Paavali puhui samasta asiasta

Anonyymi-ap

Wikipedia
Hurmostila eli ekstaasi on psykologinen voimakas tunnetila, jossa identiteettitunne ja tietoisuus ympäristöstä ovat väliaikaisesti heikentyneet tai hävinneet. Ekstaasia voisi kuvata hurmiolla tai hurmioitumisena.[1][2]

Ekstaasi saa alkuunsa tunnetilan kiihottamisesta huippuunsa,ihmiset voivat vaipua ekstaasiin esim. urheilutapahtumissa, musiikkitapahtumissa, tai karismaattisessa hengellisessä kokouksessa.[3][4]

Ekstaasiin pääsemiseksi on käytetty huumaavia aineita, paastoa, tanssia, valvomista, tiettyjen liikkeiden tai sanojen yksitoikkoista toistamista, samojen säkeiden laulamista keskeytyksittä.[5]

14

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä synti se tässä homostelun ja tappamisen luvatussa ajassa on.

Vain tosi tosi aitolaiselle kuolemansynti.

• Anonyymi

Eli aitolahden seurakuntaako tarkoitat?

• Anonyymi

1. Kor. 14:19

Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

• Anonyymi

Mikä helvettiin vievä synti, kun sitä ei tee edes kansanmurha.

Naurettavaa edes pahoitella toisten kuviteltua hurmosta.

Todella naurettavaa.

• Anonyymi

Hurmahellut ja hurmaheikit joutuvat helposti hurmoksiin.
      Se on kai sitä juopumista kun kutsutaan "tule henki -tule henki".

• Anonyymi

Ei siitä joudu helvettiin jos vahingossa on hurmoksessa. Eikä siitäkään jos ei ole ole.

Ei niitä lasketa synneiksi missään edes aitolaispiireissä, ei niin jäykkäniskaisia uskovia edes ole ja toisallta elämme liberaalia aikaa jolloin niitäkin syntejä puolustellaan uskolla mitä ateistit kauhistelee, että voi mitä hirveyksiä tehdään, niin niitä kiivaasti puolustellaan että niin vain täytyy tehdä tuli mitä tuli.

Hurmos on tosiaan syntilistan häntäpäässä.

• Anonyymi

Hurmaa, mitä ei jäykkäpunanahoille anneta.... vain tikkuisena ukkona rautakanki seljässä on oekeeeta uskova.... Miiinäää uuuuuuskon jne.

Marttihan ei oikein pitänyt Ilmestyskirjaa - Raamattuun sopivana- oli hurmosta- ---näääs.

Minä olin hengessä Herran päivänä, ja kuulin takaani suuren äänen, ikäänkuin pasunan äänen, joka sanoi: "Kirjoita kirjaan, mitä näet, ja lähetä niille seitsemälle seurakunnalle, Efesoon ja Smyrnaan ja Pergamoon ja Tyatiraan ja Sardeeseen ja Filadelfiaan ja Laodikeaan". Ja minä käännyin katsomaan, mikä ääni minulle puhui; ja kääntyessäni minä näin seitsemän kultaista lampunjalkaa, ja lampunjalkain keskellä Ihmisen Pojan muotoisen, pitkäliepeiseen viittaan puetun ja rinnan kohdalta kultaisella vyöllä vyötetyn. Ja hänen päänsä ja hiuksensa olivat valkoiset niinkuin valkoinen villa, niinkuin lumi, ja hänen silmänsä niinkuin tulen liekki;
        (Ilm 1:10-14)

,
        voe- voe kun on hurmosta ja harmosta.... eikös jooooo harhaa erittäin harhaa.... teitin suulla...

• Anonyymi

Mitens tuo Ilmestyskirja - Johannes, olisiko hurmosta, ekstaasia, voimakasta tunnetilaa, vai mitä

• Anonyymi

Ihan kaavuttiiin hurmostilan nävyissä... Voe voe ihan kaaheeta harhoo sanotaan kanssanne vuan.

eikös vaen... oeekeet uskovat..... ei hurmosta ei, ei missään vaeheessa, kuatua ei sua.

hänen jalkansa olivat ahjossa hehkuvan, kiiltävän vasken kaltaiset, ja hänen äänensä oli niinkuin paljojen vetten pauhina. Ja hänellä oli oikeassa kädessään seitsemän tähteä, ja hänen suustaan lähti kaksiteräinen, terävä miekka, ja hänen kasvonsa olivat niinkuin aurinko, kun se täydeltä terältä paistaa. Ja kun minä hänet näin, kaaduin minä kuin kuolleena hänen jalkojensa juureen. Ja hän pani oikean kätensä minun päälleni sanoen: "Älä pelkää! Minä olen ensimmäinen ja viimeinen,
        (Ilm 1:15-17)

mitähän tuo ahjojalatkaan t arkottaaaaa - paohaava iäni jne.. taisi olla huumeissa johannes

• Anonyymi

Hulluntailaisilla on omat hurmoksensa, ennustelunsa ja väärät profeettansa
        Ei niitä edes huolita ulkohuussiin pyyhepaperiksi.

• Anonyymi

Missä lahkossa on käytössä syntilista ?

• Anonyymi

Ihanko listooo ehtit..... Voe tokkiisa matkanvarrella on monen kirkon iänessä syntilistoo olemassa ja viinapirukin on juopon mieles- kun pahattaa elämäänsä.
        eikös sekin oooo syntilistoo...

Eikös sullla oooooooo syntilistoooo.

Jos joku pannoo bussipysäkillä turpaan, kun ootat autoo- eikös se tunnu synnilliselle
        Vai ihanko se on mualinman arkienkelin taputtelua, eikä niin synnillistä, aivan normaalia toimintaa- - sitäkö haet.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanko listooo ehtit..... Voe tokkiisa matkanvarrella on monen kirkon iänessä syntilistoo olemassa ja viinapirukin on juopon mieles- kun pahattaa elämäänsä.
        eikös sekin oooo syntilistoo...

Eikös sullla oooooooo syntilistoooo.

Jos joku pannoo bussipysäkillä turpaan, kun ootat autoo- eikös se tunnu synnilliselle
        Vai ihanko se on mualinman arkienkelin taputtelua, eikä niin synnillistä, aivan normaalia toimintaa- - sitäkö haet.?

Meinaan sitä välillä käy- kun bussia oottaa, niin sivullisen taputuksesta nenärusto mennöö saeraalakuntoon. Taesi pojalta pikkujoulusta bussipysäkkienkeli tulla niistämään omin lupineen. Eihän se ole syntiä, ei oo syntilistaa, vaan normaalia ateistin pahatushengen purkua se.... mitä sitä synnittämään,
        syntihän on Jumalan rakkauven lain rikkomista, ehkä se sellaisessa listassa on kohillaan,

mutta eihän missään tapauksessa maailmassa sellaisella listalla mitään tehdä.
        Sehän tuo ahistusta, ellei saa tungematonta tintata nenään, eikös vain.,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      385
      3253
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      315
      1526
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1322
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1311
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1305
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1255
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1155
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1062
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      26
      965
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      857
    Aihe