Suomessa ei tarvi leipäjonoja kun

Anonyymi-ap

eduskuntalaiset syövät ilmaiseksi joka päivä ja eduskunnan kuppilassa on ilmaiset kahvit ja pullat ja yriytkset ruokkii heitä jatkuvasti, että saavat tahtonsa läpi ja toimintansa kukkimaan, ei tarvi ministereillä ja edustajilla rahaa ruokaan, siksi leipäjonot halutaan pois, sillä eihän kansalaisille saa mitään etuja olla, kaikki vaan pois. Pääasia että eduskunta saa ilmaset kyydit töihin ja kotiin, ja ilmaiset lomamatkat... ja ylläpidot, kyllä kansa laitetaan pakolla maksamaan.

Silloin kun itsellä menee noin hyvin etei mikään maksa mitään, ei ymmärrä mitä ympärillä tapahtuu. Orpokin vetää hampurilaista niin ettei meinaa suuhun mahtua, ja kuin moni on nälissään ja katsoo että voi kun saisi edes yhden hampparin vuodessa syödä, niin orpo vetelee ilmaisia hamppareita jatkuvasti. Miten on mahdollista suomessa 2 tuhatta luvulla?

23

147

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Suomessa ei tarvi leipäjonoja "

Sinulla se takki kääntyy taas sinähän sanoit hakevasi ruokaa jonoista. Vai meinaatko lopettaa syömisen?

• Anonyymi

Älä unoha kuntatason rälläämisiä! Lukumäärä erittäin paljon suurempi.
      Kaiken huipuksi osa kansanedustajista käy myös kuntatason herkkupöydissä.
      Entä yritysten organisatioiden eri tasojen lahjontalounaat? Äärettömän yleistä!
      Jne. Jne!
      Sinun eduskuntalaiset ov kokonaisuudesta kuin itikan liri Itämeressä ja sellaiseksikin hyvin pieni.
      Yritä hillitä k-edustajiin kohdistuvaa kateuden sävyttämää vihaasi ja suhteuta nuo rinnakkaisilmiöt toisiinsa!

• Anonyymi

Sinne vaan kirjanpitoon syömiset juomiset edustuskuluina, koulutuksina jne kunhan tilintarkastaja vaan hyväksyisi. Ihan laillisia syömisiähän ne

• Anonyymi

Kaikki Tuominen lahjonta rappeuttaaEduskunnan.Ensinnäkin edustaja ei saisi olla kansanedustajana yhtä kautta kauemmin.Ettei tule tuollaisia vätyksiä.jotka on istunut siellä koulun päättämisestään kuolemaansa saakka , heitäkin on ollut. Örveltämässä syömässä pihvejä juomassa ilmaisia viinoja.

• Anonyymi

Se on vaan tosi. Kun orpolta ja kaumuilta ei mitään puutu, niin ei se orponen ymmärrä ihmisiä joilla ei ole. Ilmaisenen ruokatarjoilu ka paikassa eduskuntaa myöten, niin kiusaajallaehan se on hieno tilaisuus kiusta. Paha mies alusta loppuun, valehtelija ja kiero.

• Anonyymi

Nuija taas peesasit omaa aloitustasi

• Anonyymi

On palattu 1900 luvun aikaan. Sääliksi käy

• Anonyymi

Eiköhän siellä Arkadianmäellä ole ruokala-ravintola samanlainen kuin muutkin työpaikkaruokalat ja -ravintolat. Kassalle maksetaan ja eiku syömään.

• Anonyymi

Ei ilmaista on, kaikki on heille ilmaista. Niin ovat lapsen tasolla että pitää taksilla hkee työpaikalleen ja viedä kotiin, aivan kuin kouluissa koulutaksit, eduskuntataksit tekee samoin ja hoitelee edustajat ja ministerit kun ei itse osaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ilmaista on, kaikki on heille ilmaista. Niin ovat lapsen tasolla että pitää taksilla hkee työpaikalleen ja viedä kotiin, aivan kuin kouluissa koulutaksit, eduskuntataksit tekee samoin ja hoitelee edustajat ja ministerit kun ei itse osaa.

Kelpais varmaan sullekin mutta haaveeksi jää kuten kaikki muukin kuten laituri vajoineen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinullekin on kelataksi, kun et itse osaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelpais varmaan sullekin mutta haaveeksi jää kuten kaikki muukin kuten laituri vajoineen.

Kaikille kelpaa ilmainen ruoka ja työmatkat ja lomamatkat! Olet oikeessa, ja siitä ollaan kaikki samaa mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kela taksi maksaa, ei se ole ilmainen, eikä kukaan normaali kansalainen käytä takseja kun ei teidä selvliikö sieltä hengissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kelataksista maksaa myös käyttäjä.Ei tarvitse kirjoittaa venäläistä totuutta täälä.🤣🤣🤣 Täyttä paskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kela taksi maksaa, ei se ole ilmainen, eikä kukaan normaali kansalainen käytä takseja kun ei teidä selvliikö sieltä hengissä.

Ethän sinä ole normaali.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän sinä ole normaali.

Tuskin on edes kansalainen, kirjoitusvirheistä päätellen. Mikähän lienee äidinkieli?

• Anonyymi

Saarikko on paisunut vuosikymmeniä veronmaksajien rahoilla

• Anonyymi

Jos oisin etuuskunnasa niin termospulloon kahvetta ja pontikkata tuima satsi!
      Tulloo parempia päätöksiä, niijja alkotuksia.

Savon kierrekorkki Tehas- inari

• Anonyymi

Siellä se orpo ja muut taas telkussa valehtelee ja huijaa.

• Anonyymi

Eduskunnan leipäjonosta saa kahvia ja pullaa ja voi istua alas rupattelemaan. Siis tuolille, ei maahan.

• Anonyymi

Yks hamppari joo.

• Anonyymi

ORPOHAN ON ITE IHAN HAMPPARIN NÄKÖINEN!!!

Vois kehittää ORPON OIVALLUS hampparin...;)))))) Orpohan on jo hampparimannekiini. Takkikaan ei enää mahu kiinni.

• Anonyymi

Kyllä v*tuttaa ja kateus riivaa sinua kun toinen syö hesen purilaisen. Eivät ne niin kalliita ole. Mutta sinullahan kaikki raha menee viinaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe