Eikä sitä tosiasiaa sanota ääneen?
Puhutaan terrorismin ehkäisystä kun ei noista muslimimaista oteta ihmisiä USA:aan.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/eb86476f-59dc-4290-b208-ed5c2290f387
Muslimeita ei hauta USA:aan?
10
98
Vastaukset
- Anonyymi
Kai sen voi sanoa jos jotkut torjuu terrorismia sotarikoksilla ja kansanmurhalla.
- Anonyymi
Israelia ei ole tuomittu missään oikeusistuimessa kansanmurhasta.
Kukaan ei ole syyllinen ennen kuin se on tuomittu oikeudessa.
Olet valehtelija ja poliisin tulee puuttua valheisiisi kansanmurha syytöksistä.
- Anonyymi
Nyt Israel tappoi ihmisiä jotka olivat tulleet avustuspisteille ruokaa hakemaaan. Tekivät juuri sitä mistä YK kritisoi.
Poliisiasia.
Ellei sitten ole innoissaan tappamisesta. - Anonyymi
Kyllä YK ollut oikeassa kun epäillyt kansanmurhaa ja kritisoi tapaaa jakaa avustuksia.
Tarkoitus on tappaa siviilit, ei auttaa heitä - Anonyymi
Hamasin kaltaisia järjestöjä ei tulisi tukea. https://www.tv7.fi/arkki/tv7-israel-news/_p102704/
- Anonyymi
USA:lla onkin uskonnolisia talebaaneja riittävästi ihan omasta takaa. Uskonnot ovat ihmiskunnan suurin ongelma. Estää tehokkasti järjen käyttöä ja kehitystä. Uskoipa sitten äpäräkultin jumalaan, allahiin, putiniin tai puolueeseen.
- Anonyymi
mitä eroa koraanin allahilla ja Raamatun saatanalla?
miten sinä näet asia, saatanan saaliina?
ajelin joskus USA:ssa ja näin tien varrella ison kyltin jossa luki : hell awaits. Tekstissä ja sen taustassa li käytetty mustaa ja punaista väriä ainoastaan. On hyvä että pahat ihmiset joutuvat ikuisesti helvettiin, eikö olekin?
Saatanan saalista helvetti odottaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä eroa koraanin allahilla ja Raamatun saatanalla?
miten sinä näet asia, saatanan saaliina?
ajelin joskus USA:ssa ja näin tien varrella ison kyltin jossa luki : hell awaits. Tekstissä ja sen taustassa li käytetty mustaa ja punaista väriä ainoastaan. On hyvä että pahat ihmiset joutuvat ikuisesti helvettiin, eikö olekin?
Saatanan saalista helvetti odottaa.Lisäys vaan vielä. koiranpoika.
Ja siinä kyltissä luki tosiaankin vaan ne kaksi sanaa: hell awaits.
Minua hymyilyttää. Minä tiedän helvetin olevan emassa ja taitaa olla niin että sitä et siitä asiasta ole ainakaan varma, päätellen siitä ettet luota JUmalan ilmoitukseen helvetin olemassaolosta.
- Anonyymi
Ei noista kaikki ole edes muslimimaita. Haiti on kristillinen ja myanmar buddhalainen.
- Anonyymi
Kansanmurhaa tekemällä ei kuitenkaan hoideta mitään asiaa kuntoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932129Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237- 731190
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881106Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51936Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901