Ainoa syy miksi nyt ollaan puhumassa mamuista ym on lännen decline, katsokaa taloudellisesti maita jotka kuuluvat "länteen" kaikki menossa alaspäin ja helppo syntipukki, mamut ja velka. Eikö ole kummaa että oikeistohallitus pääsi valtaan puoliksi velka populismilla mutta sitten on ottamassa ennätysmäärän velkaa ja mikään lupaus ei pysy ? työttämyys ja köyhyys kasvaa. Sen sijaan että oikeasti otettaisiin kantaan ongelmiin jatketaan samaa politiikkaa tiedättekö miksi ? koska isossa kuvassa emme kontroloi omaa politiikkaa vaan mennään lännen mukaan ja samanlailla kun täällä rikkaat haluavat kyykyttää ja hyödyntää köyhiä samallailla rikkaammat maat tulevat kyykyttämään köyhiä. Missä siis suomi on ? kyllä me olemme niissä pienissä ja köyhissä maissa, joten tulevaisuudessa 5 vuoden sisää kun alkaa pahemmin näkyä tämä länsi talous niin tiedättä kuka teitä on kusettanu kahdella avain asialla rasismi ja velka populismi
Herätkää rasismista
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204395Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103214Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403107IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm442417Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791079
- 561054
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2371043Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e139893