Totuus persujen kannatuksen tasosta sai häirikköpersun taas hyökkäämään Antti Lindtmanin ja jopa Sanna Marinin kimppuun. Häirikköpersun pitäisi miettiä, että se Purran lupaus talouden kuntoonlaitosta on toteutumatta, mutta kovilla leikkauksillakaan pienituloisilta se ei ole toteutunut ja että Purran pesäpallomailalla huidotaan eniten omia kannattajiaan.
Häirikköpersu ei ymmärrä, että kokoomus käyttää höveleitä persuja hyväkseen, eikä sen kannatus nouse vaikka Purra mitä tekisi. Persujen heikko kannatus johtuu vain yltiöpäisestä puheenjohtajasta, joka ei aja ex-kanbattajiensa asioita tai etuja pätkääkään.
Aamu oli persuille ankeaa
10
99
Vastaukset
- Anonyymi
Persuilla on ankeat ajat kyseessä. Hesarin galkupissa kanbatis tulee laskemaan alke 10 %. Edellisessä kuussa se oli 10,5 %. Nyt Ylenkin galluptulos on laskevassa trendissä, että näin se menee HS:kin
Siitä nyt tuleva puoluekokous saa askelmerkit puheenjohtajan valintaan! - Anonyymi
Suomen kansalle tämä aamu oli iloinen yllätys. Yleltä tuli loistavia uutisia.
- Anonyymi
Juhlapäivä! Persut alle 11%.
- Anonyymi
Jep.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep.
Hesarin gallup viime kuussa 10,5 %. Tuo tietää että se melko varmasti on alle 10 % nyt toukokuussa persujen puoluekokouksen kunniaksi!
Trebdi on laskevat...mitäs muuta...näin se oli Ylen gallupissakin viime ja tässä kuussa.
- Anonyymi
Puoluekokouksessa onkin sopiva aika etsiä syylliset kannatuksen romahtamiseen ja aloittaa riitely puolueen tilasta. Jotain pitää rangaista tästä tilanteesta, ehkä syyttömät ovat lähinnä.
Puoluejohdon voisi vaihtaa. Olisikohan Hakkarainen halukas? - Anonyymi
Öyhöpersu asuu palstalla.
- Anonyymi
Riikka Purra antoi persuille armonlaukauksen.
Kuka olisi etukäteen uskonut. - Anonyymi
Kun persujen kanntus tippuu alle 10%:n, niin se on henkisesti uusi kova isku persujohdolle. Joku 9,3% kun tuntuu todella surkealta, varsinkin jos samaan aikaan hallituskaveri kokoomus vielä vähän nousee.
Kokoomus kerää potin ja persut maksaa laskun.- Anonyymi
Totta.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760