Kerskuminen ja eriseuraisuus

Anonyymi-ap

- Hävittäköön Herra kaikki liukkaat huulet, kielen, joka kerskuen puhuu.

Olen pannut merkille että advarit kerskaavat sapatillaan mutta millä hellarit kerskaavat ?

16

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikille se ei käy jos Jumala puhuu ikävistä asioista jotka ovat todellisia.
      Herra voi myös kehoittaa ja ojentaa.
      Jumala haluaa totuutta salatuimpaan saakka.

• Anonyymi

Ihminen joka ei synny ylhäältä ei näe Jumalan valtakuntaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen joka ei synny ylhäältä ei näe Jumalan valtakuntaa.

Sinun ylhäältä syntyminen ei näy mitenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun ylhäältä syntyminen ei näy mitenkään.

Voisin sanoa sinusta noin.Minun ei tule alistettua muita ihmisiä ei täällä eikä muuallakaan jota sinä teet täällä joka päivä.

• Anonyymi

Kielillä puhumisella, pyhän hengen kasteella, upotuskasteella, hurmos esityksillä. näitä riittää..

• Anonyymi

Oletko nähnyt onko kukaan kastaja joutunut hurmoksiin suorittaessaan upotusta valkeassa mekossa ?
      Siitä tulee varmaan bonukset.

• Anonyymi

Onko aloittajan kerskaus pahan puhuminen?

• Anonyymi

Sanomaa sapatista on julistettava kaikille kansoille jospa joku niistä liittyisi seitsemännen päivän adventisteihin.
      Seurakunnalla on nyt vähän rahasta tiukkaa.
      Upotustkasteessa liitytään seurakuntaan ja lahjaksi saa kastetodistuksen ja kehystetyn valokuvan upotuksesta.

• Anonyymi

Mistä johtuu etteivät adventissiläiset kerskaa kastellaan ?

• Anonyymi

Amerikan homoilla ei kerskata, vaan niillä herjataan.

• Anonyymi

Ruotsissa suurinta Helluntaiseurakuntaa johtaa voideltu homo.
      Suomen pastorit ovat antaneet siunauksensa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Eikö ihmeitä kokenut uskovainen saisi kertoa kokemistaan Jumalan ihmeistä ei siinä omista taidoista kerskuta vaan Jeesuksesta koska hänen kauttaan teot tapahtuu.

Etkö omassa järjessäsi ymmärrä Jumalan voimaa tai sitä että ihminen ei pysty rajoittamaan Pyhän Hengen toimintaa? Jos niin tekee jää paljosta paitsi.

• Anonyymi

Aloittajalle pikku neuvo varo vaan kun uhkauksiasi jakelet ettei itsellesi käy köpelösti.

• Anonyymi

Suomi24:n ylläpito on tehnyt tarkoituksella ja määrätietoisesti helluntailaisuuspalstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joissa pilkataan ja herjataan Jumalaa ja joissa helluntailaisia vainotaan ja panetellaan. Suomi24 on tuhonnut keskustelun palstan aiheesta, helluntailaisuus.

• Anonyymi

Mitä arvelette onko aloittajassa Pyhää Henkeä. Koska Pyhä Henki kehoittaa tekemään hyviä tekoja. Tuollaiset puheet eivät ole hyviä tekoja.
      Ei tuon tapaisilla kirjoituksilla tehdä taivaaseen aarteita.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      204
      7225
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      172
      2249
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1778
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1440
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1403
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      57
      1216
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      102
      1145
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1086
    9. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      1049
    10. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      267
      1029
    Aihe