettei enää
      syntyisi vihavasemmistovammaisia!

• Anonyymi

Minulta tuli sellainen finninaamainen vaaleatukkainen kloppi suusta törröttävine nököhampaineen kysymään olisiko antaa töitä, ilmoittaen rehvakkaasti olevansa perussuomalainen. Sanoin ettei ole oikein muuta kuin kasvimaan variksenpelättimenä. Totesin kuitenkin että huolimatta vastenmielisestä ulkonäöstään linnut eivät ehkä pelkäisi tarpeeksi. Kloppi vetäisi taskustaan rehvakkaasti puolueensa puheenjohtajan kuvan ja kysyi "entä jos tämä on kasvojeni peittona". Vastasin että nyt kelpaa, mutta palkkaa en pysty maksamaan ja vahtivuoro pellon keskellä kestää 24/7. Kloppi totesi ettei tässä palkan perässä olla vaan on hakemassa työkokemusta puolueensa johtotehtäviin. Annoin työn ja tuollahan se on seistä möllöttänyt jo parin viikon ajan liikkumatta senttiäkään. Ja linnut ovat pysyneet suurimmaksi osaksi poissa. Yksi iso varis käy silloin tällöin nokkimassa pelätin päätä mutta tämä ei liiku eikä pukahda.

• Anonyymi

Onko isokin kasvimaa kyseessä?

• Anonyymi

Mitä purra hölisee vuodesta 2007, ei ole silloin vielä syntynytkään.

• Anonyymi

Purra ajoi persut alamäkeen, taas gallupit näyttää punaista persuille.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      122
      1845
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1640
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1205
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      48
      1081
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      968
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      787
    Aihe