Haittamaahanmuutolle ihan ehdoton EI ! Oleskeluluvat tarkasteluun, läheskään kaikille ei ole enää aihetta täällä lysmyilyyn ! Trumpin malli tehokäyttöön.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/eb86476f-59dc-4290-b208-ed5c2290f387
Vain Perussuomalaiset pelastaa Suomen
15
119
Vastaukset
- Anonyymi
Onko edes toista tällaista puoluetta joka olisi itsensä uhrannut niin ankaralle arvostelulle että joskus ihan pelkään, koska Purralta katkeaa verisuoni päästä. Ja silti puolue on aina SUOMEN ja SUOMALAISTEN asialla. Vielä enemmän nyt kun Suomi on kaatumassa köyhyyteensä.
- Anonyymi
Persut ovat ihan itse omalla käytöksellään halveksuntansa ansainneet. Sitä saat....
- Anonyymi
Yhteiskunta tarvitsee aina sylkykuppinsa?
- Anonyymi
Ja haukkujien takana on yleensä aina itse haittamaahanmuuttoa edustava tyyppi pureskeltuine kynsine ja harvaksi harottuine hiuksineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja haukkujien takana on yleensä aina itse haittamaahanmuuttoa edustava tyyppi pureskeltuine kynsine ja harvaksi harottuine hiuksineen.
Halla-ahon hiukset ovat harventuneet. Timo Soinilla on sen sijaan tuuhea leijonanharjas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halla-ahon hiukset ovat harventuneet. Timo Soinilla on sen sijaan tuuhea leijonanharjas.
Halla-aholla on hoikka, huoliteltu olemus kuin paremmallakin koomuspojalla kun taas Soinilla on silittämättömät vaatteet huolettomine asusteineen ja ulkoasuineen. Ihankuin jollakin viherhipillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halla-aholla on hoikka, huoliteltu olemus kuin paremmallakin koomuspojalla kun taas Soinilla on silittämättömät vaatteet huolettomine asusteineen ja ulkoasuineen. Ihankuin jollakin viherhipillä.
Muistuttaa paljon ryhdikkäitä edeltäjiään joilla oli SS laatat ja pääkallokokardi !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistuttaa paljon ryhdikkäitä edeltäjiään joilla oli SS laatat ja pääkallokokardi !
Muistuttaa enemmän vähemmistömiestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halla-aho pysyy hoikkana polttamalla kuin korsteeni:
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/kaak-jussi-halla-aho-kary-kavi/1791258
- Anonyymi
Persut ovat ainoa haittalaji maassamme !
- Anonyymi
Todellakin. Haittaa toiminnallaan useiden puolueiden aikeita.
- Anonyymi
Eivätpä vaan Perussuomalaisten ryhdikästä puoluetta jatkuvaan syöttöön ivaavat mamumoderaattorit. Nimenomaan mamumoderaattorit.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin. Haittaa toiminnallaan useiden puolueiden aikeita.
Onneksi haittaavatkin. Moisia lällyjä haittamaahanmuuton suojelijoita.
- Anonyymi
Luukkanen tarjoaa Purralle niskalaukauksen puoluekokouksessa!
- AnonyymiUUSI
Ja minä olen virkamieshallituksen puolella maassa, jossa eri ja monet hallitukset on antaneet Suomen olla nollatuottoinen peräti 18 VUODEN ajan puuttumatta millään tavalla siihen !
Pro virkamieshallitus
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4613927Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181672- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991398Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 521286
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441069
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331057