Vielä ei päästy, tai porvarijohtoinen Yle (mm persut hallintoneuvostossa) ei antanut päästää persujen julkaistavaa gallupkannatusta alle 10% maagisen rajan. Mutta persujen kannatukselle nykyään niin tyypillisen galluplisän huomioiden heidän todellinen kannatuksensa lienee noin 5-6 %.
Persujen kannatus se laskee ja laskee
5
105
Vastaukset
- Anonyymi
Kansa ei enää luota persuihin. Ja miksi luottaisi?
- Anonyymi
💩💩💩💩💩💩 Perussuomalaiset tekevät äärioikeistolaista politiikkaa. 💩💩💩💩💩💩
- Anonyymi
Jotenkin alkaa tuntua siltä, että kannatusta pidetään gallupeissa keinotekoisesti ylempänä, että hallitus pysyy kasassa ja kokoomus saa vietyä tavoitteensa maaliin.
- Anonyymi
Onhan se ollut jo pari kolme vuotta täysin kansan haukkumista,olen miettinyt kuinka tyhmää porukkaa persu "fanit" on?
- Anonyymi
Pääsyy persujen kannatusromahdukseen on todennäköisesti heidän tekemässään kansan pettämisessä mutta kyllä varmaan moni persut jättänyt on pohtinut negatiiviseen sävyyn myös persuissa aina vaan kytevää Venäjämielisyyttä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37963Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38841Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720