Mikä maa on tänä päivänä "kaikkien" valtioiden mukaan tuhottava?
Israel ja Juuda, kuninkaat tulevat YHTEEN ja tekevät rauhan?
Israel palaa takaisin POHJOISESTA maasta, ja se on näyttävämpi ja suurempi tapahtuma kuin oli Mooseksen teko ja Mooses itse menee "museoon" ?
Onko "kaikilla" uskovilla peite silmillä että se tapahtuu yllättäen ja "salassa", kuin varas jota ei osata odottaa ja tiedetä?
se että on Kirjoitettettu ja Jumala Ilmoittanut, että Iisak ja Ismael sotii loppuun asti ei ole tai tulisi olla kenellekkään yllätys.
Lepääkö Jumalan Henki, Israelin, alueelle eli lähi idässä vai Pohjoisessa?
no sama se.
Aina te eksytte!
Israeli lopun ajassa.
3
96
Vastaukset
- Anonyymi
Hesekiel 37
Kuollet lutu, palavaat ja sitten tehdään eläviksi vai ne kuolleet lut ovat jossain ja siellä ne tehdään eläviksi?
12 Sentähden ennusta ja sano heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä avaan teidän hautanne ja nostan teidät, minun kansani, ylös haudoistanne ja vien teidät Israelin maahan.
???
ja sitten tulee "googin, sota ja sen loppu? - Anonyymi
14 Ja minä annan teihin henkeni, niin että te tulette eläviksi, ja sijoitan teidät omaan maahanne. Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra: minä olen puhunut, ja minä sen teen, sanoo Herra."
ja HUOMAAN:
15 Ja minulle tuli tämä Herran sana:
16 "Sinä, ihmislapsi, ota puusauva ja kirjoita siihen: 'Juudalle ja häneen liittyneille israelilaisille'. Ota sitten toinen puusauva ja kirjoita siihen: 'Joosefille; Efraimin ja kaiken häneen liittyneen Israelin heimon sauva'.
19 niin puhu heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä otan Joosefin sauvan, joka on Efraimin kädessä, ja häneen liittyneet Israelin sukukunnat, ja minä asetan ne yhteen Juudan sauvan kanssa ja teen niistä yhden sauvan, niin että ne tulevat yhdeksi minun kädessäni.
22 Minä teen heidät yhdeksi kansaksi siinä maassa, Israelin vuorilla, ja yksi kuningas on oleva kuninkaana heillä kaikilla. Eivätkä he enää ole kahtena kansana eivätkä enää jakaantuneina kahdeksi valtakunnaksi.
mihin kansaan ja "osaa" tämä sopii, nykyiseen Israelin alueella oleviin käännynnäisiin, jotka tahtovat tuhota OIKEAN Israelin eli Efraimin?
mitä ja ketä ovat, tänä päivänä maailman hallitsijoita?
"juutalaiset" pankkiirit ja muut käännynnäiset, esin, jenkeissä, englanissam saksassa, ranskassa ja, ja niiden viisi kymmentä liittolaista?
onko ja voiko olla eri "seikka" se että Iisak ja Ismael tappelee loppuun asti, eikä liity nykyiseen tilanteeseen.
voi olla että Israelin alueella olevat. ketä siellä sittten onkaan, ovat ansainneet nykyiset tapahtumat eli tulevaisuuden?
KETÄÄ, iso enkeli, Dan 12, suojelee ja ketää ja mitä vastaan?
1 Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana. Ja se on oleva ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, hamaan siihen aikaan asti. Mutta siihen aikaan pelastetaan sinun kansasi, kaikki, jotka kirjaan kirjoitetut ovat.
Jos Jumalan ilmoittama, Israel on Efraim, niin missä se on?
no ,sase
aina te eksytte!
voiko nykyisen "kirkon" oeptus ja selitykset olla "valhetta" tai suurta erehdystä?
sillä paha, käyttää omiaan JOPA seurakunnan sisällä ja sieltä käsin:
Ilmestys 2:9 ja 3:9
2 Tes 2
7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.
ja huomaa mitä edellä on sanottu:
4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
Kuka ja mikä taho tahtoo rakentaa Temppelin?
Efraim? vai Juuda?
Mitä tarkoittaa että Myös Juuda saa osansa siitä maljasta joka myrkyttää kaikki hallitsijat?
Sakarja, sekä Hesekiel että Ilmestyskirja.
MIKÄ ja mitä on PETOS ja viettelys ja valhe tänä päivänä, EFRAIMISTA eli OIKEASTA Israelista???
sama se.
Älkää eksykö,
3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
LUOPUMUS! ??
eli jonkun tulee, eli uskovien LUOPUA jostain MISTÄ??
ja
Matt 24
4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
väärä kristus ?eli voideltu ja anti-kristus, eli
henki joka tappelee Herraa ja Jeesusta vastaan?
uskovien seassa?
Ilmestys 2:9 ja 3:9
no sama se.
Lukekaa mitä JUMALA on ilmoittanut, ei ihmisen oppeja! - Anonyymi
Nyt, Jumalan Israel, ja sen pää ja johtaja, hallitsija on Efraim.
eli tulee Pohjoisesta, mistä sinun mielestäsi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921776- 851252
- 1101123
- 72965
- 106907
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673