Hän kirjoittaa: ”Kauhajoen Kunnallislehti ja vuodesta 2011 lähtien Kauhajoki-lehti -nimellä ilmestynyt julkaisu on Etelä-Pohjanmaan vanhimpia paikallislehtiä.”
Kertomatta jää, miksi lehden perinteinen nimi muutettiin 14 vuotta sitten. Vastaus on se, että Tuomas ymmärsi perinteen velvoittavan.
Nyt saamme tyytyä vähäpätöiseen, vain kerran viikossa ilmestyvään lehtipahaiseen ja sen nailonpaitaiseen päätoimittajaan!
Setä Tuomas olisi voinut kertoa syyn!
6
474
Vastaukset
- Anonyymi
Päätoimittajaa lehti nolottaa niin paljon, ettei sitä ole annettu ePress-palvelun osaksi!
- Anonyymi
Kyllä kaikki muut pienetkin lehdet siellä ovat,pystyy muuallakin asuva l ukemaan, mikä on syy siihen että tämä Kauhajoen lehti ei siellä ole?
- Anonyymi
Totta turiset!
Nämä etelä-pohjalaiset lehdet löytyvät ePress-palvelusta
Ilkka-Pohjalainen
Jurvan Sanomat
Järviseudun Sanomat
Järviseutu
Komiat
Kurikka-lehti
Lapuan Sanomat
Pohjankyrö-lehti
Tejuka
Viiskunta
Ähtärinjärven Uutisnuotta
- Anonyymi
Ei ole mikään turha paikallislehti. Uusin yllätysuutinen tässä:
.”Sitruuna ja lakritsi olivat jäätelötestin suosikkimaut”- AnonyymiUUSI
Miksi päätoimittaja on monissa yhdistyksissä mukana jos ei oikeasti kerkiä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi päätoimittaja on monissa yhdistyksissä mukana jos ei oikeasti kerkiä
Ehkä Setä-Tuomas tykkää olla vaan laiskana. Kauhajoen kunta oli aikoinaan perustamassa, kuten aikaisemmasta nimestäkin näkyy - Kauhajoen kunnallislehti - lehteä. silloin sillä oli kunnon päätoimittajat - Hannu Honkaranta viimeisenä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147354
- 594722
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434674- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995- 311799
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271786Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441647- 361547
- 1431307