"Ja kahdeksantena päivänä ympärileikattakoon pojan esinahan liha."
Juutalaiset on Jumalan valittu kansa mutta hell.lahkolaiset eivät.
Kaste on esikuva ympärileikkauksesta.
Jumala hyväksyy ympärileikkauksen vauvana
15
116
Vastaukset
- Anonyymi
Helluntailaisuus on yksi Babylonin lahkoista.
- Anonyymi
Babylonin lahkot tunnetaan eriseuraisuudesta ja vihasta kristittyjä kohtaan.
- Anonyymi
Helluntailaiset vainoavat jopa pieniä lapsia.
Jättäkää lahkolaiset edes lapset rauhaan. - Anonyymi
Juutalaiset on Jumalan valittu kansa mutta pentecostalaiset lahkolaiset eivät.
- Anonyymi
Millainen on helluntailahkolaisen omatunto ?
- Anonyymi
He eivät olleet hänen lapsiansa, vaan häpeäpilkku-tuo nurja ja kiero !
Osaako perushelluntailainen edes hävetä ja tehdä parannusta pastorinsa esimerkin mukaan? - Anonyymi
Esikuva? Vertauskuva?
- Anonyymi
"Lasten ja imeväisten suusta sinä perustit voiman vastustajaisi tähden, että kukistaisit vihollisen ja kostonhimoisen."
- Anonyymi
Helluntaikirkko hyväksyy lasten tappamisen äidin kohtuun.
Ns. hiljainen hyväksyntä. - Anonyymi
Millä opillaan hellarit kerskaavat ?
Ps 12:3:
Hävittäköön Herra kaikki liukkaat huulet, kielen, joka kerskuen puhuu," - Anonyymi
Ympärileikkaus kuuluu vanhaan liittoon. Nyt elämme Uuden Testamentin aikaa jolloin vai uskonsa tunnustava ja vanhan elämäntavan mielenlaadun kuolettaen todistetaan haudataessa veteen ja sieltä noustessa ilmoitetaan uuden mielenlaadun ja elämän syntymistä. Tämä on tapahtunut jo ennen kastetta, mutta tällä pyydetään hyvää omaatuntoa.
Elävä usko ja hyvä omatunto kuuluvat yhteen.
Kiitos Jumalan laupeudesta
1.Tim.1:
12. Minä kiitän Herraamme Kristusta Jeesusta, joka on antanut minulle voimaa. Kiitän häntä siitä, että hän katsoi minut uskolliseksi ja asetti palvelukseensa,
13. minut, entisen pilkkaajan, vainoojan ja väkivallantekijän. Mutta minut armahdettiin, koska epäuskossani en tiennyt, mitä tein.
Ap. t. 8:3; Ap. t. 9:1; Ap. t. 22:4; 1. Kor. 15:9
14. Meidän Herramme armo on ollut ylenpalttinen vaikuttaen uskoa ja rakkautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
Room. 5:20
15. Tämä sana on varma ja täysin vastaanottamisen arvoinen: Kristus Jeesus on tullut maailmaan pelastamaan syntisiä, joista minä olen suurin.
Matt. 1:21; Luuk. 19:10; 1. Joh. 3:5
16. Mutta minut armahdettiin, jotta Kristus Jeesus minussa ennen muita osoittaisi kaiken kärsivällisyytensä, esikuvaksi niille, jotka vastedes uskovat häneen ja saavat iankaikkisen elämän.
17. Ikuisuuksien Kuninkaalle, katoamattomalle, näkymättömälle ja ainoalle Jumalalle kunnia ja kirkkaus aina ja iankaikkisesti! Aamen.
Room. 16:27; 1. Tim. 6:16
Sana Timoteukselle
18. Tämän käskyn minä annan sinulle, poikani Timoteus, aikaisempien sinusta lausuttujen profetioiden mukaisesti, että niiden nojalla taistelisit jalon taistelun
1. Tim. 6:12
19. säilyttäen uskon ja hyvän omantunnon. Jotkut ovat sen hylänneet ja siksi joutuneet uskossaan haaksirikkoon.
1. Tim. 3:9
20. Niitä ovat Hymenaios ja Aleksandros, jotka olen luovuttanut Saatanan haltuun, kuritettaviksi, etteivät enää pilkkaisi.
1. Kor. 5:5; 2. Tim. 2:17; 2. Tim. 4:14 - Anonyymi
Hellareissa vaikuttaa voimakkaasti henkivalta.
Se ilmenee kerskaamisena.
Millä opillaan hellarit kerskaavat ?
Ps 12:3:
"Hävittäköön Herra kaikki liukkaat huulet, kielen, joka kerskuen puhuu," - Anonyymi
Tuomiovaltaa ei kannata antaa lahkolaisille.
- Anonyymi
Jumalanne se on sairaan kiinnostunet pikkupoikain vehkeistä. Ei ihme että pojasta tuli homppeli.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3853253Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151526En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841322- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26965- 33857